Geen dank hoor Daar zijn we toch voor, om elkaar te steunen Hier gaat het wel..vanavond met afvegen wat rose/bruin verlies en dat vond ik wel vreem...hoop dat ik niet weer zo'n rare korte cylus krijg Maar voor mijn innesteling zou het wel erg vroeg zijn... Kan niks anders doen dan afwachten al is dat wel heel erg moeilijk
dat is zeker vreemd...hoop dat het toch nog goed komt... en gewoon aan leuke dingen denken en dan is wachten makkelijker... makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het...maar t is t proberen waard... ik ging net ff broekeloere... in me tampon zat 1 roze achtige klein druppeltje... weet niet wat t is... verder alleen normale vloed... ach we zitten samen op t w8bankje...kan wel gezellig zijn
Ik ben nog steeds niet ongesteld. (zit inmiddels op 33 dgn) voel me verder nog steeds niet zwanger. Met manlief afgesproken dat als ik het 4 april nog niet ben (een week later dan NOD in ene cyclus van 30 dgn) dat ik dan maar eens een testje ga plegen. Al een week lage rugpijn, waarvan de eerste dag extreem, en het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Pff spannend dus
Heb zopas ook nog ff gecheckt hihihi Maar er was zopas niks te zien..dus heb weer wat hoop...morgen moet ik weer ff wat folders lopen dus dan heb ik weer wat afleiding...hoop ik En moet thuis nog heel veel doen aan opruimen enz...dus dat gaat hopelijk ook wel goedkomen Als het goed is komt donderdag mijn moeder langs met mijn zusje 11,5 maand...die ik nog nooit gezien heb...dan alleen op foto's Dus ben heel erg benieuwd Nou hopen dat het bij dat ene roze blijft En natuurlijk is dat gezellig op het wacht bankje zitten hihiih
duim duim duim... echt vervelend is dat he...niet zw voelen maar toch overtijd... pff ben blij dat die 66 dagen overtijd zijn... maar zoals ik al eerder zei heb ik t gevoel ongi te worden... voel me ook niet zw en me temp is gedaald... maar ik duim voor iedereen dat het toch posi wordt...
ahh heb jij een beeb zusje leuk zeg hoe komt het dat er zoveel verschil is tussen jou en je zusje? ik moet morgen 3 uurtjes post rondbrengen en daarna ook wat in huis doen...heb een hele stapel was (voornamelijk wat nog gedroogd moet worden maar de droger doet de laatste tijd raar)
Mijn vader en moeder zijn gescheiden...en ze heeft dus een nieuwe man ontmoet en ze probeerde al een tijdje zwanger te worden...maar door haar leeftijd (ze was toe 41) ofzo ging dat wat moeilijker
Kan je de was niet buiten hangen?..lekker in het zonnetje morgen Is het ook lekker snel droog Ben ook zo'n 3 uurtjes bezig met de folders denk ik...het zijn weer 18 pakken
Nee wij hebben ook geen tuin...maar wel een balkon voor ons zelf Dat is wel balen dat je het niet ff lekker buiten kan hangen...maar ja met zulke buren weet je het natuurlijk nooit Je moet ook niet hebben dat je 's middag thuis komt en dat de was weg is
nee daarom... gelukkig hebben we nog wel een balkon...maar het is zo'n gezamelijke balkon bij een trap... die trap leid naar boven daar zitten 4 deuren...(waarvan onze voordeur en 3 andere voordeuren) dus iedereen loopt over onze balkon heen... zouden we boven wonen (2e etage) dan deelde je de balkon alleen met de buren en niet met iedereen... ach we zoeken een ander huis dus komt allemaal goed... nu nog hopen dat ons kinderwens uit mag komen..
Wij zijn ook op zoek naar een ander huisje...met een tuin ...ook beter voor de hond..die moet nou telkens 2 trappen op en af En ik mis een tuin ook echt... en ik ga ook voor ons beiden duimen dat de wens snel uit komt Voor de rest natuurlijk ook hihihih
wij zoeken een eensgezinswoning... met tuin uiteraard... onze pup wordt nog gedragen maar over een paar maanden moet hij zelf 1 wenteltrap aflopen...(gelukkig maar 1 trap maar toch een trap is een trap) en een tuin is heerlijk om in te zitten met lekker weer...dat mis ik ook heel erg... we hebben wel een tuin maar die is voor heel het blok en daar zie ik me echt niet zitten hoor tussen alle vreemde... maar ik hoop echt dat voor mij jou en alle andere de wens snel uit komt..
Maar ik zal zo ff afsluiten..want ik ga zo toch maar ff proberen te slapen...des te eerder is dag voorbij hihihihihi Nou slaap lekker en misschien tot morgen Doeidoei