NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Je snapt 't wel hoor ik leg 't gewoon niet zo duidelijk uit. :)

Ik heb altijd lang last van bruinverlies nou ja dan weet ik eigenlijk gewoon genoeg. Als ik direct last heb van rood dan begin ik te twijfelen.

2. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hihi :) toch ook naar hier :)

Ik ga deze maand met de persona aan de slag :)

3. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    hoi Koeky had dit ook bij mij begon het afgelopen menstruatie eerst met heel weinig bloed en toen was het heel klein beetje bruin en na 2 a 3 dagen is het door gezet zat toen ook te twijfelen dacht toen dat ik een innesteling had maar was dus niet zo

4. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Grrrr stomme banner nou ja hopen dat ie morgen klopt :(

5. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Stom he dat je lijf je zo aan 't twijfelen kan krijgen.

6. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hoe is 't met je Princi?

7. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    ja het is gewoon balen je weet gewoon niet wat je kan verwachten je lijf kan je ook zo voor de gek houden misschien bij mij wat meer want ben laatst pas gestopt met de prikpil

8. Koeky

Koeky Fanatiek lid

ahh prikpil brrrrrrr mij nie gezien ;)

Hoe lang zijn jullie al bezig?

9. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    in juni had ik men laatste prik gehad ben pas echt begonnen in november ik moet wel zeggen dat ik snel ongie was dat was in oktober en jij hoelang ben jij bezig

10. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Wij hebben besloten er dit jaar weer voor te gaan dus dit wordt ronde 3 :). Ik heb voor mezelf wel besloten niet te lang te blijven "klooien" Met mijn dochter hebben we er 11 rondes en 1 MK over gedaan. Daar heb ik dus geen zin in. Ik zeg nu max 6 rondes dan naar de gyn. Nou moet de HA het daar wel mee eens zijn hihi. En misschien zeg ik tegen die tijd wel aan mijn lijf geen polonaise. Ach we zien wel.

11. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    het is lastig ken dat gevoel hoor en je hebt gelijk gewoon door drammen bij de arts dan moet hij je wel doorverwijzen ik zij et ook tegen men man ik wil niet te lang mee bezig zijn anders houd et voor mij op maar jah het kriebelt bij me wil heel graag nog 1 kleine erbij dan vindt ik dt mijn huisje compleet is

12. bink

bink Lid

14 dec 2006
    48
    0
    0
    Hallo,

bij mij zijn vandaag de :evil: doorgekomen, en wil me dan ook graag bij het prachtige roze huis aanmelden!

Mijn nod zal wrsch 15 maart zijn, dus als iemand mij erbij wil zetten?

Deze maand kan ik voor het eerst echt mijn best op gaan doen ;) In febr. ging dat nog niet i.v.m een ingreep die ik heb ondergaan, en was er dus maar een hele kleine kans..
    We kijken er dus erg naar uit haha

13. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    He Koeky,

Met mij gaat het wel goed weer. Had vorige week erg veel last van mijn ongi. Alsof alle hormonen polonaise aan het doen waren of zo. Heel vervelend. Maarja ik moet er maar wat voor over hebben....Als het deze ronde niet raak is dan ga ik eens ovulatietestjes gebruiken denk ik.

Hoe is het met jou?

Wij doen vandaag boodscgap, opruim shoonmaek en klusdag ;)

Fijne valentijnsdag allemaal!

14. [​IMG]

Maart 2009

1: Daphne1984 & Lumea & lisa1983 & Eveline79 &
    2: Bloempjuh23 & Janis & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Mcellie &
    3: Suuskebab & Marieken &
    4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 &
    5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo &
    6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee &
    7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Mosie &
    8: Djaar77 & Nikita33 & mermaid & MJ83 &
    9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 &
    10: Bapsie & Susan71 &charmedknorrie
    11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes &
    12: yvy30& joyce81 &
    13: Koeky
    14: Nonja &
    15: Margriet80 & Bink &
    16:
    17: Iza88 &
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31: Elegance

TESTMARATHON

2 maart:
    * lisa1983

3 maart:
    * Lumea

8 maart:
    * Djaar 77
    * Bapsie

.. maart:
    *

.. maart:
    *

.. maart:
    *

.. maart:
    *

.. maart:
    *

58 Dames voor de Roze Villa
    1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 2 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Goede morgen dames.
    Heb vandaag eindelijk ongi-klachten. Maar er komt nog niets uit. Ik hoop dat het eindelijk doorbreekt. Deze cyclus duurt me veel te lang!

16. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hier opzich ook goed hoor. Heb last van me stokken :( Dochter hebben we uitgeleend aan opa en oma :) dus hier ook opruim/was/boodschappen/linnenkast in elkaar zet dag.

Rot hoor als je hormonen zo met je aan de haal gaan :( Hier nog niet :) hoewel manlief stond me net nogal geirriteerd aan te kijken toen ik stond te klagen over zijn grapjes die ik overigens niet zo grappig vond. Hij is nu wel heel lief voor me aan 't stofzuigen :) Beetje jammer dat er nog niet gestoft is. :rolleyes:

17. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    goeiemorgen,
    @alle ongi meiden: grrrrrr :x balen :( ! Maar laten we hopen dat dit huis ons allemaal geluk gaat brengen!
    Ik had gister ff echt zo'n baaldag. Zat helemaal niet lekker in mn vel en moets om niets huilen. Ik heb dat soort dagen dus bijna nooit en kan me nu ook al bijna niet meer voorstelen dat ik me gister zo voelde. Er was ook niet echt een duidelijke reden voor- had gewoon ff flink de balen van alles.
    Maar goed, nu schijnt het zonnetje weer :D en als alles goed gaat heb ik begin volgende week mn ei. Volgens fertility friend ben ik vandaag "possibly fertile" dus wie weet maken we ook wel een valentijnsbeebje vanavond (en dat is dan ook echt het enige dat we aan valentijn doen! ;) ).
    Wens jullie allemaal een fijne valentijnsdag!.

18. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    goeiemorgen iedereen!

Happy Valentine :D

Koeky, niet leuk voor je dat je d'r weer bent, maar wel gezellig! :D

Hier is mijn ei onderweg, vandaag of morgen komt ie... Ik ga vandaag iig klussen, dan zit het altijd goed! Om de dag is dan mooi gelukt! toch heb ik sterk de neiging om iedere dag te klussen, maar ik heb niet het idee dat dit extra effect heeft, dus ik heb me neergelegd bij om de dag...

19. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    He Suus, lekker dat je ei er weer bijna is zeg :D .Tja, elke dag of om d egda klussen, volgens mij maakt het allemaal niet zoveel uit voor je kansen. Wij klussen nu wel weer even elke dag, maar dat is meer omdat er toevallig elke dag zin in hebben. En vanavond kunnen we natuurlijk niet met goed fatsoen overslaan ;) . Hoop echt dat mn eitje heel snel komt, want heb geen zin meer in wachten op de wachtbank :( . Aan de andere kant heb ik dinsdag een feestje op werk en zou het toch ook wel weer handig zijn als ik dna nog mag drinken :rolleyes: .

20. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    Hallo meiden,

Tja ben ook maar weer verhuisd naar hier.. vanmorgen ongesteld geworden! Bah ben eigenlijk zo teleurgesteld.. bel van de week de huisarts maar eens op. na de M.A in juni zijn we nu al weer zoveel maanden verder en helaas nog niet zwanger..
    maar goed kan iemand mij op de lijst zetten?13 maart zou dan mijn nod zijn... alvast bedankt!

Deel Deze Pagina