Me vriendin gaat straks samen met mij een "heksenspreuk"doen, ze zegt dat ze dit bij al haar 2 zwangerschappen heb gedaan en toen binnen 3 maand zwanger raakte, ben zo benieuwd of het werkt :d Als het werkt krijgen jullie het te weten misshien ook wel iet voor jullie.
Goedemorgen, Ik heb een half uurtje geleden weer een bezoekje aan de huisarts gedaan. We hebben nu niet getest omdat ik gisteren zelf al negatief teste.. Ik ben inmiddels 12 dagen overtijd en ik heb nu EINDELIJK een afspraak bij de gyneacoloog gekregen. Hoe gaat het verder met iedereen hier? zijn er nog positieve testers vandaag in huis? Groetjes,
Hoi! Hier alles rustig. Gewoon wachten dus. Straks tas inpakken en richting NL rijden Kunnen we weer inkopen doen bij de appie heijn! Groet Kris
WWWHHHHHAAAAAAAA! Volgens mij ben ik zwanger! Ik heb net een test gedaan. Eigenlijk twee dagen te vroeg! Kon niet meer wachten, en er staat een 2e streepje! Liefs Jill
hoi dames! Geen roze vandaag?!... bah... het is al enkel dagen veeeeeeeeeeeel te rood en groen! Stom he maart mag toch niet in mineur eindigen!
Ja dat denk ik ook, maar kan het echt nog niet geloven! Ik ben in staat om mijn vriend ook te laten plassen, en te kijken of er bij hem dan per ongeluk ook een 2e streepje komt. Hahahaha
ooh er zijn geen streepjes om te staren! Dejide... whaaaa foto foto fotoooooo! enneuh... voorzichtig gefeliciteeerd!
Ik zou jullie echt graag de test laten zien, maar ik heb mijn camera uitgeleend, en kan alleen een foto met mijn telefoon maken. Die is echt hartstikke onscherp!
mjaaaaaa maar je ziet een duidelijk streepje toch? Meid dan hoeven we gewoon niet meer te twijfelen... VAN HARTE GEFELICITEERD! geniet van de mooie momenten! liefs XXX
Wij willen: nog meer roze, nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze,nog meer roze, voordat de maand over is!
Ik kan er Dinsdag al naar toe.. dubbele afspraak gemaakt omdat mijn moeder er dan ook heen moet.. maar ja zei voor een wat minder leuk verhaal..
hier heb ik ckers wat aan dank je meid... o ff wat dingen op me mail verandert maar nog doet hij t niet ach dan doe ik t maar via de foto's haha... vandaag was hij ook hoog... 36.7 hij blijft al ff hoog...(goed teken)? i hope so... heb weer steekjes in me buik... maar ben ff werken...kom straks weer spieken... kuskus