Ok, deal! Goed, ik ga off... dieren en mensen knuffelen en dan slaapjes doen... diepe diepe slaapjes Dank jullie wel voor de bemoedigende woorden en tot vrijdag! ==> IEDEREEN DIE NOG NIET OP ROOD STAAT: ONGELOOFLIJK VEEL SUCCES DE KOMENDE,laatste, DAGEN VAN MAART! Ik duim voor jullie! Wanneer ik terug ben is het April slaap lekker meiden, liefs XXX
NOD LIJST MAART 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & MamaT & Miss Moneypenny 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Zonnestraaltjes & Noor1987 & 13: Koeky & Inge08 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & Amore1 14: Jazy & Krokodieltje & PSje 15: Margriet80 & Bink &ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & son78 & Diana24 16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii & Saz667 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72 18: Knippy & kattja & Mendie & 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 & 20:Pebbels25 & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j & Mamatje77& JvS 21: Paske & Senna04 & Spekkie26 & carien23 22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & Ricmar & Nadeke & Dingetje 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & vandergijs & Fempje & Springmuis 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady & Bloempje83 & Angelea & smile17 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & 27: Lumea & Lama & Manoe & klusser1980 28: Surf & Jada1984 & Einneh & 29: Janis & bollemieke & Dejide & Suuskebab 30: Naliey & Eefje09 & 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & paddy82 & Dees85 & Kris34 & Datumloos: Susan27 & Kris & Rosa84 & Senna04 & P26 TESTMARATHON 25 maart: * Luukske 27 maart: * PamPapilio 29 maart: * Lumea 30 maart: * Janis * Bollemieke * Dingetje * Suuskebab * Kris34 * Dejide 190 Dames voor de Roze Villa 43 Zwanger , 110 Ongesteld , 4 Negatieve test , Twijfeltest , 16 Niets doorgegeven , 8 Cyclus van slag , 6 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
Lekker hoog nog je temp Jada! Ben benieuwd hoe die morgen is... Hopen dat je binnenkort mag testen! Liefst posi dan natuurlijk
Idd Jada, mooie temp! Wanneer wil je gaan testen? Ik hoor je eigenlijk weinig zeggen hier. Jij bent van de lijst bijhouden, haha!
Ja goed hoor naar omstandigheden. Haha, nee alle gekheid op een stokje... ben erg nerveus. Wou dat de echo morgen al was, maar helaas heeft dat geen zin. Ben zo bang momenteel. Een dezer dagen zou het hartje moeten gaan kloppen. En hoe is het met jou? Spannend voor jou nu he?!
Oww ik snap je nervositeit helemaal! Dat mag he, hoef je je niet voor te schamen Nog een kleine twee weken en dan mag je al naar de VK . Uhm hier is goed, spanning stijgt. Over 8,5 uur sta ik met me slaperige kop in het lab om bloed te prikken
Oke, sorry heb het niet allemaal gevolgd. Spannend meid! Laat het me mogen even weten. Moet nu echt mijn bedje in. Morgen rapportgesprekken, dus laat thuis en ben al zo moe telkens. Zeker wanneer je een uurtje korter heb geslapen ivm die stomme zomertijd! Ik duim dat de eisprong volledig is geweest. Succes! x
Oke lekker slapen alvast. Moet ff vragen of ik meteen morgen de uitslag al krijg of dinsdag. Succes met de gesprekken morgen, en ik spreek je zit in het verkeerde topic te typeren Doei
Hey hey Ik ben hier nou iedere avond misselijk brandend maagzuur....hoe dat kan geen idee...En als ik op bed lig is het helemaal erg Heb ook krampen en steken in mijn liezen... Zit me idere keer af te vragen of we wel genoeg geklust hebben enz... Echt om gek van te worden Zopas wel ff wat afleiding gehad..allemaal leuk dingetjes uit tijdshriften gescheurd enz. voor het scrappen en dan kan de rest mooi weggeflikkerd worden hahahaa...toch maar langzamerhand met de grote schoonmaak verder Sorry voor mijn ego berichtje
Kan me voorstellen dat je erg nerveus bent...en dat deze twee weken erg snel voorbij gaan En ik hoop dat de echo over twee weken goed is
Hoi meiden, ik heb in dit topic nog niet gepost alleen jullie testen met de mijne vergeleken. In het album mijn test. Dit verscheen binnen een paar minuten (moet 5 tot 10 wachten). Is dit normaal bij sensitest of ben ik echt .... ?
je gata last krijgen van een ziekte die 9 maanden duurt, na die 9 maanden houd je een wolkje vast, symptonen mogelijk, ochtendmisselijkheid, aankomen, moe, schoonmaakvallen, en hormoon huishouding. tevens nog kans op pijnlijke boobs, groeipijnen, en noem maar op. Gefeliciteerd u bent zwanger.