NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    YES dat werd weer eens tijd, Gefeliciteerd!
    :whistle:

2. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Als ik nu weer lees dat er iemand twee dagen voor NOD getest heeft en zwanger is wordt bij mij de testdrang ook weer erger, maar ik ga het niet doen, want ik heb een DEAL afgesloten, met suuskabab en nog een paar dames!
    En ik moet eerlijk zijn, ik ben wel bang voor een negatief resultaat, dus deze ronde wil ik toch gaan uitzitten en niet van te voor testen.

Hou me in bedwang =;

3. bollemieke

bollemieke Actief lid

18 dec 2008
    236
    0
    0
    een voorzichtige proficiat dejide

4. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België

goed zo meid! sterk blijven ;)

Heb je nog steeds die aders? ik iig wel.. ben nog steeds erg boos op mezelf dat ik er nooit op gelet heb
    ](*,)

5. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    me buik is erg opgezet, me ongi zal er wel weer aankomen :s

6. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Jah ik heb nog staads de aders en mijn tepels zien er ook anders uit.
    Heb nog staads rommelende buik, (en nu ook weer in de rug gister te veel gedaan) vanmorgen bijna overgeven. en ontzettend moe, jeemig kan nu wel weer slapen.
    Ik denk als ze er waren dat het wel was opgevallen. ( de aders)

7. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Dat is die van mij al vanaf vorige week maandag. Betekend dat ongi?
    Mijn temp blijft wel hoog.

8. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    ik weet niet, lijk wel 8 weken zwanger ( weet dat het niet zo is) maarja baal er hevig van die onzekerheid.
    Als het meezit ga ik volgende week zaterdag pas testen als ik niet ongi wordt.
    Had er zonet nog met me vriendin over, die zei dat ze dat had met haar eerste zwangerschap, maar goed het zegt niks, blijft 50/50 kans

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@Dejide
    Van harte gefeliciteerd :D

@alle meiden die ongie geworden zijn
    Echt balen :( en heel veel succes in de volgende ronde

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hier is mijn temp nog weer meer naar beneden gegaan
    en heb nou steeds steken in mijn rechter lies en dat duurt ook al sinds vanmorgen
    (was gister ook zo bij mijn linkerlies)
    Dus ik heb mijn eisprong dan nog niet gehad...denk ik dan...zo aan mijn temp te zien :)
    snap echt helemaal niks meer van dit tempkaartje

Maar ben wel heel benieuwd wat de temp morgen doet...en of ie dan wel omhoog gaat hihihihih

11. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    @ Dejide: gefeliciteerd joh, voor nod getest en al 2 streepjes.
    @ Rapoenzel: wat :( dat je ongi bent geworden.
    @ Alecia: voor mij is een bolle buik zo'n twee dagen voor Nod ook echt een teken dat ik ongi wordt. Hoop natuurlijk wel met je mee dat het gewoon geen ongi is. Wel knap trouwens dat je je tot volgende week zaterdag zou kunnen wachten met testen. Oja trouwens, zo'n heksespreuk is echt niets voor mij. Ik vertrouw de oorsprong vd kracht erachter niet. Zelf geloof ik in God en ga met alles waar ik mee zit en blij over ben naar hem toe (door te bidden). Vandaar. Waar ik trouwens benieuwd naar ben (maar je hoeft niet te zeggen als je dat liever niet wilt) in welke ronde zit je nu? Zag je leeftijd staan waardoor ik daar aan moest denken.
    @ Janis: als je al zo'n opgezette buik hebt sinds vorige week maandag dan heeft dat volgens mij niets met ongi te maken. En al die andere dingen die je noemde zoals misselijk en moe klinkt toch wel goed hoor.
    @ Suus: :( het klonk juist zo goed al de dingen die je voelde. Kan me voorstellen dat je nu eventjes afwacht.
    @ Diana: succes volgende week in het ziekenhuis bij de gyn

Ik voel dat ik ongi wordt. Heb de hele dag al wat buikpijn en heb opruimwoede :)

12. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Hoi,

Ik denk dat ik ook maar eens kom meekletsen want vandaag hebben we besloten nog voor een kindje te gaan. Het is iets waar we lang over hebben getwijfeld omdat we al een gezin met vier kinderen hebben, en de vijfde na een voldragen zwangerschap na de geboorte is overleden.

