NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    zo. 36.4
    ma. 36.7
    di. 36.6
    wo. 36.7
    do. 36.8

rond 36.4 is normaal bij mij...

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oh ik duim dat hij hoog blijft. Ik ga nu echt naar bed. Ben ineens beroerd! Bah.

3. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    hallo dames van maart hoe is het hier.. weinig zwangeren zie ik aan het einde van de maan. wat jammer nu

4. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    oke truste meid...
    ik maak intussen ff een foto van me cycluskalender en dan zet ik t hier bij me album ;)

5. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Welterusten allemaal.
    Ik hoop zo dat er morgen een roze bij komt. Dat mag nu wel weer eens toch? Ben bang dat ik deze maand niet aan het roze mag bijdragen. Heb de hele avond ongiekrampen gehad maar is nog niet gekomen. Heb nog ietsiepietsie hoop, maar een heel ietsiepietsie dan.

@ annie: he wat vervelend dat je je ineen zo niet lekker voelde :( . Hopelijk morgen weer een stuk beter.
    @ djaar: wat enorm :( dat je ongie geworden bent. Hoop voor een mooie tijd in april voor je. Ben je toch heel dankbaar dat ik nu al voor m'n tweede nod in dit mooie huissie mag zitten (ook al praat ik niet zoveel mee :oops: )
    @ Naliey en Angelatjuh: jullie maken het ook wel spannend hoor. Ik hoop met jullie mee :)

6. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Ha ha, ik heb net de hele donderdag zitten bijlezen, wat een hoop gekletst, moest wel lachten om al die slagbomen, strenge emoticons en roze gekleden bodyguards.....

Begin volgende week wordt 't echt spannend hier, volgens mij veel testers op 30 maart en 1 april. Als er maar geen flauwe grappen mee worden gemaakt op 1 april...
    Helaas kan ik het vanaf zaterdag effe niet meer volgen, terwijl ik zooooooooo benieuwd ben hoe het met iedereen gaat aflopen! Ik ben er 5 april weer, show me pink then!

Ik heb al een beetje besloten dat ik nog niet ga meelezen in het april-topic. Op deze manier wordt ik iets te geobsedeerd. De hele tijd lezen over allerlei symptoontjes, zorgt ervoor dat ik mezelf ook als een halve freak in de gaten ga houden. Vind ik toch niet ontspannen. Ik heb een heeeeeel goed gevoel voor april. Heel misschien kom ik weer de laatste twee weekjes meedoen.

@Pam; balen meis, knuffel. Volgende ronde, ook wel lente-ronde-genaamd, brengt geluk!

Alle testers volgende week: succes!

7. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    me kalender staat erop alleen is erg klein...
    weet niet of hij groter kan :S

8. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    komt er iemand wijs uit?

9. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    He meiden

Kom jullie allemaal ff terusten wensen... was leuk bij vriendin, maar ze is zo ver gaan wonen! buh :(

Heb ook krampjes... zullen de duivels wel zijn denk ik. Morgen, zullen wel zien!

@naliey... kaartje is idd heel klein... kan het niet goed zien.

euh... ja ik ga maar eens naar dromenland :)

liefs!

10. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    pb anders je e-mail adres kan ik m mailen ;)
    want heb m ook in een groot plaatje alleen die past niet in me album...

maar iig truste meid :p

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Zo daar ben ik ook weer ff
    Vandaag flinke steken in mijn linker lies gehad..en heeft zo'n halve middag geduurt
    Dus ook maar ff voor de zekerheid geklust hihiihhi
    Mijn afscheiding was ook waterig...dus ben benieuwd of de temp weer omhoog gaat morgen ;)

@naliey
    Je kan ook gewoon een nieuw WW aanvragen bij FF hoor hihiih
    Das misschien makkelijker ;)

12. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Welterusten ;)

13. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    al geprobeerd maar krijg geen mail met een nieuw ww

14. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    ik kan een betere foto laten zien maar dan moet ik m mailen...

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

mm das wel vreemd dan... :(

16. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    had ik ook met andere dingen dat ik geen mail kreeg met de ww...rare msn...die is ook gehackt geweest...en met me nieuwe msn kan ik geen ff aanmaken...ook zo raar...

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Waarom kan dat niet dan?...ik heb het eigenlijks nog niet geprobeerd met mijn nieuwe msn...(heb de oude ook nog)

18. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    ik weet niet hoe dat kan...kan helaas geen engels dus weet niet wat er staat...

19. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    ik vraag dan een nieuwe aan op me nieuwe msn en dan staat er dit:

Unfortunately your request for membership could not be processed favorably at this time.
    If you have a friend who is already a member you may want to ask her to invite you using the FertilityFriend.com's referral program.

NOTE: This is not an error, please consult Membership Policy for more information. In addition please review the following important notes:

If you have lost your password or if you never received it, please use our Lost Password form to retrieve your login information. Make sure to verify your SPAM/Junk mail setting before doing so to ensure that our email will not be incorrectly deleted.

If you have lost your password and have also changed email address since you registered, please use our Change Email form to retrieve your login information. Scroll down on the form to see the provision for lost password.

Please do not try to submit multiple requests as this will prevent you from getting and/or keeping a membership. We only allow one membership per person and per computer.

Note that both our Charting and Pregnancy sites use the same login information, you only need one account.

Thank you in advance for your understanding
    FertilityFriend.com

20. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nee ik ken ook geen engels hihiih
    Vind het zo'n rottaal...daarom ben ik ook bij www.menstruatiekalender.net
    Das allemaal in het nederlands...alleen de temp is een beetje onhandig :(

Deel Deze Pagina