NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @thelady; Ik wilde er eigenlijk vandaag een testje tegenaan gooien maar heb me in kunnen houden.
    Ben nu van plan om het weekend te overbruggen en dan maandag als ik niet ongi ben geworden te testen.
    Ook een beetje afhankelijk wat mijn temp. gaat doen de komende dagen...

2. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    heh ja... krijg je toch wat meer zekerheid als je nog wat wacht he!
    Wat denk je van je temp? is het goed zolang die boven de lijn blijft dan? weet er niet zoveel van!
    Meid, hopen dat je maandag niet ongi bent dan!

Ik ga ff een tampontest doen :oops:, of er IETS op komst is

liefs

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @thelady; nou ik heb schijnbaar van nature al een wat hogere temp. maar als mijn temp nu maar niet zakt onder de coverline (zie kaartje) ben ik nog hoopvol.
    Ben benieuwd naar je tampontest ;)

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Lady.. eu prikkende ogen is een goed teken.. in een zwangerschap zijn je ogen wat droger en kun je er dus last van hebben... ;)

5. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    haha Bruisje... jij blijft op elk moment positief he :D

naaah.. weet niet meid... ik ben moe dus mijn ogen prikken, het waait hard dus mijn ogen prikken... :(

We zien wel he... had daarnet weer erg veel afscheiding, nu ff tampon gebruikt om te checken , laat 'm maar ff zitten zeker? :)

ah...

6. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    @Lumea, bedankt voor het welkom! Het was inderdaad erg verdrietig, al wisten we tijdens de zwangerschap al wel dat de levensverwachtingen niet hoog waren. Maar er is niet goed voor te bereiden op zo'n verlies. Vooral ook naar de kinderen toe vind ik het nog steeds heel moeilijk. In het begin konden ze er goed mee omgaan maar vooral de jongste twee hebben het er de laatste tijd zo moeilijk mee. Vooral ook omdat er in de omgeving continu kinderen worden geboren.

@happy 79
    Ik heb bewust voor anonimiteit gekozen, maar ik zal zoveel mogelijk over mijzelf vertellen zonder teveel details. Dat doe ik wel als ik ooit 12 weken zwanger ben en de buitenwereld mag weten hoe het er voor staat ;)

Ik heb drie meiden en twee zoons. Ze zijn respectievelijk 12, 11, 7, 4 en *
    Ik ben zelf begin dertig. En nee, niet aan de pil geweest of andere hormoon-anticonceptie, altijd een cyclus van 28-30 dagen. Dat maakt het lange overtijd zijn extra vreemd.

Maar goed, ik ben geduldig. (nog wel ;) )

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Hoi dames, ik heb niks gelezen maar kom ff snel tussendoor ;)

Hier vanmorgen flinke tempdaling dus wacht nu op mn ongi, denk dat ik vandaag op rood mag (ga ervan uit)

Ik zal t nog even laten horen als ik echt op rood mag en dan ben ik ff weg hier weer.. anders word ik gek :oops:

Tegen mn nod zien sommige van jullie (HOPELIJK NIET!) me wel in NOD april..

8. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    hoi pam... ff afwachten dus (en ik begrijp dat je hier niet veel meer komt; begin er ook aan te denken om het een tijdje achter me te laten + het slorpt erg veel tijd op :))

@de rest: de tampon is spierwit... niks aan het handje dus.

Voel me al wat beter ook... na een bakje koffie hihi

9. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Lady.. ja ik blijf positief idd.. zolang het om anderen gaat.. gaat dat me goed af..hihihihi
    maar goed dat je aan zelfbescherming doet hoor meis..

Hier vanmorgen de echo gehad.. HARTJE KLOPT (staat in album)... ben erg opgelucht.. ging met lood in mijn schoenen naar binnen en met een smile van hier tot tokio naar buiten...

nu ga ik ook op een roze wolk zitten.!

10. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Oooh wat heerlijk ! zo goed en leuk dat je't hartje zag! Ben erg blij voor je meid¨:whistle:
    Nestel je maar lekker gezellig op je roze wolk :) is je gegund!

ik heb te vroeg gejuicht... voel me opnieuw beroerd, kan het erg moeilijk omschrijven, beetje benauwd, koude rillingen, onpasselijk...
    Ik had dit al eerder, is 2 dagen weg geweest, is nu terug... komt altijd op in late namiddag ( en bijna altijd rond 17u ? huh?) nu was het er al rond 14 u, ff weg en weer terug :rolleyes:

Ik ga ff bankliggen, kan misschien virusje zijn :(

tot laters, liefs

11. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    @Bruisje, wat heerlijk zo'n echo! Scheelt weer een stuk onzekerheid (al duurde dat bij mij meestal ongeveer een paar dagen en dan zag ik overal weer onterechte spoken :) )

12. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Iva.. ja dat zal hier niet anders zijn hoor.. na een miskraam in november is alles anders nu.. maar voor nu geniet ik volop!

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    meiden....ik kon mezelf niet meer inhouden en heb er toch maar een testje tegenaan gegooid

Heb getest met de KV 2voor5....nu heb ik vandaag veel gedronken en heb ik veel moeten plassen....urine was dan ook zeer licht van kleur.

Ik heb echt zitten staren naar het testje maar ik zie volgens mij toch echt een licht 2e lijntje verschijnen (naar mijn weten heeft de Kv2voor5 toch geen indrooglijntje?)

Pfff krijg het er ineens ontzettend warm van....zou het dan toch zo zijn?

Helaas is de test te licht om er een foto van te maken, als ik de test tegen het licht houdt is het lijntje trouwens beter zichtbaar.

14. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    @lumea , ik ben vanaf okt 2007 van de pil af.

15. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    @Dees, ik heb vanochtend ook met een KV2voor5-test getest en er kwam echt géén lijntje, ook geen lijntje met een beetje fantasie. Dus als jij wat ziet, dan zou je toch haast denken... Maar ik wil je geen valse hoop geven :(

16. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    eyey dames, ben weer thuis...
    zometeen ff eten en dan ben ik gewoon weer van de partij haha..

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Nu na zoveel tijd lijkt het lijntje steeds zichtbaarder te worden, ik test sowiezo over een paar dagen nog wel een keer als ik toch niet ongi ga worden.
    Maar mijn gevoel zegt dat het wel goed zit, ik zie echt een 2e lijntje.

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    heej hallo allemaal!

even ego...
    ben doodop, weet niet waarom (waarschijnlijk omdat mn ongie eraan komt,bedenk ik nu...)

dus heb nog niets bij kunnen lezen (ben ook pas 5 min thuis van werken en kdv)
    hopelijk veel ROZE en weinig ROOD...

Denk dat ik morgen pas weer bijlees!

ga vroeg me bedje in...

19. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Dan mag je er bijna wel vanuit gaan. Bij mij zag je zelfs niks na een half uur of zo. Spannend hoor.

20. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Spannend!

Ik reed net langs de KV en ik dacht zal ik halen? Maar ik ben stoer geweest en ben doorgereden, ik ga echt tot maandag wachten!

Deel Deze Pagina