Hi susan, da's lief meid. Nee voel me echt niet lekker... maar ik heb dat wel vaker. Krijg het snel benauwd bij veel lawaai en veel mensen.. beetje claustrofobisch. Ben nu erg blij dat ik ff rustig thuis kan zijn. De onpasselijkheid is er al van deze ochtend in de badkamer. Dat kan natuurlijk een goed teken zijn maar ik kijk wel nog ff uit met al die virusjes die rondzweven. Het lastigste is dat ik nu echt geen zin heb om een week van huis te zijn.. gaat zo druk zijn met allerhande workshops die we moeten geven... ben bang dat als ik me zo blijf voelen dat ik het niet ga aankunnen ofzo. En dan ook het feit dat ik niet echt een vertrouwenspersoon bij me heb (zijn allemaal onbekenden) waar ik me veilig bij kan voelen.. jeetje... hoop echt dat het meevalt. FF serieus balen en hopen dat de week snel om is he? Hoe gaat het met jou meid? Al 2 zwangeren in april? waw! dat is goed nieuws zeg liefs edit: ohja... nee, nog niet getest, als ik er in huis had vandaag dan had ik het wel gedaan, vind het ineens eng om niet te weten wat er aan de hand is voordat ik vertrek. Maarja, het is nu zo en ik kan op geen enkele manier aan een test geraken nu... zal dus voor na de reis zijn.
Ohja sorry... ja ik moet een week weg met een school (voortgezet onderwijs) als stage, die leerlingen gaan dus op schoolreis en ik ga mee als stage, begeleiding en geven van workshops... t.e.m. vrijdag. Vind het opeens eng... stom he
Wel een leuke groep lln dan of niet? Ach een week is zo om vooral als je iedere dag bezig bent. Het is nieuw en omdat je niet lekker bent heb je minder zin denk ik. En je hoofd staat nu ook naar andere dingen vandaar. Ik ben do. begonnen op mijn nieuwe school. do/vr groep 6 9/10 jaringen Super leuke klas en school dus helemaal geweldig kan hier blijven tot de zomer. Juf heeft borstkanker dus de reden is iets minder. Maar goed ik heb dus nu 4 dagen werk tot de vak.
Zit net te denken dat jij over 3 dagen kan testen dat is toch 1 april? Waarom zit je dan nog in maart? Kom gezellig bij ons in April
oh wat leuk voor je dat het goed meevalt! Het is een groep van 95 leerlingen... erg veel he. Ja het is waar wat je zegt... heb nu nood aan een bekende omgeving omdat ik me niet lekker voel en heb wat angstgevoelens om me daar ter plaatse ook slecht te voelen= stage is erg belangrijk voor onze eindbeoordeling dus wil absoluut geen slechte indruk geven he. Nouja... we zien wel he... wie weet voel ik me dan beter of kan ik het gewoon aan iemand zeggen dat ik niet lekker loop! liefs!
welja, eerst was m'n nod in maart, maar heb dan voor de veiligheid m'n banner zo lang mogelijk gezet... dus dan kom ik uit in april. Maar... ga er volgende week toch niet zijn, dus maakt niet veel uit of ik nu in maart of in april zit he zal wel iig na het reisje in beide maanden een update komen geven!
Je kent helemaal niemand van de begeleiding? 95 lln. dat is idd veel met hoeveel begeleiding zijn jullie dan? Ik heb do/vr 23 lln. maar ze zijn erg lief en behulpzaam. Als ik zeg we gaan nu rekenen les .. dan zijn ze binnen 3 min. allemaal aan het rek. zonder klagen en zeuren. Ga me bijna vervelen daar.
Heb je een goed gevoel bij deze keer dan? Wij hebben wel regelmatig geklust en had do. erge steken zou mijn ei geweest kunnen zijn. Het zeurt nu nog een beetje na. We blijven om de dag klussen tot half april en dan testen we wel eens. Weet het toch niet met 55 dagen de vorgie keer
Ik denk dat er een stuk of 5 begeleiders zijn... dus dat valt wel mee he. Echt heerlijk voor je dat je leerlingen zo behulpzaam zijn... héééérlijk Ja wel, voel me wel wat anders enzo... maar durf niks met zekerheid te zeggen. Had ook zo'n lange cyclus vorige keer he... maar denk achteraf echt wel dat het veel met stress te maken had, was echt een erge maand. Is idd het verstandigst om af te wachten als je cyclus nog raar doet! zo blijf je rustig
Kluszussie! Daar ben je weer! Ik hoop zooooooooo dat je een virusje onder de leden hebt dat minstens 9 maanden gaat duren, echt hoor! En veel wit klinkt als winnen van die kl* 8) 8) Ik hoop dat je het toch gaat uithouden die paar daagjes op schoolreis en dat die de weg naar jou kwijtraken. En hier hetzelfde hoor, last van mijn darmen en maag. Ook een virusje te pakken? En ver overtijd, ach ik denk echt dat het te maken heeft met de MK vorige keer. Had 3 jr geleden ook een later ei na MK. Hopelijk blijven we de komende week duivelvrij en mogen we samen testen.. Lijkt me zo bijzonder! [-o<
haha zo'n virusje... wie weet Last van m'n darmen en maag ook! zo veel geluiden deze nacht maar heb niet veel goede hoop meer... tepels doen pijn sinds daarnet en dat heb ik ook als ik ongi moet worden Hopen dat we samen kunnen testen idd... dat zo iig al goed nieuws zijn toch! Ben bang dat de komen... grrr
Goedemiddag dames, Voor iedereen die nog in de villa zitten wil ik heel veel succes wensen. Ik kom eerst niet meer terug op het forum, ben er weer te veel mee bezig en ik wil niet dat dit mijn leven, beheersd. Ik zal zo nu en dan wel nog even komen kijken, maar ik denk niet dat ik nog op dingen zal reageren en dat ik zal schrijven. dames iig bedankt voor alles en ik ben even weg, als het zover is meld ik me wel weer. Groetjes Janis
Het allerbeste Janis! Ik begrijp je redenering heel goed... ik denk dit ook te doen na deze cyclus... het is zoals je zegt, zo ben er je nét iets te veel mee bezig he. heel veel succes meid! liefs
Dank je Lady, Vooral omdat je het zo graag wilt, en dat je dan weer allemaal dingen gaat voelen en zien. Als iemand me wat wil vragen doen ze maar een pb tje
@ The Lady:We wachten gewoon af en klussen om de dag verder. Een gezellige/leerzame week gewenst en succes met je test. Lees het wel weer. Ga nu weer even terug naar april Was eten vandaar de late reactie
Niet teveel mee nemen he, en misschien de ongi spullen niet vergeten las dat je dacht dat het eraan kwam. Hoop het niet voor je.