hier een drupje bloed verloren, nou ja nog wel minder dan een drup ohhh ik hoop zo dat dit niet doorzet.
ik moet zo weer weg...moet naar puppycursus...pff geen zin in met deze buikpijn heb ineens kramp ofzo weet niet wat t is...
Nou meiden, helaas ongi geworden vandaag. Op naar april, wil jullie allemaal nog even veel succes wensen. Ik hoop jullie niet te zien in NOD April, lees nog wel mee hoor.
Ah neeeeee! Wat ontzettend balen Jada, je ging zo goed met je templijstje.. Jammer, jammer Heel veel geluk in april meid, snel een bevrucht paaseitje zoeken! @alecia, nee toch, geen bloed hoor meis! Jij had een licht posi test, dus nog steeds een van onze hoop in maart! @naliey, hoop dat die krampen voor een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed doel zijn... Morgen uitsluitsel hopelijk he? Succes bij de gyn meid!
dank je...ik hoop het ook dat het posi krampen zijn...want dit zijn echt geen prettige krampen...zijn ze door de beeb vind ik t niet erg anders mogen ze snel weg...
Fijn, ging het een beetje met de pijn? Spannend volgende week voor je pup dan! Hopelijk slaagt hij (en jij)
idd mooi dat hij volgende week voor het examen mag. wat voor hond hebben jullie? Wij hebben een zwitserse witte herder. Gisteren gelukkig naar de kapper geweest. Is hij zijn wollen winterjas tenminste weer kwijt. en veel succes morgen bij de gynacoloog. Ik hoop dat er wat uitkomt.
liep krom van de pijn maar het is gelukt... gelukkig is het een puppycursus dus alle puppy's slagen...de vervolg opleiding (waar ik me net voor aangemeld heb) daar kun je wel bij zakken...
een kruising tussen een cavalier king charles spaniel en een boerenfox...zie foto's in me album (ouders staan er volgens mij ook bij) spaniel is de vader en boerenfox de moeder ik hoop dat ik zekerheid krijg morgen...maar iig heel erg bedankt voor jullie steun...