lieve meiden, Voor jullie allemaal de laatste loodjes, dus ik strooi nog wat: HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG En HOP, allemaal naar december
Ja gelukkig wel...dacht dat ik weer zo'n rare korte cyclus had Maar het is idd wat positiefs En dank je wel voor het duimen Hier weer van die rare krampen...kan het niet echt thuisbrengen...maar ik zal moeten afwachten hihih En hoe is het met jou? Al helemaal op je roze wolk?
eyey meiden, ik blijf niet lang...als me ventje thuis is moeten we gelijk weer weg (eten bij me schoonzus) wilde even melden dat er nog geen ongi is hiero.. maar ik zie het wel somber in...want voel ongi kramp... + dat me temp weer omlaag is... hoe is het verder hier? knuf
@yvy30 Ja dat denk ik ook...dan moeten wel allemaal maar naar april denk ik hihihih Maar blijf hier ook wel ff bij lezen @naliey eetse bij je schoonzus Hopelijk breekt je ongie niet door...
Haha, ben meer van het meelezen. Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. In ieder geval morgen even afwachten, dat zou mijn langste cyclus en luteale fase zijn. Heb al wel ongikrampen en ongi gevoel. Dus tja, afwachten maar.
Hier ook nog steeds nix..... voel me wel misselijk maar geen zere (.)(.). Ik heb nu bij het kruidvat toch maar weer een test gehaald en ga deze morgenochtend doen. Wel irritant want ondanks dat ik denk dat ik niet zwanger ben toch krijg ik valse hoop omdat ik nooit over tijd ben. Ik hoop dat toen ik afgelopen vrijdag teste toch nog te vroeg was.... mmmmmmm..... raar hoor om vrouw te zijn....