NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    ja, idd! ik neem iig een pak always en een pak OB mee... :rolleyes: en niet te veel kleren ja... dat is moeilijk! :)

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Een hele gezellige week toegewenst
    En ik hoop dat je niet ongie word...en dat je een vette posi test hebt ;)

3. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Kleren heb je altijd te veel mee je weet toch nooit wat voor weer het is en wat je gaat doen.
    Heel veel plezier gewenst en laat die pakken maar mooi dicht zitten. Die heb je helemaal niet nodig!

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nou meiden ik ga er weer vandoor
    ik denk dat ik morgen of overmorgen weer ff langskom

5. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Zo de kids liggen... Kluszus al tassen aan het pakken? En OB mee voor de zekerheid, maar hopelijk overbodig. Snel weggaan voordat die :evil: je huisje weten te vinden!

@Janis, ik hoop dat het werkt door er even niet op te focussen en telkens onder je naam een banner te zien dat het klustijd is of testtijd. Succes en wel komen melden als je zwanger bent he?

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zoow hallo iedereen!

weer wat ROZE zag ik: MOOI ZO!

en ook al roze in april, wauw, dat begint goed en belooft wat voor de komende weken...

hier nog niet ongie, wel krampen, dus zal morgen wel komen, zou dan mooi op tijd zijn, als ik vanaf mn tweede (?) ei reken.

hopelijk verder alles goed met jullie, hier alles ok!

7. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    hoi hoi... ja voor de zekerheid he Nienke...
    werd me daarnet ff teveel... heb zitten huilen omdat ik niet weg wil :rolleyes: , anders sta ik te springen om ff ergens anders heen te gaan. Zullen de hormonen zijn joh... denk nu echt dat de ongi's op weg zijn! Maar wel nog geen enkel kleurtje te bekennen :)
    ben er benieuwd hoe ik me morgen voel!

dikke kus voor moest ik jullie niet meer tegen het "cyber-lijf" lopen!

xxx

8. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    eyey meiden...

alles goed hier?
    bij ons wel..
    net trug van weekendje brabant..
    Sabi is doodop haha..
    ik heb de hele dag al t gevoel ongi te worden maar het komt niet...hopen dat het wegblijft en dat ik alsnog een posi test krijg...maar dat denk ik niet...

heb niet alles gelezen dus wil iemand me vertellen of er zw bij zijn?

kuskus

9. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Hoop dat je (ondanks dat je er niet zoveel zin in hebt) hele leuke dagen en heel veel plezier zult hebben. Ben je donderdag weer terug dan? Oh dat kan ik natuurlijk ook even opzoeken op de lijst aangezien daar waarschijnlijk op staat wanneer jij en Nienke gaan testen. [edit lees net bij het teruglezen dat het tot vrijdag is]

10. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Heb meteen even in het album gekeken. Superduidelijk, gefeliciteerd meis :D

11. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Dank je wel Lumea, erg lief van je! Geeft al wat moed om te lezen :) raar maar waar, als m'n ventje zo'n dingen zegt reageer ik een beetje nors, maar als jullie dit zeggen aanvaard ik dat :)
    Maar dat is ook omdat hij soms echt overdreven alles relativeerd en dat is ook niet altijd gezellig :) wel goede bedoelingen hoor!

Nja, iig erg bedankt! :)

liefs

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dank je! :D

13. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Woehooooooo, jij ook van harte gefeliciteerd!

@ Dees en Manoe: is het al een beetje doorgedrongen of voelt het nog heel onwerkelijk aan?

@ all: moet me dan toch maar eens gaan aanmelden voor april.

14. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Oh lieve schat, jij gaat gewoon lekker met die groep weg, afleiding, bedenken hoe leuk het zou zijn om samen te testen of zwanger te zijn of... gewoon lekker dagdromen, broekloeren, :evil: pesten. Hoop zo dat je ongi's toch niet op weg zijn. Kun je morgen nog even inloggen om door te geven hoe het ervoor staat? En wanneer ben je weer terug? Ik ga je missen lieve kluszus, heel veel onverwachts leuke momenten toegewenst op schoolreis. Denk aan je!

15. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    OOooh Nienke ga jij ook al zo lief doen?! :oops: ik mag echt niet meer huilen vandaag *voel me stom :)*

Ik zal mijn best doen om morgenvroeg nog eens in te loggen, maar kan niks garanderen: als ik wat te lang in bed lig zal het hollen en springen worden ;)
    Ga je ook missen! is zo een gewoonte he, hier je EI kwijt kunnen :)
    Lief dat je aan me denkt! Ik zal terug-denken zodat die vuile :evil: al zeker uit je buurt blijven! ! !
    Ik ben terug vrijdagnamiddag denk ik, vermoed 15u. Hopelijk zonder slecht nieuws he...
    Weet het momenteel echt niet meer.

dikke knuf en bedankt meid ... :whistle:

16. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Kijk maar of het lukt meid, maar we kunnen ook afspreken dat je alleen inlogt om je te melden als er :evil: zijn gearriveerd... Scheelt weer tijd en dan weten we hier ook genoeg ;)

Zucht je gaat echt weg morgen, ik ga me ook maar verbijten en een beetje meekletsen in april. Hopelijk hebben we vrijdag allebei goed nieuws!

17. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    o ja! dat is een goed idee... DUS ik log enkel in als er iets te bespeuren valt morgenvroeg, anders niet!
    Weet je wat? ik stuur m'n gsmnummer PB... dan kan je me altijd laten weten hoe het met jou is, maar niet te veel smsen hoor, buitenland is duur he :)
    Je zal het vast gezellig hebben in april!
    En o o oooo ik hoop dat wij vrijdag een vreugdedans mogen maken :whistle:
    DUIMEN

18. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Ja, OK strak plan, dan mag jij me ook sms'en als je het daar niet meer ziet zitten of even je ei kwijt moet hoor! Daar zijn kluszussen voor. Ik heb wel een pre-paid dus ik sms waarschijnlijk alleen als er ongi is hoor! Ik duimerdeduim me suf...

19. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ja, hier ook pre-paid en staat maar iets van 2euro meer op... dus zal ook enkel een ongibericht worden :) MAAR dan mag je't zeker en vast op't forum melden dat de lieverds niet meer hoeven te duimen voor me ;)

Handig toch die moderne communicatie,
    haha!

liefs

20. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Haha we sms'en, faxen, mailen, wappen, ehhhh... En waardeer je prepaid toch nog even op... voor de zekerheid? En ik zal het doorgeven als je bericht hebt. Ga je missen! Knuffel!

Deel Deze Pagina