Nou heb gedocht en heb gelijk maar ff afgewassen....dat had ik al een paar dagen uitgesteld namelijk En ff wat opgeruimd En ik keek dus net bij www.menstruatiekalender.net en daar staat dat ik vandaag ongie moet worden...nou liever niet natuurlijk... En ik wil ook wel weer eens wat langere cylussen...want anders komt het ook niet goed
Van het gemiddelde na mijn mk...dus alle cyclussen uit mijn onderschrift Die cyclussen ervoor rekent hij niet meer mee
nieuwe maand, nieuwe kansen Om de maand te beginnen, ben ik samen met mijn schoonzus aan het bakken geslagen. Lekker scones en koekjes. alleen niet te veel ervan eten morgen 87 dagen alweer niet ongesteld. morgen maar even bellen met de huisarts, of de uitslag al binnen is, en een afspraak voor vrijdag maken voor mezelf. ik ga vrijdag ook beginnen met sporten in een sportschool. kan ik hopelijk mijn gedachten ergens anders op zetten.
nee een bloedtest wil ik niet, ik wil naar de Gynacoloog doorgestuurd worden. Die zal waarschijnlijk ook wel een bloedtest doen. Waarom zou ik alles dubbel moeten doen (eerst bij HA dan bij Gyn) voor hoogstwaarschijnlijk hetzelfde antwoord.
*SMS bericht van TheLady ontvangen!* Nog geen ongi bij haar, wordt erg spannend nu! Het is heel erg druk met de schoolreis en ze is erg moe en wat onwel... Hopelijk heeft zij het 9 mnd virus te pakken en mogen we zaterdag testen!
Weet je wat de ellende is, ik voel ook niets. Eerder had ik (sinds ik gestopt ben met de pil) constant last van mijn borsten tot mijn ongesteldheid. Zelfs daar heb ik nu geen last meer van.