NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    wij ook okt 2007

2. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    hahaha, zullen we dan nu ook samen zwanger zijn? hoop het zo, heb in okt 2007 een mk gehad, maar gelijk weer verder gegaan.
    Met de vehuizing vorig jaar hier na toe ben ik er wel een poos tussenuit geweest bijna 3 maand, omdat me lichaam hcg aanmaakte, maar het niet raak was, dus had alle symptonen, en hing gemiddeld 4 uur per dag boven de wc.

Toen kreeg ik van de hiusarts kalmeringstabletten, omdat ik helemaal gek raakte, en toen ging alles weer goed.

Dus hier ook al fulltime aan de slag, maar we doen het niet elke maand op de dag van vruchtbaarheid enzo hoor, wou houden ook rekening met onze lusten.

3. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    ik was eind 2007 zw...en begin 2008 kreeg ik een mk (was 4 mnd)
    alleen we wisten t niet...
    jha zou leuk zijn als we samen zw zijn ;)eind vorig jaar was ik 66 dagen overtijd zonder zw te zijn...en nu ben ik weer overtijd maar ik weet niet of ik zw ben of niet...
    zou wel leuk zijn en tijd worden...

4. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    heb wel vreetbuien maar als ik dan eet krijg ik niks binnen...(kan ook zijn omdat ik ongi moet worden)
    ben ook misselijk met vlagen...
    en af en toe steekjes/krampjes in me buik onderin...
    verder geen symptomen...

5. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    hier ook af en toe steekjes onderin, giste nog een halve drup bruinverlies, maar nu ook niks meer, voel me wel oke, alleen me schaambotje voelt wat beurs.
    Hoop dat het raak ma gzijn dan ben ik op me broertjes verjaardag uitgerekend, en kan ik net als me moeder zeggen ( mijn moeder was uitgerekend op 5 dec) of 2 dagen late of 2 dagen eerder ( me broetje kwam 2 dagen later) hoop dat ik dan kan zeggen of 2 dagen later of 4 dagen eerder.

6. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    zou wel leuk zijn jha hihi...
    als je t over misselijkheid hebt...pff moest ff naar de wc rennen..
    ik had eergister een inimini klein druppeltje roze aan me tampon (had voor t werk maar voor de zekerheid een tampon ingedaan) later op de dag eruit gehaald en 1 kleine inimini druppeltje...het was niet eens rood, maar doorzichtig roze...ik zou t wel fijn vinden om deze maand posi te testen (en zeker op 20 april) dan zijn me moeder en ik jarig...
    ik hoop niet dat ik op 20 april ga bevallen...want in het begin is t leuk zegt me moeder maar als je kind uit huis gaat is t niet meer leuk...je moet beide op een andere dag vieren...(tenminste wij wel...want zij woont nog in tilburg en ik woon in delft)

7. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    ohh ja dat is dan wel minder, reeen drupje roze kan een goed teken zijn, hier ook ng continu tampon is, maar krigj hem weer wit terug.

8. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    jha ik dus ook, heb er nu ook geen meer ingedaan...heb een zw broek aan dus dan zie je t niet (klinkt vies he haha) maar ik heb liever geen tampon in als t niet nodig is en ik kan niet tegen maandverband dus die kan ik ook niet gebruiken...

9. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    inlegkruisje? ikke doe na werk wel tampon in maar als ik thuis ben niet.

10. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    kan ik ook niet tegen..

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    tis volgende week vrijdag goede vrijdag en dan zondag en maandag pasen. Mn moeder maakt altijd een dineetje voor ons allemaal op eerste of tweede paasdag, maar mn broertje is kok, en die is net begonnen in een nieuw restaurant (is hij chefkok geworden!) en dus kan hij geen vrij nemen. We doen ons dineetje dus een weekje later... Met de pasen dus verder geen plannen. Mssn naar duitsland, daar hebben mijn schoonouders een huis die zijn ze aan het verbouwen, zodat het verhuurt kan worden als vakantiehuis, met sauna, jacuzzi, bioscoop etcetc, echt superluxe. Dus mssn gaan we daar even kijken ofzo... Geen idee nog...

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik zit hier dus al vanaf donderdag elke dag met een inlegkruisje omdat ik denk dat ik ongie ga worden...
    na mn bevalling krijg ik niet zo goed meer tampons in als ik niet vloei, want dan is het te droog ofzo, kweet nie, dus dan maar inlegkruisjes, echt irritant, want dat is dus al bijna een week en nog steeds geen ongie, wel buikpijn en hoofdpijn, maar ja, t moet nu wel komen hoor, anders wordt mn cyclus zo lang, en dat wil ik niet...:(

13. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Balen surf! Hopelijk snel beginnen met een nieuwe ronde voor het EGGie! Maarem, als je cyclus nog veel langer duurt, heb je misschien later je ei gehad en dus toch stiekem in een vruchtbare periode geklust hihi!

14. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Wauw ik ben al een week overtijd zie ik! Gaat lekker!

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hihi, nou denk het toch niet, want ik heb namelijk 2 ei momentjes gehad, en we hebben pas een week na de tweede weer zonder connie geklust... dus denk niet dat het erin zit, helaas, hoewel ik nu soms wel het idee heb, zal ik toch even testen (slaat nergens op, maar hoop het gewoon heel erg haha)

ja jij bent al een week overtijd! ik hoop echt dat het mooi nieuws betekent en niet een lange cyclus door je mk...
    ik zal voor je duimen
    *duimduimduimduimduimduimduim*

16. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Tnx, ik hoop het ook! Ik heb Lady vanmorgen gesms't, maar nog geen bericht terug gehad. Ik hoop dat haar ongi ook ver weg is.

En als je toch gaat testen voor de zekerheid, doe je gezellig met ons mee zaterdag? Wie weet vinden die duivels je voor die tijd, maar hoop is nooit weg toch?!

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland

hihi zaterdag is lastig, ga shoppen met mn moeder, ga al vroeg weg, dus mssn doe ik het morgen of vrijdag al wel anders zondag...
    maar voel weer buikpijn, dus denk dat het zo wel zal komen...

spannend dat je nog niets van lady hebt gehoord, hopelijk is het geen nieuws, goed nieuws...

ik ga nog even naar buiten van het zonnetje genieten!

18. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    dank je dan weet ik dat ook weer :D weet nooit wanneer t pasen is haha..
    ik weet wel dat ik 2e paasdag ben geboren...(zei me moeder tenminste)
    maar jha pasen is telkens een andere dag toch?
    maar gaaf zo'n huis, zijn ze zo rijk :D:D sorry mag ik niet vragen hihi :$:$
    hoe is het verder?
    met mij goed zo ff boodschappen doen...nog steeds geen ongi te bekennen...

19. mamv1

mamv1 Niet meer actief

He meiden...ik snap er nou echt helemaal niks meer van :( ...mijn temp is ineens weer omhoog geschoten
    Zopas wel weer wat rose/bruin verlies gehad...en ik ben bang dat mijn ongie gaat doorzetten :cry:

Nou ik zal ff douchen

20. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    mijn temp is ook omhoog gegaan...
    zal ze ff hieronder zetten van de laatste week..
    26 feb 36.8
    27 feb 36.7
    28 feb 36.4
    29 feb 36.4
    30 feb 36.4
    31 feb 36.8
    1 april 36.6

daarvoor was hij ook een tijdje hoog...

Deel Deze Pagina