Dat is bij iedere vrouw weer anders. Iedereen heeft een andere basale temp. Die van mij lag op 36.5 en alles erboven was na de eisprong. Ik had meestal 36.9 na ei.
oke mijn schoonzus vond mijn temp al erg laag...dus vandaar dat ik t me afvroeg... want zij zei dat je ergens in de 37 moet zitten ofzo...dat 37 normaal is...
volgens mij hebben de meeste vrouwen tussen de 36,5 en 36,8 als basale temp... maar weet het ook niet precies, had ik iig ergens gelezen. ik temp niet, dus heb voor mezelf geen idee. vinden jullie dat tempen niet een gedoe elke ochtend? en het lijkt mij alleen maar extra onzekerheid met zich mee brengen of lijkt dat maar zo? hier alles goed, kleine man voelt zich steeds beter, net even een wandelingetje gemaakt, beetje frisse lucht lijkt me altijd goed. nu ligt ie weer even in zn bedje, kijken of ie nog gaat slapen... nog steeds geen ongie...pfff, mssn omdat ik er juist zo op zit te wachten komt ie expres niet, lijkt het wel... bij jullie gelukkig ook nog geen ongie, das alleen maar goed nieuws, hopelijk gaat jullie temp vanaf nu alleen maar stijgen tot een mooie posi test!
ow ok, vandaar... vind je het erg vervelend om te moeten doen? er zijn ook meiden die het vrijwillig doen volgens mij, ik kan me wel voorstellen dat als je al heel lang bezig bent dat je het wel gaat doen, om nog meer inzicht te krijgen in je ei enzo, maar ik doe het voorlopig nog niet... zolang het niet nodig is, tenminste...
het is wel vervelend... 's ochtends moet ik altijd nodig naar de wc maar je mag je bed niet uit voor je getempt hebt...dus en dat elke ochtend... eigenlijk moet t elke dag op t zelfde tijdstip maar ik heb moeite met wakker worden dus ik kan dat niet...
gaat ie dan morgen naar je tempuitslagen kijken ook? waarom heeft ie die temp nodig? om te kijken of je een ei hebt? sorry hoor, ben een beetje nieuwsgierig...
even by the way, had nog een testje liggen, denk voor de zekerheid maar even testen, maar nega natuurlijk, het kon ook helemaal niet, maar LAAT ME DAN ONGIE WORDEN! zoo das ook weer eruit...
Ahhhh wat jammer, ook al wist je het eigenlijk wel. Laat die ongi dan maar doorkomen bij je. Kun je tenminste aan de slag. Fijn dat je ventje weer wat beter is. Niets erger dan zo'n ziek hummeltje waar je niet echt iets aan kunt doen.
hey daar was ik weer ihihihi Net gekeken bij mijnkalender en daar had ik vandaag ongie moeten worden...maar ja die gaat van het gemiddelde uit en ik ben nog niet ongie geworden..dus wachten nog even af