@Nienke spannend meid, 3 dagen overtijd alweer.. @lady laat je niet gek maken gewoon wachten wanneer je overtijd bent.
@sweetcandie, geen probleem hoor! ken de lieve dames hier ondertussen al ff en kan weerstaan aan hun smekende woorden hihi Volgens mijn gemiddelde cyclusberekening (met dank aan mars) zit ik nu op NOD... heb een lange banner gepakt voor de zekerheid liefs
nouja... een lichaam houdt natuurlijk geen rekening met "gemiddeldes"... voor hetzelfde geld heb ik opnieuw een ellenlange cyclus.. al zou me dat verbazen... vorige maand was echt stress-gerelateerd. we zien wel he! Jij hebt overigens wel mooie cyclussen he! houden zo!
Ja, ik hoop dat het op 32 blijft. Ik vind 32 al lang.. ja ik zie dat jij eentje hebt gehad van 52.. ik heb dat ook gehad dat ik gewoon een maand over had geslagen maar dat ik meer als ik de pil slikte een paar keer was vergeten.. Nou dit is voor mij de 2e ronde dus ben benieuwd.
idd meid, duimen dat je cyclus zo blijft... Was lastig die lange cyclus, had wel 4 dagen licht bruinverlies (maar je mag pas dag één van je ongi tellen wanneer je echt rood bloedverlies hebt) dus ja... 51 of 47, is maar hoe je't bekijkt. Wel moeilijk soms al die regeltjes en dingetjes
Zo de kids liggen en manlief zit bij Nederland-Schotland! Gaan we ons nog misdragen vanavond hier? Het is hier wel stil aan het worden zo eind maart met al die dames in de april-hummer!
Hee meiden! Ik laat ook weer even mn 'gezicht' zien en wat ZIE IK: SUUS IS ZWANGERRRR! Jahoeeeeeeejippieeeeee super meid! Ben echt blij voor je! GEFELICITEERD! Superrrr En ik zie nog een aantal zwangeren: ook voor jullie natuurlijk een vreugdedansje! GEFELICTEERD! En hoe is het met de 'testmeiden'? Houden jullie het nog een beetje uit? Maart kan nog wel wat ROZE gebruiken hoor! Dus hup, maak van maart een roze club! Succes!
Ooohhhhh ik lees over nieuwe zwangeren . Dan moet ik toch even teruglezen. Maar het is al zo laat en heb een hele hectische dag achter de rug. Helaas ben ik ongi geworden dus ik ga op rood, zal even de lijst proberen te vinden. (Die zal vast niet ver terug staan nu er nieuwe zwangeren bijgekomen zijn, jippie! )
NOD LIJST MAART 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & MamaT & Miss Moneypenny 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Zonnestraaltjes & Noor1987 & 13: Koeky & Inge08 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & Amore1 14: Jazy & Krokodieltje & PSje 15: Margriet80 & Bink &ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & son78 & Diana24 16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii & Saz667 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72 18: Knippy & kattja & Mendie & 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 & 20:Pebbels25 & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j & Mamatje77& JvS 21: Paske & Senna04 & Spekkie26 & carien23 22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & Ricmar & Nadeke & Dingetje 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & vandergijs & Fempje & Springmuis 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady & Bloempje83 & Angelea & smile17 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & Pelikaantje & 27: Lumea & Lama & Manoe & klusser1980 28: Surf & Jada1984 & Einneh & 29: Janis & bollemieke & Dejide & Suuskebab 30: Naliey & Eefje09 & Dicky 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & chicken1975 & paddy82 & Dees85 & Kris34 & Datumloos: Susan27 & Kris & Rosa84 & Senna04 & P26 TESTMARATHON 25 maart: * Luukske 27 maart: * PamPapilio 29 maart: * Lumea 30 maart: * Janis * Bollemieke * Dingetje * Suuskebab * Kris34 * Dejide 193 Dames voor de Roze Villa 41 Zwanger , 108 Ongesteld , 4 Negatieve test , 1Twijfeltest , 15 Niets doorgegeven , 8 Cyclus van slag , 6 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Heb mezelf even op rood gezet.
Xenas en Suuskebab hartelijk gefeliciteerd met het fantastische zwanger zijn Verder denk ik niet dat ik aan teruglezen toe kom. Even wat ik me nog kan herinneren tijdens het zoeken naar de lijst: @ Suus: geweldig dat je zwanger bent. Dus toch gewoon zwanger ondanks dat je gisteren even dacht dat je maandag pas weer blij zou kunnen zijn. Gaaf hoor! Mooi bericht! @ Lady: overmorgen dus op schoolreis. En daarna pas testen: goed hoor! @ Alecia: overtijd en mega happy: oh meid, ik hoop met je mee. @ Nienke: niet gezellig he als er echt niemand op de pagina zit en het zo rustig is. Helemaal aan het eind van zo'n maand. @ iedereen die nog op de wachtbank zit: heel veel geduld toegewenst. Een andere keer lees ik wel verder terug. @ Annie: dank je meis. We gaan met goede moed verder. Heb alleen niet zoveel zin om te verhuizen naar een nieuw nod topic. Dan ken ik vast bijna niemand meer. Hoe is het verder met jou, is het al helemaal geland dat je opnieuw zwanger bent? Liefs aan iedereen.
@mamaT, hier is het goed vertoeven, nog maar een paar daagjes tot april! Hoe is het met jou en bevalt je roze wolkje? @Lumea, ja het is jammer dat hier minder gekletst wordt, maar ook logisch natuurlijk. Ik gooi af en toe alvast een berichtje in april en lees een beetje mee om op de hoogte te blijven. Wel zo gezellig. Jammer dat je ongi geworden bent, wel netjes op tijd trouwens. Hopelijk is april meer jouw maand! @kluszus Lady, en, en, en heb jij ze ook buiten de deur weten te houden? Duimerdeduim... @hier: nog geen te bespeuren. Joepieeeeee!
Voor iedereen op roze gefeliciteerd! en voor de rode hopelijk volgende ronde meer geluk. Ik zag ook vlindertjes heel veel sterkte