zoo meiden, hoe is het hier geweest vandaag? wat is het toch heerlijk als het zonnetje schijnt en als er dan ook nog ROZE komt is de dag helemaal compleet! ik zit hier met een ziek kindje... zo zielig! hij heeft al een week diarree en sinds gister geeft ie ook over, hij eet niks, wil bijna niet drinken... en nu heeft ie vanaf vanmiddag ook nog 39,4 graden koorts... pff zo zielig. Hij wilde alleen maar op mn schoot hangen. Waren vanochtend bij de HA geweest en die zei dat als het erger werd we naar de centrale huisartsenpost moeten gaan, dus dat doen we zo maar... hij ligt nu even in zn bedje... naja, das mijn ego berichtje maar weer, maar maak me best wel zorgen, dus moest het even kwijt... ik moet nu snel koken, eten en dan naar de dok... fijne avond iedereen!
achossie wat sneu voor je kleine kereltje...hopelijk wordt ie snel beter Heel veel beterschap voor je kleine mannetje
Hallo Alicia.... Spannend he Ik begrijp dat jij nog geen test hebt gedaan..... Is er een reden dat je nu geen test durft te doen ( bv teleurstellingen vanuit het verleden?) En heb je wel alle kwaaltjes? Ik denk dat ik morgenvroeg een test ga doen maar durf eigenlijk ook niet zo goed. v
ik weet bijna zeker dat ik dus niet zwanger ben maar krijg door het wachten toch weer hoop.... wie weet vannacht.... Van jou klinkt het wel erg goed! Ik duim voor je meid!
dank je meid, zover ik weet nog geen ongi te bekennen, heb geen tijd gehad te broekeloere... heb me nichie en me neefie in bad mogen doen... maar hoorde van me schoonzus dat zij ook altijd ziekjes enz is als ze bij haar vader is geweest (waarschijnlijk door t eten) dus mss dat ik daardoor een kramp gevoel heb ofzo... vandaag gezondigd...we weten natuurlijk niet of ik zw ben maar heb wel biefstuk gegeten...mmm is alweer ff geleden..
Kan iemand mij weer van geel afhalen?Ik heb niet meer gebloed na die ene korte bloeding en de verloskundige denkt dat het misschien nog goed komt.En ik vind het naar een leventueel evend kindje op geel te hebben.
Vanavond na een boel krampen wat roze/bruin verlies gehad met afvegen en daarna niet meer Ik snap er niks meer van @surf Hoe is het nou met het kleine kereltje? Beterschap! @Suzanne68 Krijg je nou een echo om te kijken of alles goed is? Hoop dat alles goed is
NOD LIJST MAART 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29& lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & MamaT & Miss Moneypenny 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Zonnestraaltjes & Noor1987 & 13: Koeky & Inge08 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & Amore1 14: Jazy & Krokodieltje & PSje 15: Margriet80 & Bink &ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & son78 & Diana24 16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii & Saz667 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72 18: Knippy & kattja & Mendie & 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 & 20:Pebbels25 & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j & Mamatje77& JvS 21: Paske & Senna04 & Spekkie26 & carien23 22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & Ricmar & Nadeke & Dingetje 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & vandergijs & Fempje & Springmuis 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady & Bloempje83 & Angelea & smile17 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & 27: Lumea & Lama & Manoe & klusser1980 28: Surf & Jada1984 & Einneh & 29: Janis & bollemieke & Dejide & Suuskebab 30: Naliey & Eefje09 & 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & paddy82 & Dees85 & Kris34 & Datumloos: Susan27 & Kris & Rosa84 & Senna04 & P26 TESTMARATHON 25 maart: * Luukske 27 maart: * PamPapilio 29 maart: * Lumea 30 maart: * Janis * Bollemieke * Dingetje * Suuskebab * Kris34 * Dejide 190 Dames voor de Roze Villa 44 Zwanger , 110 Ongesteld , 4 Negatieve test , Twijfeltest , 16 Niets doorgegeven , 8 Cyclus van slag , 5 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Susanne je staat weer op roze. Ik hoop van ganse harte dat het allemaal toch nog goed zit
meiden ik ben bijna jarig 20 april...als ik deze maand toch ongi word dan wordt april hopelijk een mooie maand voor mij...
Ja je tempt toch ook...Omdat je zo'n ongie gevoel had..is je temp dan ook naar beneden gegaan dan of is ie hoog gebleven? Want de zwangere hebben toch soms ook een ongie gevoel...misschien dat je wel gewoon zwanger bent
indd of juist niet... hoop niet dat ik weer zo lang overtijd was...de laatste x was ik 66 dagen overtijd en niet zw...
Nee dat is ook niks nee...zolang overtijd zijn Ik ga voor je duimen dat je gewoon alsnog zwanger bent