he bah pam.. wat vervelend.. maar geen bloed is nog niet alle hoop vervlogen toch.. niet meteen helemaal in zak en as gaan zitten hoor.. al weet ik wel hoe t voelt..... hele dikke knuffel meis..
@pam... so sorry... maar smijt de test niet meteen weg he, hadden onlangs op het wachtbankje ook één die na een half uur posi werd en meid is zwanger.. wil je geen nodeloze hoop geven maar het zag er allemaal zo goed uit he. Erg jammer meid... succes hoor xxx
Heel lief allemaal Maar deze kan gewoon bij mn verzameling witte testen, en eigenlijk wist ik t wel.. maar door die temp, en iedereen die zo lief meeleefde.. weetniet.. had er gewoon echt even heel erg op gehoopt en kon ook wel ff wat positiefs gebruiken eigenlijk.. nu nog steeds is de test witter dan wit.. en tis een KV 2 voor 5 test, die zijn gewoon goed en eerlijk ik word morgen gewoon ongi, het is niet anders.. wel een mooie cyclus van 29 dagen weer.. Ik baal gewoon ff! en dit is gewoon echt niet goed voor mn zenuwen.. t had gewoon een te mooi kado geweest.. op naar ronde 5
pfff hier veel wit slijm verlies, niet rekbaar, baarmoeder voelt ook hard ana, maar heb iedere keer een ongi gevoel duurt maar voor 1 minuutje. Vor de rest 1 pijnlijke (.) hoezo uit evenwicht. smorgens iets wat misselijk en savonds, hoop zo dat het raak is, wil wl 9 maand misselijk zijn.
Mijn banner klopt helaas wel. Inmiddels 4 negatieve testen gehad (dus Pam, ik kan je de hand schudden ). Ben dinsdag bij mijn HA geweest, omdat ik al enkele jaren vermoed dat ik wellicht PCO zou kunnen hebben (maar niet eerder iets mee gedaan, want nog geen kinderwens). Ik krijg volgende week een echo, dus tot die tijd wacht ik rustig af en doe ik ook geen testen meer. Is toch alleen maar een teleurstelling telkens.
Hoop dan zo dat je gewoon een echo krijgt, en dat de gyn even stil staat gezicht in de plooi gaat gooien met een dikke glimlach, en er bij jou een paar tranen komen van geluk. Wil je geen moed geven en geen hoop, maar er is nog een kans.
Tja, dat sprankje hoop heb ik ergens ook nog wel, maar realistisch gezien denk ik dat dat wonder er voor mij niet in zit helaas...
@pam, neeeeeee, wat een teleurstelling voor jou en je mannetje meid... Erg jammer, we hadden het jullie zo gegund. Baal effe met je mee hoor Waarschijnlijk ben je dan iemand die hoge een temperatuur heeft. Je bent iig een warm persoon qua persoonlijkheid Ik wens je gauw een positieve ronde lieverd, knufffffffff! @alecia, jouw klachtjes klinken ook hoopgevend.
Hihi liefffffff! Hij ligt nu lekker in zijn bedje voor een middagdutje. Mis ik gewoon de test van Pam. Maar goed, kids gaan voor alles!
Nathan is idd het leukste mannetje, die doet de spierbundels in het niets verdwijnen Nou ik ga ff wat anders doen.. zit hier al veel te lang! Tot later meiden, ik ga vanavond bij 'n vriendin... een upperware party hahah dat wordt lachen! liefs!
Haha spannend setje uitzoeken Lady? Geniet ervan! Doeiiiiiiiii tot gauw kluszus! Was leuk weer effe met je te beppen. En ik heb nog een foto van mijn lieverds in mijn album gezet.
probeer niet te veel te hopen, kan alleen al bijna geen koffie binnenhouden en brood hoef ik ook neit te proberen dus heb cup a soup om iets binnen te krijgen, het wordt hietr steeds spannender, ben vergeten te zeggen dat ik snachts wakker wordt van schoonmaakwoede.