Heej meiden wat een roze allemaal weer gefeliciteerd! voor meiden die ongi zijn geworden helaas hopelijk volgende ronde raak! Ik stooi wel even wat HCG voor jullie.. HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Ik zie ook helaas weer wat vlindertjes er bij meiden strekte! hopelijk gaat het volgende keer goed.
Snap het wel hoor het anoniem blijven haha, heet niet voor niets happy . Prachtig gezin, 3 meiden twee manneke's! Wanneer ga je weer testen? Misschien maak je wel later HCG aan? Was dat eerder ook zo?
Inmiddels ben ik al ongesteld worden, dus daar is geen sprake van, en nee bij de anderen testte ik altijd direct positief. Dus ik ging er al van uit dat mijn cyclus gewoon van slag was!
Jaaaaaaaa Suus! Gefeliciteeerd meid! Zat je gevoel toch goed he? @Xenas en Lente, wauw meiden, wat heerlijk voor jullie, allebei ook roze! @P26 welkom, balen dat je cyclus zo onregelmatig is geworden. Ben je er al voor bij je HA geweest? En bij mij hielp teunisbloemolie om 'm korter te maken. Want 83 is wel enorm lang wachten op een kindje... @Iva ook welkom! @Pam, toch ongi geworden nu? Baal effe met je mee hoor, het zag er allemaal zo lekker uit met je tempjes. Toch gewoon warmbloedig dus en iets waarover je je niet meer laat gekmaken. @Senna, nee je templijstje laat nog geen eisprong zien. Wel slim dat je bent beonnen met tempen. Zo'n cyclus kun je toch geen wijs uit? Kun je checken of je wel een eitje legt, dat is wel handig nu! @alecia, oeh spannend, ook overtijd! @suzanne, neeeeee, niet weer! Wat een ontzettende domper meid. Veel sterkte met dit verdriet een plekje te geven. @Jada, je templijstje is deze maand iig hoger dan vorige maand! Nog 2 dagen, spannend! @Janis, balen meid.. veel succes in de volgende ronde. @kluszus Lady, wiehoeee jij ook -vrij de nacht doorgekomen?! Enneh.. testen? Wel samen dan he? Maar van mij mag je @hier, nog niets. Maar volgens mij heb ik ook een latere eisprong gehad. Ben er niet zeker van, maar ga er maar vanuit.
Heeej Lady je kan wel testen hoor,, Als ik al je cycli's bijelkaar op tel en die deel door 4 kom ik uit op een gem. cyclus van 34 dagen