eyey meiden, nog steeds geen ongi gezien hier... als ik niet zw ben mag ik nu wel ongi worden vind ik... hoe is het verder met jullie? xxx
nee wil niet testen aangezien ik bijna zeker weet dat het toch nega is.. en donderdag moet ik naar de gyn dus mss dat zij het wil testen...
Nou de laatste dag van maart dan vandaag. Las dat Alecia een licht streepje zag. Spannend hoor. @ P26: tjonge meis dat is al wel een heel lange cyclus @ Surf: hoe lang is je jochie nu al ziek? Zielig he als ze zo ziekjes zijn, hier is mijn in februari ziek geweest met koorts en overgeven. En 3 weken later verhoging met diarree en een beetje spugen. Hoop dat hij weer snel de oude is. @ iedereen die nog op het wachtbankje zit: veel succes meiden en ik hoop toch nog een paar op roze te zien gaan.
@Jada1984, wow prachtig tempstaatje meid... incl. tempdipje op 8 DPO. Ik heb zomaar het gevoel dat het bij jou raak zou kunnen zijn! Ik duim voor je... @alecia, waaah wat lees ik? Stiekem testen? Vage streepjes en ook nog geen ongi? Hihi, spannend meid! Grote kans dat het dan raak is bij je Alvast een voorzichtige felicitatie! Hopelijk donderdag een mooie posi test met je vriend! @naliey, bij jou ook nog geen ongi... Joehoe! En donderdag naar de gyn? Wie weet meid... @surf, zielig dat je mannetje zo ziekjes is. Hopelijk knapt hij gauw weer op. En hopelijk breekt je ongi snel door zodat je ook voor het eggie mee mag doen! @suzanne68 jeetje wat een onzekerheid! Een korte bloeding hoeft idd niet te betekenen dat je een MK hebt. Ik duim voor je dat je een pitbull beebje hebt dat zich flink aan het innestelen is! @MaNo, hopelijk mag je nog verder overtijd en ook testen 4 april! Lady en ik hebben ook een testafspraak staan. @Senna, jouw tempstaatje is ook niet echt zoals het eruit hoort te zien met alleen maar daling van temp! Misschien een eisprong gehad op dag 9? @noname, balen van je ongi meid! Hopelijk meer succes de volgende ronde. Oranje koninginnedag wordt roze bij jou! Goeie doelstelling toch? @P26, ben je al eens bij je HA geweest? Een cyclus van meer dan 80 dgn is wel erg lang. En er is medicatie om ongi op te wekken. Dan heb je tenminste weer een kans om zwanger te raken. Misschien heb je nu niet eens een eisprong. @Bruisje, moppie wat lief dat je naar mij en Lady vraagt! Ja nog niets van Lady gehoord en we zouden alleen sms'en bij ongi... Dussssss geen bericht goed bericht! Denk dat ik morgen wel effies sms om te horen hoe ze het daar heeft en of ze zich nog OK voelt in de groep. En hier nog niets dus... begin nu wel een klein beetje de kriebels te krijgen, zou het dan misschien weer zover zijn? Maar ik wacht op mijn kluszussie, die kan ook wachten, dus me too! Vandaag de laatste dag in maart... Gaan we dan verder kletsen in april? Ik duim me suf voor de weinige overgebleven meiden van het huisje in maart!
jha ben echt benieuwd naar de uitslag van me ventje...en van me bloed.. en kijken of zij dan wil testen ofzo...want ik durf het niet meer aan...
Nienke Spannend hoor. Hier ook nog niets. Mijn langste cyclus is 29, dus daar zit ik morgen al overheen. Heb er zelf geen goed gevoel over. Ongi gevoel,buikkrampen, maar nog geen bloed.
zitten we jammer genoeg in t zelfde schuitje...maar posi blijven denken, geen bloed geeft meestal moed...
@Naliey, zou wel fijn zijn als je gyn effe een testje of echo kan doen... Je weet het nooit! Ik hoop het zo voor je meid, je hebt er lang genoeg op gewacht onderhand! @Jada, ongikrampen kan ook zwangerschap betekenen he?! Geen bloed geeft moed, be positive till you pee positive! Wanneer denk jij er een testje aan te wagen? Een paar daagjes afwachten kan geen kwaad. @Suzanne, ik duim me suf voor je dat het loos alarm was en alles goed zit van binnen! Heb je al een afspraak staan voor een echo of iets om je uit de onzekerheid te helpen?
Ja daar dacht ik zelf ook aan...maar ik had toen helemaal geen vruchtbaar slijm...dus dat vind ik een beetje vaag Maar we wachten af...hier af en toe nog wat bruinverlies...en kramp...
Oh ok vandaar Misschien dat de gyn wel een een echo wil maken...nou hopelijk zijn jullie uitslagen goed! Heel veel succes donderdag
Yep en zij is vrijdag weer terug. Dan moet ik werken, dus het zal zaterdag worden als er dan tenminste nog geen zijn doorgebroken... Spannend, ik duim voor je dat jij vrijdag posi mag testen, ik heb goede hoop voor je!