NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja ja, volgens mij is dat een echte streep hoor! gefeliciteerd!

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zouden er niet nog meer dames testen vandaag, of zijn die allemaal al ongie geworden? (sorry heb het weekend niet(s) gelezen... )
    hopelijk nog wat meer posi testen vanochtend...

hier nog niets, volgens mijn laatste ei zou het vandaag of morgen toch wel moeten komen, anders duurt het wel heeeeeel lang. En hoe langer dees duurt, hoe langer ik moet wachten op de volgende ....

3. vandergijs

vandergijs Actief lid

14 dec 2008
    138
    0
    0
    Hey alle zwangeren.... GEFELI...

Alle ongi's... Balen... ik duim met jullie mee in de volgende ronde...

Liefs

4. bollemieke

bollemieke Actief lid

18 dec 2008
    236
    0
    0
    Dikke proficiat aan alle roze derbij .Zal voor jullie blijven duimen dat alles goed gaat .
    Aan de klussers veel klusplezier .Vanaf morgen hoor ik der ook were bij .Zal maar vroeg beginnen klussen dees maart al denk ik niet dat het wat uitmaakt .Ach we zien wel .

5. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    hier nog neit getest durf niet :S

6. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Chiara.. ik heb wel vaak negatieve dingen gelezen over de sensitest testen, maar de streepjes die je dan ziet lijken totaal NIET op de jouwe.. deze is wel heel mooi breed en vooral ROZE.. ik zou er ff 1 bij de kv halen.. just voor de zekerheid.., maar ook ik denk ZWANGER!

@Alecia..meid.. waarom durf je niet? moeten we je moed in praten?

@Nienke en Lady (lady is al weg..).. ik zie een hele mooie vriendschap ontstaan tussen de kluszussen.. zou prachtig zijn als jullie allebei roze de maand uitgaan.. SPANNEND MEIDEN...

@Senna.. zie dat je al 3 van je genoteerde cyclussen voorbij bent dus dat is al positief teken toch?.. ik blijf duimen meid..

@everybody.. nog even volhouden meiden.. EN SUCCES!

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @Alecia moed moed moed moed moed moed. Je kan het!
    Waarom ben je bang dan? Je bent al 3 dagen overtijd...
    Succes!

8. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    hahah heb soweiso geen nut, mag van me vriend pas hooguit donderdag testen, en ze liggen achter slot en grendel :s
    Maar ook gister met hem er over gehad, en ook wel gezegt wil wel maar durf gewoon niet, bang voor teleurstelling.
    voel me nog wel redelijk, ben wel erg moe, boobs beginne nook pijn te doen, soms een onrustig gevoel in me buik,. erg moe en niet kunnen slapen vannacht, misselijk van de koffie en normaal zeurt me lichaam pas rond 12 uur om eten, nou hij komt elke dag al iets vroeger aanzetten.
    Maar me tepels zijn weg gevoelig, me buik is ook een 1 cm gegroeit maar blijf wel keurig 56,3 kilo

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Waarom donderdag pas!?!?
    Achter slot en grendel?!?
    Ik zou daar denk ik geen geduld voor hebben... ik denk dat ik naar het KV zou hobbelen en een nieuwe test zou halen. ;)
    Waarom denk je teleurgesteld te worden? Wat zit er achter?

10. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    te vaak teleurgesteld door die rottesten, in okt 2007 een mk gehad, dus ook daar bang voor, stomme is, kan er nog steeds wel om janken.
    Ben en paar keer gewoon naar huis gestuurd door de huisarts dat ik jankend bij hem stond iets te doen, dat er iets mis was met me, en niet meer zwanger kon raken.
    Maar goed ben nog iedere keer ongesteld geweest, en volgens hem ben je dan gewoon vruchtbaar.
    Inmiddels wel overtijd geeft wel moed, maar zal nooit me huisarts op de hoogte stellen als het raak is, ik zoek dan ook gelijk een andere.

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Kijk helder.
    Wat een rotz@#@%* die HA van jou! Idd een andere zoeken zou ik zeggen.
    Ik word er gewoon pissig van. Ik heb er ook zo een gehad...
    Nou, ik wens je echt heel veel sterkte en heel veel geluk toe! Ik zal voor je duimen!
    Liefs.

12. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    ja is ook gewoon een klote arts, met me mk was hij ook een hufter, het was nog niks, was een klein erwtje, heb mete 6 weken aangegeven dat ik buikkrampen had, en dat ik me niet goed voelde, hij gooide het erop, moetje eerder naar bed gaan en paracetamol slikkn, met 8 weken flink begonnen met bloeden weer opgebeld, moest maar rusten.
    Met 9 weken waqs ik het zat, ben toen zo bij het ziekenhuis naar binnen gelopen en uitgelegd wat er aan de hand was, ze begrepen me, snapte ook niet waarom me huisarts me zo wegwimpelde, ze hadden hem opgebeld, en had hij hun gezegt, dat ik een aanstelster was en dat er waarschijnlijk niks aan de hand was.
    Kreg toen echo was het vruchtje 6 weken groot, teriwjl ik 100 % zeker wist dat ik 9 weken was, want had met 5 week en 4 daag een echo gehad.
    Bleef ik al 3 weken rond te lopen met een onvolledige miskraam.
    Vruchtje zat volgens gyn los, kreeg het ook al gen voeding meer en er was geen hartactie, alleen me lichaam wou het niet loslaten.
    Ben toen naar huis gegaan moest later weer komen, om te kijken hoe het ging, nou ja alles was ardig schoon, en ben toen naar de huisarts geweest gevraagd of het duur was een pakje boter met doktersdiploma.
    Toen wou hij excuus aanbieden, heb ik gezegt steek die maar in je reet, hier maak ik een melding van en je ziet mij nooit weer.

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    You go GIRL!
    Goed zo!

14. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Dag meiden....

Wat moet ik doen...
    Ik ben nu 3 dagen over tijd en ben normaal keurig op tijd. Ik ben ook al dik een jaar gestopt met de pil dus dit kan het ook niet zijn. Ik heb afgelopen vrijdag getest en deze was negatief.... Flink balen natuurlijk.

Zal ik nu nog een test doen of nog even wachten? Voel me ook niet zwanger... Maar las op verschillende forums dat het altijd kan dat je te vroeg hebt getest. Ik heb wel een LH piek gehad deze maand. Is dit herkenbaar voor 1 van jullie.

x

15. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    ben ook overtijd, wel allerlei symptonen, raad je aan over een paar dagen nogmaals te testen.

16. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Ja hoor! Een roze streep, van harte gefeliciteerd meis :D

@ Surf: volgens mij zag ik op de testmarathon voor vandaag dat iedereen of al getest had en zwanger bleek of helaas ongesteld was geworden.

@ Alecia: volgens mij hoogste tijd voor een nieuwe ha (of ben je inmiddels al bij een andere?), of is het heel lastig om over te stappen?

17. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    lange wachttijden ben er wel mee bezig.

18. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Was hier ook heel lastig om een ha te krijgen. Terwijl we hier naar toe verhuisd zijn vanuit een andere woonplaats zo'n 40 minuten rijden verderop. Kreeg bijna overal te horen: we nemen geen nieuwe patienten aan :( .

Trouwens het is niet zo raar hoor dat je nog steeds kunt huilen om een mk. Het is allemaal heel emotioneel en heftig en geeft zo'n leeg gevoel :cry: .

19. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    ja klopt , en heb ook nog een klotevent die dat niet begrijpt.

20. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Tja, sommige mannen begrijpen het gewoon niet goed. Jammer dat je het er met hem niet goed over kunt hebben.

Deel Deze Pagina