Spannend hoor... en nog niks van haar gehoord...dus dat gaat zeker goed En hoe gaat eht met jou? ...ook al 6 dagen overtijd Ik ga voor jullie duimen Ik ga zo maar op bed..ben nog steeds erg moe...pfffff
Weer een maand voorbij ..wat gaat dat hard zeg Nog ff en we zitten weer oud en nieuw te vieren Ben er weer...kon niet slapen
Heb zopas maar een paar spelletjes gedaan op laptop...en heb TMF aan staan Ga zo wel weer proberen te slapen...anders ben ik er weer zo laat uit Zopas de hond er al uit gelaten...dus die hoeft niet meer
ik zit ook spelletje te spelen en me pup is net ook buiten geweest... maar ik ben nog niet moe... truste alvast
Hier gisteravond 1 halve druppel bruinverlies, dus ik zat alweer, nee he niet nou ik net getest heb. Maar heb goed nieuws, het is alweer voorbij. Hier ngog steeds zenuwflappig, ik wacht nog met een andere banner, tot hij knal posi is. Voel me erg moe vandaag, me neus zit dicht, voel me heel slap. Gisteravond weer misselijkheid, en nu ook qweer, heb ook verhoging, maarja we wachten nog steeds maar weer af:s zo deprimerent is het soms.
eyey, hier nog steeds geen ongi... morgen naar de gyn ben benieuwd of ze een echo ofzo doet...want ik durf niet te testen omdat ik niet t gevoel heb zw te zijn...
spannend naliey, hopelijk heeft de gyn morgen mooi nieuws! hier nog steeds niet ongie, denk dat ik maar eens een ongie-dansje ga wagen, want nu wordt het toch echt wel eens tijd hoor! blijf lekker thuis vandaag met mn mannetje, hij is al wel weer wat beter gelukkig, maar ik heb totaal geen zin om te werken, dus blijf bij de kleine man! hopelijk komt er nog wat ROZE bij vandaag, hier of anders in april...
gelukkig gaat t weer wat beter met je ventje... ik hoop ook dat ik morgen goed nieuws krijg, wordt weleens tijd.. pff echt niet leuk om in onzekerheid te zitten... dan zouden jullie zeggen ga testen maar ik wacht zoiezo eerst morgen af en dan zie ik wel verder... gaan jullie iets met pasen doen? wij zijn 2e paasdag bij me schoonfam uitgenodigd om te gourmetten maar heb daar totaal geen zin in... ik vind pasen leuk maar dan om met je kinderen naar eieren te zoeken, en paasontbijt te houden, verder hoeft pasen voor mij niet...
steek vanavond een kaarsje voor je aan meis, en h0oop dat we dan met zijn 2een en hoop nog meer mensen, lekker in verwachting mogn zijn van een spruit.
okt 2007 , et een tussenpoosje eruit geweest, weet niet in welke ronde ik zit. Wanneer het pasen is? al sla je me dood. Oeps