Klopt, maar ik voel me niet zo verdrietig als ik gedacht had me te moeten voelen.. Ik had er tijdens de zwangerschap al vrede mee, ik wist vanaf het begin dat het niet goed zat.. Ik heb me toen al niet gehecht en al afscheid genomen van het gevoel.. ik ben nu eerder opgelucht dat ik weer positief vooruit kan kijken.. En ik zal nog genoeg tegenslagen krijgen als ik weer moet wachten en als ik weer ongi zal worden.. maar dat zal de tijd moeten leren.. Ikhoop voor jou dat je niet lang meer op het wachtbankje hoeft te zitten en ik je snel weer mag feliciteren
Hoezo wist je het al tijdens de zwangerschap dat het niet goed zat? Voelde je dat? Ik was de eerste menstruatie na mijn miskraam eigenlijk best blij. Dat betekent dat je lichaam weer verder gaat en is ook weer een pluspuntje. Willen jullie er gelijk weer voor gaan?
Ja eigenlijk wel. sommige raden het af en sommige niet, daar zijn de meningen heel erg oververdeeld.. ik laat het in het midden, als mijn lichaam ovuleert zal het er klaar voor zijn.. Ik voelde idd al dat het niet goed zat na een week.. de symptomen namen niet alleen af, het gevoel was weg, ik had wel overal steekjes, in liezen en rugpijn.. maar dat was alles.. zo zou je kunnen denken dat het goed zit, maar voelde me zo niet zwanger... iedereen om mijheen zelfs de vk kon mij vertellen dat de meeste vrouwen onzeker zijn in het begin... ik heb gesmeekt om een echo, ik heb een zw test gedaan die de uitslag 2-3 weken aangaf terwijl er 3 + moest staan en nog geloofde niemand me.. ik kan het ook moeilijk uitleggen wat ik voelde, omdat het gewoon zo was zeg maar... Voelde jij het niet?
hoi dames, ff snel! Het huisje is mooi! vanaf het werk zag ik steeds kruisje maar nu niet De kado's van verjaardag en valentijn zijn geslaagd! en mijn vriend deed net offie niks had.. komtie met kei mooie rode roos binnen! Donderdag nog gelachen.. we hadden nog maar 1 beker melk bij het avond eten en die had ik bij hem gezet.. zagie, kreeg ik hem terug! ik moest nog opsparen voor als we dalijk kinderen hadden en ik ze borstvoeding moet geven! hahha.. schattig he! Heb ik verder nog wat gemist? dacht het niet toch (heb ff snel gescreend..)
Maart 2009 1: Daphne1984 & Lumea & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & Janis & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Mcellie 3: Suuskebab & Marieken 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Mosie 8: Djaar77 & Nikita33 & mermaid & MJ83 & 9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & 10: Bapsie & Susan71 & Charmedknorrie 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & 12: yvy30 & joyce81 & 13: Koeky & Inge08 14: Nonja & 15: Margriet80 & Bink & JvS & 16: 17: Iza88 & 18: 19: 20: Saz667 & 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Elegance TESTMARATHON 2 maart: * lisa1983 3 maart: * Lumea 8 maart: * Djaar 77 * Bapsie .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * 60 Dames voor de Roze Villa 1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 3 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Ik heb mezelf ook even aan de lijst toegevoegd, ben vanmiddag na 62 dagen eindelijk ongi geworden! Hoe erg het eigenlijk ook balen is, ik was echt even heel erg blij Hier helemaal niks gehad voor valentijn... geen kaartje, geen roos, niks. Maar... we gaan volgende week wel lekker een aantal dagen naar Londen met z'n 2tjes, dus da's nog veel leuker als valentijn (vind ik dan )! Dikke knuf!
Hallo pebbles & saz welkom in het huisje Hier zijn de krampen een stuk minder en ik denk dat de mk echt bijna over is.. Morgen weer werken, kan ik er ook niet meer zoveel mee bezig zijn gelukkig
Hallo dames ! Ik ben nieuw hier dus niet zo bekend ! ... Maar mijn NOD DAG is 4 maart ! .... Als ik er misschen bij zou mogen en gezellig met jullie mee kletsen .. het ziet er namelijk heel gezellig uit ... Ik was 7 maanden bezig met ontpillen en begin dus nu met de eerste ronde. Het is dus nu offiieel me eerste ronde en ik begin ook volgende week met de etos multi zwanger worden pillen. Groetjes
goeiemorgen dames,, ik kom ook gezellig met jullie meekletsen... ben na een cyclus van 26 dagen maar hierheen verhuist! liefs
Maart 2009 1: Daphne1984 & Lumea & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & Janis & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Mcellie 3: Suuskebab & Marieken 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Mosie 8: Djaar77 & Nikita33 & mermaid & MJ83 & 9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & 10: Bapsie & Susan71 & Charmedknorrie 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & 12: yvy30 & joyce81 & 13: Koeky & Inge08 14: Nonja & 15: Margriet80 & Bink & JvS & 16: 17: Iza88 & 18: 19: 20: Saz667 & Pebbels25 21: 22: 23: Sammie88 & 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Elegance TESTMARATHON 2 maart: * lisa1983 3 maart: * Lumea 8 maart: * Djaar 77 * Bapsie .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * 62 Dames voor de Roze Villa 1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 3 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!