NOD Maart 2009

Discussion in 'NOD forum' started by djaar77, Jan 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suuskebab wat goef dat je temp. weer omhoog gegaan is.
    Hopen dat het zo blijft.

2. alecia

alecia Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,295
    17
    38
    student
    drenthe
    ik heb een hele rare vraagje, ik heb af en toe van die ongi krampen, die duren 10 sec max en dan is het weer weg, dan komen ze erna weer, en ik weet niet wat dit betekend.
    Iemand dit al meegemaakt? denk dat wel me ongi komt helaas :S

3. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    3,422
    0
    0
    Brabant
    Ja jada, ik hoop dat het een goed teken is deze keer! Ik heb er een goed gevoel bij! En jij ook joh! je hebt ook een mooie stijging! en morgen al je Nod! spannend hoor of de duivels wegblijven... ik duim voor je :D

@alecia: ongiekrampjes kan 2 kanten op: ongie of zwanger! Ik heb het ook heel erg! maar weet ook niet wat ik ervan moet denken, we kunnen alleen hopen! :D

4. alecia

alecia Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,295
    17
    38
    student
    drenthe
    ja hier is het alleen niet constant zo als normaal. zeg maar hele lichte weeen het komt en het gaat, alleen het zijn geen weeen natuurlijk.

5. Ik heb mijn kortste cyclus aangehouden. Maar als ik van mijn langste uit ga, is het pas maandag of dinsdag. En de banner klopt ook niet helemaal. Ik duim ook voor jou, meis ;)

6. Nienke

Nienke Bekend lid

Mar 2, 2006
    726
    0
    16
    Weer bijna een dag voorbij voor de weinige bewoners van het roze huisje... :D

7. vandergijs

vandergijs Actief lid

Dec 14, 2008
    138
    0
    0
    owww.... weer geen roze erbij?! Jemog... Kom op meiden.... Think Pink!

8. Nienke

Nienke Bekend lid

Mar 2, 2006
    726
    0
    16
    Nee nog niet vandergijs, maar we hebben hier nog een aantal geduldige dames die nog in de running zijn, haha! Hoe gaat het bij jou? Roze wolkje?

9. Diana24

Diana24 Lid

Mar 8, 2008
    70
    0
    0
    Avond Dames,

Bij mij nog steeds geen duivels te bekennen. Heb Maandag en vandaag weer een test gedaan en weer negatief.
    Morgen om 10 voor 10 weer naar de huisarts toe en dan ga ik
    ECHT naar de gyneacoloog (hoop ik).

10. Nienke

Nienke Bekend lid

Mar 2, 2006
    726
    0
    16
    Jammer Diana, hopelijk morgen wat meer duidelijkheid! Nog steeds dezelfde klachten?

11. Balen Diana, ben benieuwd wat er morgen uit komt bij de dokter.

12. Diana24

Diana24 Lid

Mar 8, 2008
    70
    0
    0
    Ja nog steeds maar borsten worden ook steeds harder en gevoeliger.. valt bij mij extra op heb maar cupje A dus ja dan zie je het verschil wel.

13. vandergijs

vandergijs Actief lid

Dec 14, 2008
    138
    0
    0
    Hier alles heeerlijk... Idd wel een roze/blauw wolkje. De mevrouw van Moeders voor Moeders is net weer weg... Ik ben blij dat ik op deze manier iets kan betekenen voor al die vrouwen (en mannen) die problemen hebben met zwanger worden (en daar zo immens veel verdriet van hebben). Een kleine moeite dus...

Verder eigenlijk geen kwaaltjes. Wel wat moe en het gevoel dat er iets in je buik groeit... (oh ja... en zere borsten!) (einde egobericht)

14. Janis

Janis Bekend lid

Jan 26, 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Heey meiden,

Kan wel merken dat de maand bijna voorbij is, het is hier zo rustig, kan zelfs alles bijlezen.
    De visite is weer weg en ik dacht gelijk hier even kijken of er nog Roze is bijgekomen, en wat zie ik, alleen rood, grrr. Nu maar hopen dat we deze maand met een knaller van roze zullen eindigen. ROZE,ROZE,ROZE, ROZE

Voor straks allemaal lekker slapen en we lezen elkaar morgen wel weer, moeten maar een lied verzinnen die we kunnen gaan zingen voordat we slapen gaan zodat de rode duivels wegblijven en dat we alleen nog maar Roze wolken over houden.

X Janis

15. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    helaas geen tijd meer om bij te lezen vandaag, ga snel the mentalist kijken, hopelijk morgen veeeeeel ROZE!

alvast welterusten allemaal!

16. naliey

naliey VIP lid

May 25, 2008
    6,701
    0
    36
    Female
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    eyey meiden...

vandaag weer een erge steek in me onderbuik...
    en al een paar dagen een hoge temp...(staat niet in de ff want kan m niet meer aanpassen helaas)

we hebben net gelachen haha
    we reden naar huis op de scooter en we werden aangehouden voor te hard rijden...
    dus papieren laten zien enz, en op de rollerbank..(of hoe t ook heet)
    je mag tegenwoordig 30 rijden en hij gaf 34 aan dus we hadden echt geluk haha...
    aardige agent was het..

had t nog nooit meegemaakt maar was wel intressant totdat je wel een bekeuring krijgt haha..

hoe is t verder hier?
    nog nieuwe zw bij?
    bij ons alles goed..
    vandaag met t werk had ik 8 zakken post...echt veel...normaal heb ik er 4 of 5 en niet meer...
    ach jha hoort erbij he...
    zaterdag naar me schoonvader in brabant logeren..

17. angelatjuh

Feb 26, 2009
    7
    0
    0
    full time mama
    Tilburg
    Hey meiden, ik ben 2 dagen overtijd :) maar ik ga pas op 1 april een test doen ..... ik moet van mn gyn wachten tot dinsdag :(....

Heb wel vlinders :)... misselijk, pijn in mn onderrug... gevoelige tepels (niet pijnlijk maar ze reageren al als je er naar kijk)...

Voor de meiden die zwanger zijn (zie roze vlekjes hihihi) GEFELICITEERD :) en voor alle andere..... don't give up :D

Groetjes An

18. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    He, wat is dat nou? Nog steeds geen nieuwe zwangeren erbij?

19. naliey

naliey VIP lid

May 25, 2008
    6,701
    0
    36
    Female
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    ik herken t...ook misselijk met vlagen...pijn in me onderrug (kan ook door t werk komen, maar hoop eerder door roze) maar geen gevoelige tepels...
    heb wel pijn in me benen en af en toe een erge steek/kramp in me buik...(kan t gevoel niet plaatsen)
    hoop echt zo dat het posi is..
    me temp is ook al 4 dagen achter elkaar hoog...dus ben benieuwd...

20. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Oh Naliey, spannend meid! Hoe hoog is je temp?

Share This Page