NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    ja ga nog een week wachten, vidn deze spanning erg leuk waarom weet ik niet.

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    jeetje dat je dat kan, ik zou meteen nog een keertje testen hahaha, maar ik ben dan ook wel erg ongeduldig hoor. Maar helemaal na een ieniemienie streep, zou ik meteen zekerheid willen!

succes met wachten ;)

3. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    was ook een testfreak en op een gegeve n moment greep me vriend in, mocht 2 maand lang niet testen, nou pfff een hell

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    och jee, ja dat lijkt me niets...
    maar daarom kan je nu wel zoveel geduld opbrengen en das wel weer goed!

5. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    afglopen dage tot huilend aan toe in de stress gezeten meid, ik wou zo graag testen, nu weet me vriend er niks vanaf best erg het stiekem te doen :p

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ojee, ja das wel weer de andere kant, ga je t m wel vertellen? of wacht je daar ook mee tot volgende week?

7. :confused: Ben ik even weg heb je al getest! Da's snel, en waarschijnlijk nog zwanger ook! Morgenochtend weer testen!

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wauw spannend hoor
    En een streep is een streep! :D

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Heb hier weer krampen en steken...en mijn temp is ook weer gedaald :confused:
    Snap er echt niks meer van
    Met het afvegen vanmorgen weer bruinverlies... :rolleyes: was vanmorgen misselijk en het gaat nu wat over

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Senna.. jij hebt maar een rare temp.. maar ook tempjes zeggen niet altijd alles hoor.. heb genoeg tempkaartjes gezien die "nergens op slaan" en meiden toch zwanger waren...maar goed.. je kent je eigen lijf het beste denkik..

@Alecia.. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH.. dat kon ook haast niet anders met al die herkenbare kwaaltjes..hihihihi..

@Nienke.. nog niets van Lady gehoord? das goed nieuws toch? en hoe ist met jou?

@Surf.. zou jij niet ook kunnen testen? of is het echt compleet onmogelijk..

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja ik vind het ook een vage temp...hoop dat ie morgen weer omhoog gaat...maar ja we zien het wel... ;)
    En ik hoop dat dat bruinverlies niet doorzet ;)

12. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nou ik zal weer ff wat in huis doen ;)

13. MaNo

MaNo Actief lid

2 jan 2009
    193
    0
    0
    Eindhoven
    pff hier ook nog niks...
    spannend hoor

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik denk dat het compleet onmogelijk is, hebben gewoon connies gebruikt, behalve vorige week, maar toen zaten we al een week na mn tweede eimoment (ik dacht dat ik m al gehad had, maar kreeg toen weer vruchtbaar slijm, denk nu dat dat mn ei pas was, want dan zou ik gister of vandaag ongie moeten worden)
    dus testen heeft niet zo heel veel zin, jammer maar helaas!
    wel balen dat het zo lang duurt, want nu duurt het ook langer voordat we voor het eggie kunnen...
    ik heb nog geprobeerd het een maandje naar voren te halen (aaah, dat ene maandje maakt dan toch ook niet meer uit?) maar helaas niet gewerkt, we wachten echt tot mei. :(

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hier is het bruinverlies zo goed als weg...en nou maar hopen dat het wegblijft ;)

16. P26

P26 Niet meer actief

nou in maart ook niet ongesteld geworden. en Niet zwanger.
    nu kijken hoe het in april loopt.

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    pff jeetje wat duurt dat lang zeg!
    sterkte met wachten!

18. P26

P26 Niet meer actief

hoi surf,

idd erg lang.
    hoe lang ben jij al bezig?

19. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dat is zeker lang wachten :(
    Ben je al bij de ha geweest?

@hier
    Ben heel erg moe...kan me ogen amper open houden...heb nog steeds af en toe kramp...en ik heb koppijn
    Ga zo maar ff met een deken op de bank hangen ;) en om 5 uur de soap kijken :)

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wij zijn (helaas) nog niet bezig... ik wil graag voor de tweede gaan, maar mn vriend wil liever nog even wachten, we hebben nu afgesproken dat we volgende maand beginnen JOEPIE!
    dus nu houd ik alleen mn cyclus in de gaten, zodat ik die al een beetje ken... ben na de bevalling niet meer aan de pil gegaan, en pas eind dec werd ik ongie, door de borstvoeding...
    dus voor mij nog niets spannend, behalve dat ik snel ongie wil worden, want na de volgende ronde kunnen wij ook weer voor het eggie!

Deel Deze Pagina