Mijn mannetje zei van we doen er niks aan he aan valentijsdag. nou leuk hoor........ Maar we hebben wel geklust en ik zei laten we hopen dat we een valentijskindje verwekken. haha
Goedemorgen dames, Heeft iedereen een fijne valentijn gehad? Zullen vast wel aardig wat klussen geklaard zijn Ik helaas niet, was gisterenavond op pad en ben nog steeds giga ongesteld, rot Ga vandaag mijn 16 dag in van mijn menstruatie. Ik heb het idee dat mijn lichaam de 3 maanden dat ik niet ongesteld ben geweest nu in één keer inhaald. Is dit normaal? Ben wel sinds drie dagen bezig met ovulatietesten, aangezien ik nu ook niet echt weet wanneer mijn eisprong komt!
Jeetje meid al 16 dagen ongi. Ik heb er geen ervaring mee mss andere dames. Kan me voorstellen dat je nu geen idee hebt wanneer je eisprong komt.
Goedemorgen allemaal, ik ben ook nieuw hier. Mijn NOD is 7 maart, het is voor mij de eerste ronde. Het lijkt me erg gezellig om hier de spannende dagen door te komen rond de NOD's! Het ziet er ook al gezellig druk uit hier, wel grappig om te weten dat er straks op dezelfde dag meerdere meiden in spanning zitten...... Maar natuurlijk hoop ik vooral ook dat we al snel in een ander topic zitten met z'n allen! Kan iemand mij ook op die lijst zetten? Ik ben nog niet zo ver dat ik weet hoe dat moet.... XL
MCellie, kan er over mee praten vroeger haalde ik makkelijk 3 weken ongesteld en 1 week niet Das na pil gebruik gelukkig wel over gegaan. Maar goed zou best kunnen dat je lijf grote schoonmaak aan 't houden is. Als je jezelf maar goed in de gaten houdt en goed vitamine slikt zodat je geen ijzer te kort krijgt. Welkom nieuwe dames. Klus ze deze maand hopen dat maart een vruchtbare maand wordt.
hihi, ja hier ook niets aan valentijn gedaan hoor, want we hadden een feestje...en de kleine had de nacht van te voren lopen spoken dus we waren toen we thuis kwamen uitgeput en zijn beide gaan slapen hihi om 10 uur.... Ook hadden we afgesproken dat we niks zouden kopen want we hebben er op het moment geen geld voor helaas...ben 2 weken terug mijn baan verloren....bah bah...maar we halen het wel weer in hoor! Trouwens wij zijn al zolang bij elkaar haha en valentijn is maar een dag.....maak wel een andere dag een keer gezellig...als de gedachte aan wat jullie allemaal uitspoken niet door mijn hoofd gaat hahaha....pfftt stel je voor....al die miljoenen koppels...op valentijn...kan je raden wat die allemaal doen! whahahaha Oh en trouwens een valentijn klusje zit er hier niet in...nog steeds ongesteld...hopelijk is het nu wel zo over hoor want weer 2 weken ongesteld benik toch echt wel zat! Groetjes, Miranda
@McCellie & Koeky: pffffffffffffffffff , tjee wat enorm lang. Ik wist niet dat dat kon zeg. Lijkt me echt superirritant en het kost je ook nog eens behoorlijk wat aan tampons. IK hoop voor je dat je dna de aankomende 9 mnd niet meer ongi hoeft te zijn. @Goedleven: Welkom, ik zal je er even bijzetten. Veel succes!
Maart 2009 1: Daphne1984 & Lumea & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & Janis & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Mcellie 3: Suuskebab & Marieken 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Mosie & Goedleven 8: Djaar77 & Nikita33 & mermaid & MJ83 & 9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & 10: Bapsie & Susan71 & Charmedknorrie 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & 12: yvy30 & joyce81 & 13: Koeky & Inge08 14: Nonja & 15: Margriet80 & Bink & JvS & 16: 17: Iza88 & 18: 19: 20: Saz667 & Pebbels25 21: 22: 23: Sammie88 & 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Elegance TESTMARATHON 2 maart: * lisa1983 3 maart: * Lumea 8 maart: * Djaar 77 * Bapsie .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * 65 Dames voor de Roze Villa 1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 3 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
wij hebben er ook niets aan gedaan hoor, nou ja wel een klein klusje, maar dat had niets met valentijn te maken. We hebben een zeer romantische maaltijd van de snackbar genuttigd en de hele avond met een boek op de bank gelegen. Errug romantisch . Balen dat jij ook zo lang ongi bent, brrrr, moet er niet aan denken. Hoop dat de zich snel terugtrekken!
Hey Hey Bij me dus ook hetzelfde Niks aan valentijn gedaan ! Maar dus wel een klusValentijn van gemaakt hihi Ik geloof dat er meerdere meiden zijn die er een klus valentijn van hebben gemaakt !
whahaha...ja alle meiden met wens hebben bijna allemaal een feestje gemaakt van valentijn....allemaal aan de klus...babyboom in november!
zucht...verveel me...ventje is naar voetballen kijken...en we gaan vanavond lekker eten bij vrienden...heb er zo een zin in dat de dag niet snel genoeg gaat hihi!
@ Saz: gelukkig kan jij weer verder! Wel jammer dat het niets anders was. @ nieuwe meiden: helaas van ongi, maar wel welkom! Hopenlijk mogen jullie in dit huis blijven. @ McEllie: pfft zolang al ongi. Ik vermoed zelf wel dat als ik nu mijn ongi ga krijgen dat het ook langer en heftiger wordt. @ mgwc: is idd moeilijk geen werk. Heb je wel uitzicht dat je op korte termijn een andere baan vindt? Wel balen dat je zo lang ongi bent zeg! @ valentijnsdag: We wilden wel aan de klus, maar vriendlief is vrijdag lomp geweest op het werk. Hij heeft een steen van 200 kilo tegen zijn benen laten vallen en heeft een joekel van een blauwe plek op zijn been en enorme last van zijn rug. @ hier: nog steeds geen spoor van de Wel veel krampen dat het ieder moment los kan komen. Zal waarschijnlijk wel langer moeten wachten. Hoop wel dat het zo komt hoor.
Hahahaha zekerr.. ! De verloskundige hebben dan zeker veel te doen ! Laten we voor elkaar duimen en hopen dat het alleaal raak is Vanaf vandaag heb ik ook opeens steekjes linksonder me buik ! Dat af en toe door loopt naar me rug beetje vervelende pijn ! Is geen menstruatiepijn want die voelt anders maar ja .. Even afwachten haha
hehe, zal ik bij de fabrikanten van de testen gaan werken....ik zeg nouuu verwacht een boom verkoop in maart hoor! al dat geklus op valentijn hihi..