Ons gezin is dus al best groot en met de verdrietige ervaring en kans op herhaling in het achterhoofd was het een hele moeilijke keus, waar we ruim een jaar de tijd voor hebben genomen.

Maar onze wens is groter dan de angst en praktische bezwaren dus vandaar. :)

Dit wordt dus onze eerste ronde maar ik wacht nog op een menstruatie. Ik ben een week overtijd maar heb al twee keer negatief getest dus ga er van uit dat ik deze keer gewoon een lange cyclus heb. Erg vreemd, maar je leest wel meer rare dingen ;)

Andere dames: sorry... ik heb nog niet bijgelezen, dat komt in de komende dagen wel ;)

13. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Hoi Iva, welkom in dit mooie huisje.
    Je zit dus ook alweer een week op de wachtbank, veel gezelliger om dat hier gezellig tegelijkertijd met de andere wachtenden te doen :D .
    Wat een ontzettend groot verdriet voor jullie gezin om een kind te verliezen :cry: . Kan me voorstellen dat er dan een hele tijd overheen gaat voordat je de keus kunt maken om weer zwanger te willen worden.

Veel kletsplezier hier in ieder geval.

14. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Hoi Iva.

Wat een heerlijk groot gezin heb je al! Wel heel moeilijk inderdaad als je een kindje hebt verloren er toch weer voor te gaan... Zijn je kindjes meisjes/jongens. Ben ook wel benieuwd hoe oud ze zijn (en hoe oud jij bent eigenlijk ook wel...). Wij fantaseren over 4 kindjes! We zijn nu al wel wat ouder (29); maar dan moet het allemaal maar wat dichter op elkaar. Wij zijn pas net bezig voor de eerste; het is zo spannend.

Heb je tussen je laatste kindje en nu misschien weer de pil gebruikt. Dan moet je misschien wel weer ontpillen....Had je daar de vorige keren ook geen last van gehad?

Hoop dat je snel zwanger bent en dat alles goed gaat! Succes!

15. dejide

dejide Lid

3 mrt 2009
    93
    0
    0
    Super bedankt allemaal!

Zit nog even op een roze wolk! :D Erg toepasselijk.

Liefs!

16. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    hoi Iva, welkom!
    Hopen dat het allemaal goed gaat de komende maanden!
    Wees waakzaam... je bent verslaafd aan dit forum voor je't weet ;)

dejide... en blijf nog maar een dikke 8 maand op die wolk zitten ! :)

lumea! neen, we doen de ongibarriere !

senna... eitjes zoeken, hopelijk is je temp morgen opeens hoog!

ik? voel me beroerd sinds een uurtje.. ineens erg moe, prikkende ogen, buikpijn, onpasselijk... brr miss zijn de duivels ook hier in aantocht :mad:

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @thelady; wanneer ga je testen?

18. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    hmmm ben al de hele tijd van plan om echt lang te wachten
    ook banner op 37 dagen gezet...
    Ik wacht tot volgend weekend... als het tenminste nog nodig is dan :)
    Voel me echt niet lekker joh :(

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @thelady; hmmz minder dat je je niet lekker voelt. Maar volgens mij kun jij allang testen toch, waarom zo lang wachten?

20. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Omdat ik vorige keer een cyclus van 51 dagen had en jah... voelt veiliger om lang te wachten.
    Ik durf pas echt enthousiast worden als ik lang genoeg wacht ofzo...
    Mja...
    Wanneer test jij?

liefs

Deel Deze Pagina