Nou meiden hier toch nog even een nachtelijk berichtje van mij.. ik dacht dat ik alleen nog ff zou melden dat ik op rood mag maar dat is nog niet t geval Al de hele dag was er niks te bekennen.. tot later op de avond weer een ietsje beetje rozeverlies.. Ik had echt wel verwacht dat t vandaag door zou zetten door te zeurende gevoel in mn buik en de lagere temp. maar dat dus niet.. ik ga er nu van uit dat dat morgen wel gebeurt.. maar mn lf is dus een dagje langer en mn cyclus dus ook en t stomme is nog wel, dat ik bij beide keren roze net ervoor met darmkramp op de wc had gezeten.. je zou er bijna dingen van gaan denken dus laat mij nog maar ff op groen dan he
Dees, dat is echt positief hoor ! Bij mij was er echt niks te zien, en dat kan ook wel kloppen want ik ben vannacht ongesteld geworden Ben er gek genoeg wel blij om, want nou weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben. Vanaf nu gaan we 'beginnen' en nou kan ik er ook rekening mee houden. Foliumzuur slikken, geen ibuprofen maar paracetamol, geen weekendborrel meer etc. Dat is een veel geruster gevoel. Ben hier nog niet zo bekend, maar neem aan dat ik nu naar het apriltopic verhuis? Alle andere dames, succes [-o<
Goedemorgen dames, Voor mij is de dag niet goed begonnen, ben vanmorgen ongi geworden . Baal er enorm van! Nou op naar ronde 4 in de limo toch? Misschien dat april voor mij wel een goede maand is twee dames hebben voor me gependeld en die kwamen op april uit. En ik ben in April jarig dus het moet dan wel een goede maand worden of niet. Ik ben zo weg maar ik kijk hier vanmiddag wel weer even, X Janis
@Dees. meid.. die is hartstikke positief.. GEFELICITEERD @Janis en IVA.. heel veel succes in APRIL... balen meiden, maar ik blijf duimen voor de volgende maand!
uhhhhhhhh Ik kom net terug van vakantie en ik heb in de vakantie van maandag (6 dagen te vroeg) tot donderdag de ene keer wel en de andere keer niet bij het afvegen heeeeeeeeeeeeeeeeeel licht rose. ik dacht jeetje dat is wel heel vroeg ongi worden... maar het is niet doorgezet.. ik dacht vanochtend ik a toch maar eens testen... en wat zie ik...een licht streepje! Ik ben er hellemaal rillerig van... moet ik me nu nog zorgen maken over dat licht bloedverlies in de vakantie? aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh zo spannend!
Wow meiden, goedemorgen! Ik lees net dat Janis op rood moet? Ik heb net mijn ochtendurine weggespoeld omdat ik niet wilde testen vanwege onze DEAL voor maandag.. wat is dat balen meid! Ik had zo'n goede hoop voor je! Heel veel succes in april (en misschien zie ik je daar wel). Hetzelfde ook voor Iva, welkom nog (had ik nog niet gezegd) en succes in april! Lente; klinkt veelbelovend! Spannend joh! heb je een foto? @hier; ik ben vannacht weer wakker geworden van de krampen, half uur liggen rollen en moeilijk doen en mijn temp is wel weer hoog... MAAR nu vraag ik me dus af, kan die temp niet hoog zijn omdat ik wakker ben geweest vanacht? ik had namelijk donderdag ook een hoge temp nadat ik 's nachts wakker ben geweest van de krampen... Ach we zien het wel, ik kan nu niet meer testen dus ik wacht wel op de duivels...
vannacht tampon in gehad en iniminidrupje bruinverlies, nuniks meer, ohh ik wordt echt helemal gek., gister wou ik vrolijk, chaggie,jankerig tegelijk zijn, dat me vriend uiteindelijk mij aan het huilen heb gekregen zodat ik me wat beter zou voelen, het heeft gewerkt ben als een roosje inslaap gevallen. Maar ben nu ook nog eens strontverkouden :s
NOD LIJST MAART 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & MamaT & Miss Moneypenny 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Zonnestraaltjes & Noor1987 & 13: Koeky & Inge08 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & Amore1 14: Jazy & Krokodieltje & PSje 15: Margriet80 & Bink &ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & son78 & Diana24 16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii & Saz667 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72 18: Knippy & kattja & Mendie & 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 & 20:Pebbels25 & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j & Mamatje77& JvS 21: Paske & Senna04 & Spekkie26 & carien23 22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & Ricmar & Nadeke & Dingetje 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & vandergijs & Fempje & Springmuis 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady & Bloempje83 & Angelea & smile17 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje & 27: Lumea & Lama & Manoe & klusser1980 28: Surf & Jada1984 & Einneh & 29: Janis & bollemieke & Dejide & Suuskebab 30: Naliey & Eefje09 & Dicky 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 & paddy82 & Dees85 & Kris34 & Datumloos: Susan27 & Kris & Rosa84 & Senna04 & TESTMARATHON 25 maart: * Luukske 27 maart: * PamPapilio 29 maart: * Lumea 30 maart: * Janis * Bollemieke * Dingetje * Suuskebab * Kris34 * Dejide 192 Dames voor de Roze Villa 39 Zwanger , 105 Ongesteld , 4 Negatieve test , 2Twijfeltest , 13 Niets doorgegeven , 7 Cyclus van slag , 4 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Dees; ik heb je op twijfeltest gezet, wil je al op roze? janis; je staat op rood Iva; ik kan je niet vinden, stond je op de lijst of niet?
voor de laatste op de lijst van maart strooi ik nog effe snel! *HCGHCGHCGHCGHCGHCG* *HCGHCGHCGHCGHCGHCG* *HCGHCGHCGHCGHCGHCG* *HCGHCGHCGHCGHCGHCG* *HCGHCGHCGHCGHCGHCG*
He hallo, ik zit sinds kort ook op het forum. ik zag een heel geweldig roze huis tervoorschijn komen. zou ik ook mee kunnen doen? gr P26
vangt ook. voel me de hele tijd erg gek, warm.koud en noem maar op, opeens de drang om huishoudin netes te maken en om de box af te schuren en te schilderen.
Maandag of dinsdag, is mijn NOD. Heb heb een beetje mijn twijfels wanneer ik mijn ei heb gehad. Wanneer ik woensdag nog niet ongi ben, ga ik testen.