Met name veel haar in je gezicht en dan met name op je kin, en in je schaamstreek, een streep zeg maar vanaf je schaamhaar naar de navel toe. Op je onderarmen ook inderdaad.
@yvy, ok , dank je.. mja dat heb ik niet. Heb eerder onderbeharing, m'n mannetje lacht me daarmee uit (heb ook zo goed als geen okselhaar enzo) Meid hopen dat het allemaal goed meevalt bij je! @nienke... hihi wat een schattig ventje! Hij lijkt erg op je man.. viel me meteen op!
Tnx! Ja hij is erg schattig en speelt al de hele ochtend lekker zelf of op mijn schoot. Af en toe een koekie erin en hij is tevreden! Zusje zit op school dus lekker rustig zo! Straks maar eens een boterham eten en hem naar bed brengen. Nog een weekje dus voor je echo. Hopelijk krijg je duidelijkheid.
@Lady, hij lijkt idd op mijn man met zijn blauwe ogen en blonde haar! Ik ben hartstikke donker. Maar qua uiterlijk lijkt hij veel op mij als baby. Grappig hoe dat werkt, echt een mengelmoesje!
LOL ik heb de teletubbies opgezet... Zit hij gebiologeerd te kijken naar die beesten, ohoh lala! Hij begint nu een beetje te kletsen, zo leuk! Woef weg, nanou? (waar istie nou?) mama sese (=lezen..) Heerlijke leeftijd!
heerlijk dan, die rust! Als ik dan kijk naar de jongste van mijn collega, die is dan 2 maanden jonger, maar die kan me toch een keel opzetten....
Ja he, vind dat echt onnoemelijk interessant... ouders en kinderen bestuderen. Ik doe dat eigenlijk constant, kan bijvoorbeeld perfect zeggen van m'n vriend : neus van papa, mond van mama, ogen van mama, schedelvorm van papa, etc Nou moet wel zeggen dat ik veel aan portrettekenen doe... en miss ook daarom dat ik er zo op let
hihi de uitsmijter tot zo nienke! ik moet ook ff de was plooien, maar kom meteen terug voor de eventuele test van Pam! spannend...* ren naar de droogkast*
Nou zoals al verwacht gewoon negatiever dan negatief.. Op naar april, al denk ik niet dat ik nog op t forum kom ff.. want ik kan hier echt niet tegen.. sorry meiden, geen roze van mij..