NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Mijn mannetje zei van we doen er niks aan he aan valentijsdag. nou leuk hoor........ Maar we hebben wel geklust en ik zei laten we hopen dat we een valentijskindje verwekken. haha

2. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet
    Goedemorgen dames,

Heeft iedereen een fijne valentijn gehad? Zullen vast wel aardig wat klussen geklaard zijn :)

Ik helaas niet, was gisterenavond op pad en ben nog steeds giga ongesteld, rot :evil:

Ga vandaag mijn 16 dag in van mijn menstruatie. Ik heb het idee dat mijn lichaam de 3 maanden dat ik niet ongesteld ben geweest nu in één keer inhaald. Is dit normaal?

Ben wel sinds drie dagen bezig met ovulatietesten, aangezien ik nu ook niet echt weet wanneer mijn eisprong komt! :(

3. Jeetje meid al 16 dagen ongi. Ik heb er geen ervaring mee mss andere dames. Kan me voorstellen dat je nu geen idee hebt wanneer je eisprong komt.

4. Goedleven

Goedleven Lid

15 feb 2009
    12
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

ik ben ook nieuw hier. Mijn NOD is 7 maart, het is voor mij de eerste ronde. Het lijkt me erg gezellig om hier de spannende dagen door te komen rond de NOD's! Het ziet er ook al gezellig druk uit hier, wel grappig om te weten dat er straks op dezelfde dag meerdere meiden in spanning zitten......
    Maar natuurlijk hoop ik vooral ook dat we al snel in een ander topic zitten met z'n allen!
    Kan iemand mij ook op die lijst zetten? Ik ben nog niet zo ver dat ik weet hoe dat moet....

XL

5. Koeky

Koeky Fanatiek lid

MCellie, kan er over mee praten vroeger haalde ik makkelijk 3 weken ongesteld en 1 week niet :( Das na pil gebruik gelukkig wel over gegaan. Maar goed zou best kunnen dat je lijf grote schoonmaak aan 't houden is. Als je jezelf maar goed in de gaten houdt en goed vitamine slikt zodat je geen ijzer te kort krijgt.

Welkom nieuwe dames. Klus ze deze maand hopen dat maart een vruchtbare maand wordt. :D

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi, ja hier ook niets aan valentijn gedaan hoor, want we hadden een feestje...en de kleine had de nacht van te voren lopen spoken dus we waren toen we thuis kwamen uitgeput en zijn beide gaan slapen hihi om 10 uur....

Ook hadden we afgesproken dat we niks zouden kopen want we hebben er op het moment geen geld voor helaas...ben 2 weken terug mijn baan verloren....bah bah...maar we halen het wel weer in hoor! Trouwens wij zijn al zolang bij elkaar haha en valentijn is maar een dag.....maak wel een andere dag een keer gezellig...als de gedachte aan wat jullie allemaal uitspoken niet door mijn hoofd gaat hahaha....pfftt stel je voor....al die miljoenen koppels...op valentijn...kan je raden wat die allemaal doen! whahahaha

Oh en trouwens een valentijn klusje zit er hier niet in...nog steeds ongesteld...hopelijk is het nu wel zo over hoor want weer 2 weken ongesteld benik toch echt wel zat!

Groetjes,
    Miranda

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @McCellie & Koeky: pffffffffffffffffff :( , tjee wat enorm lang. Ik wist niet dat dat kon zeg. Lijkt me echt superirritant en het kost je ook nog eens behoorlijk wat aan tampons. IK hoop voor je dat je dna de aankomende 9 mnd niet meer ongi hoeft te zijn.

@Goedleven: Welkom, ik zal je er even bijzetten. Veel succes!

8. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0

Maart 2009

1: Daphne1984 & Lumea & lisa1983 & Eveline79
    2: Bloempjuh23 & Janis & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Mcellie
    3: Suuskebab & Marieken
    4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89
    5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo
    6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee
    7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Mosie & Goedleven
    8: Djaar77 & Nikita33 & mermaid & MJ83 &
    9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 &
    10: Bapsie & Susan71 & Charmedknorrie
    11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes &
    12: yvy30 & joyce81 &
    13: Koeky & Inge08
    14: Nonja &
    15: Margriet80 & Bink & JvS &
    16:
    17: Iza88 &
    18:
    19:
    20: Saz667 & Pebbels25
    21:
    22:
    23: Sammie88 &
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31: Elegance

TESTMARATHON

2 maart:
    * lisa1983

3 maart:
    * Lumea

8 maart:
    * Djaar 77
    * Bapsie

.. maart:
    *

.. maart:
    *

.. maart:
    *

.. maart:
    *

.. maart:
    *

65 Dames voor de Roze Villa
    1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 3 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!

9. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    :) wij hebben er ook niets aan gedaan hoor, nou ja wel een klein klusje, maar dat had niets met valentijn te maken. We hebben een zeer romantische maaltijd van de snackbar genuttigd en de hele avond met een boek op de bank gelegen. Errug romantisch ;) . Balen dat jij ook zo lang ongi bent, brrrr, moet er niet aan denken. Hoop dat de :evil: zich snel terugtrekken!

10. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Daar wordt je niet vrolijk van, hoop voor je dat het snel over is. Sterkte

Groetjes,

11. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hey Hey

Bij me dus ook hetzelfde :D Niks aan valentijn gedaan !
    Maar dus wel een klusValentijn van gemaakt hihi :D

Ik geloof dat er meerdere meiden zijn die er een klus valentijn van
    hebben gemaakt !

:D

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    whahaha...ja alle meiden met wens hebben bijna allemaal een feestje gemaakt van valentijn....allemaal aan de klus...babyboom in november!

13. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Dat zou fijn zijn

14. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hihi fabrikanten van zwangerschapstesten maken een mega klapper in maart :) zoveel is er geklust.

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    zucht...verveel me...ventje is naar voetballen kijken...en we gaan vanavond lekker eten bij vrienden...heb er zo een zin in dat de dag niet snel genoeg gaat hihi!

16. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Ach gaan hun in iedergeval in failliet in deze periode ;)

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ Saz: gelukkig kan jij weer verder! Wel jammer dat het niets anders was.

@ nieuwe meiden: helaas van ongi, maar wel welkom! Hopenlijk mogen jullie in dit huis blijven.

@ McEllie: pfft zolang al ongi. Ik vermoed zelf wel dat als ik nu mijn ongi ga krijgen dat het ook langer en heftiger wordt.

@ mgwc: is idd moeilijk geen werk. Heb je wel uitzicht dat je op korte termijn een andere baan vindt? Wel balen dat je zo lang ongi bent zeg!

@ valentijnsdag: We wilden wel aan de klus, maar vriendlief is vrijdag lomp geweest op het werk. Hij heeft een steen van 200 kilo tegen zijn benen laten vallen en heeft een joekel van een blauwe plek op zijn been en enorme last van zijn rug.

@ hier: nog steeds geen spoor van de :evil: :evil: Wel veel krampen dat het ieder moment los kan komen. Zal waarschijnlijk wel langer moeten wachten. Hoop wel dat het zo komt hoor.

18. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hahahaha zekerr.. !
    De verloskundige hebben dan zeker veel te doen ! :D

Laten we voor elkaar duimen en hopen dat het alleaal raak is :D

Vanaf vandaag heb ik ook opeens steekjes linksonder me buik !
    Dat af en toe door loopt naar me rug beetje vervelende pijn !
    Is geen menstruatiepijn want die voelt anders maar ja .. :D

Even afwachten haha :D

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hehe, zal ik bij de fabrikanten van de testen gaan werken....ik zeg nouuu verwacht een boom verkoop in maart hoor! al dat geklus op valentijn hihi..

20. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hahahaha ja idd.. Mogen wij ook wel wat op verdienen hahah !

Deel Deze Pagina