Spannend dus..! Nee, ik ben zwanger van de tweede. Voel mijn baarmoeder wat trekken/rekken. Best een naar gevoel. En ik ben heeeeeeeeeeeel erg moe, maar werk dan ook 40 uur.
In juni 2006 zijn we begonnen met klussen en van 2007 tot aug 2008 kon het niet vanwegen omstandigheden... En we zijn dus in aug 2008 weer begonnen ...dus nu in ronde 9 zonder de 6 rondes van 2006 Ik heb nooit de pil geb ruikt..alleen in het begin met condoom gedaan En ben nog niet bij de ha geweest
ohh oke vandaar, nou ja hoop dat je snel een bevruchte eitje mag hebbben en mag genieten van ochtendmisselijkheid.
zo heej.. weer ROZE.. GEFELICITEERD DAMES.... @Lady.. en en en ? @Senna.. ik ga voor je duimen meis..dat t nu eindelijk s raak mag zijn.... All.. SUCCES EN GEDULD gewenst.. en ik STROOI NOG MAAR WAT HCG********* VANGEN!
dag lieverds Ik zag er nog roze bij?! geweldig zeg! Proficiat meiden! Ben net terug van etentje met schoonfamilie... mensenlief... ben opnieuw erg beroerd... was daar zo warm en druk en lawaaierig in de restaurant. Kreeg het echt benauwd.. ongelofelijk blij dat ik thuis ben nu in ons frisje en stille huisje! Voel me al van deze ochtend beroerd, kon ook niet ontbijten. Hoop dat het geen griepje is... schoonzus is al 2 weken op en af ziek! buh! verder oja... dat willen jullie natuurlijk weten... GEEN rood, roze of bruin alleen veel wit. Kluszus... waw! begint toch ook wel ver overtijd te gaan jij... oeeeeeh liefs!
jee meiden... als ik me zo blijf voelen heb ik echt geen zin om een week van huis te zijn pff ga me zo alleen voelen. Balen iig...
He Lady was ff benieuwd hoe het met je ging, niet zo super lees ik net. Nog niet getest? Net een live test gehad in April, zijn er al twee zwanger terwijl het nog maart is. Dus dat zegt wat voor de rest van de maand.