ik wil/durf niet te testen...morgen naar de gyn en dan vragen om een echo ofzo...want ben bang dat ik weer met een nega test zit...al zoveel teleurstellingen gehad...
Ja dat snap ik ook niet helemaal...wel naar scheveningen en dan moeilijk doen als ze naar jullie gaan...wel vaag ja Maar het gaat meer om het idee zeg maar...ze hadden jullie ook mee kunnen vragen toch?
Oke spannend morgen! Veel succes. Ik duim dat je een echo krijgt en daar al iets op te zien is. Hoe is het met jou Senna?
Hey Senna, we vroegen het op hetzelfde moment, haha! Met mij goed hoor. Wel een beetje onzeker, maar voel me toch heel anders dan toen. Helaas nog 2 weken wachten op echo. Eerst maar eens vrijdag zien te passeren. Dit is voor mij een enge dag omdat het toen mis ging.
Ja hier gaat het wel goed...gister en eergister at bruinverlies gehad...alleen met afvegen dus ik was al helemaal bang dat mijn ongie zou doorbreken...maar vandaag weer wat bruinverlies en nu vanavond al helemaal niks meer...dus ben benieuwd
jha indd..ik hoef niet persee mee maar het idee dat ze ons er niet bij willen hebben... en dan willen ze wel dat we in okt een midweekje meegaan naar een hotel (zijn me ouders zoveel jaar getrouwd) maar daar mogen geen honden komen en ik heb er geen zin in...
zag net iets leuks op hart van nederland... kinderen die knuffels gingen genezen ahh echt geweldig...
Jeetje Senna, heb jij nou van die korte cyclussen elke keer? Nu op 20 toch? Hoop dat de duivels wegblijven!
argh nu zegt me zusje ineens dat ze mss niet komen omdat zij optijd naar huis wil... het lijkt wel alsof ze iets tegen mij hebben ineens... me vader was t er al niet mee eens dat ik "verkering" kreeg met rob... na 3 jaar ging hij rob als fam beschouwen... en nu doen ze ineens afstandelijk of hoe je dat ook zegt... pff nu ga ik zeker niet meer mee in okt... moet alleen nog een manier vinden om t te zeggen.. want t is wel voor hun bruiloft dinges...
dat weet je toch als ik nieuws heb slecht of goed ik kom t altijd melden hoor net dat katja schuurmans een mk heeft gehad...
Ja klopt, hoorde het vanmiddag al. Ook zij was nog niet voorbij de ellendige drie maanden. Ach ja, zo zie je maar... iedereen kan het overkomen. Ook voor haar het eerste kindje. Komt toch wel ongelooflijk vaak voor.
Ik zag het hiihihi Ja kan me voorstellen dat je dat eng vind, maar het gaat nu helemaal goed komen Wel balen dat je pas over 2 weken een echo kijgt...kan je dan niet tegen de gyn zeggen dat je het niet vertrouwt en dat je dan eerder een echo kan krijgen Das zeker lastig Want je kan dan moeilijk je hondje alleen laten dan Ja hoe dat komt...geen idee...maar ik zit nou al op dag 20...en morgen ben ik er voorbij Geen idee wanneer ik kan testen, maar dat zien ik dan nog wel even hihiih
Trouwens Naliey, raar gedoe met je zusje. Vraag haar gewoon op de man af of er iets aan de hand is. Anders maak je jezelf helemaal gek!
jha echt he... ik vind dat niet kunnen maar je kunt er niks aan doen.. bij mensen die ongewenst zw zijn die t liever niet willen zeg maar bij die vind ik het kunnen...(klinkt hard maar als ze t zelf niet willen dan zou dat toch beter zijn?) maar bij mensen zoals wij zou het niet mogen vind ik
Nee echt? Dat is kut voor hun zeg...ze vertellen al zoveel jaar dat katje zwanger is terwijl ze dat niet is...en nou is ze wecht zwanger en krijgt ze een miskraam