pff krijg nu beetje zenuwen voor morgen... zoiezo krijgen we morgen de uitslag van de zwemmertjes van me ventje en van mijn bloed...
Nou ik had ook niks aan mijn moeder tijdens de opvoeding..moest alles zelf doen...mijn broertje was het lievelingetje van haar en die mocht alles...maar ik niet Maar daarom ben ik ook meer pappa's kindje denk ik ...ik mocht ook altijd veel meer van mijn vader Mijn vader heeft ook wel moeite met onze relatie maar dat komt omdat ik als enige in Friesland woon en de rest vn de fam woont allemaal in Noor-Holland...en ik zie ze ook niet zo vaak Maar bel wel redelijk vaak Van mijn vader krijg ik bijna nooit een preek maar van mijn moeder wel En van mijn schoonmoeder ook...die hadden we ook verteld dat een mk hadden gehad...nou en toen begon ze met haar preek Maar goed dat hebben we ook weer overleefd hihihihih
op me schoonmoeder na hebben we precies tzelfde... van me moeder mocht ik ook niks en ik was ook altijd een papa's kindje.. me vader zou t geweldig vinden als we vertellen dat hij opa wordt maar me moeder niet... me vader had in me vriendenboekje jaren geleden al opgeschreven dat hij graag opa wil worden en vraagt elke x als ik m spreek ben je al zw? tis niet leuk die vraag maar weet wel dat hij graag opa wil worden...
Maar ik (wij) doen lekker wat we zelf willen...en als ze het er niet mee eens zijn...nou dan niet! Mijn vader zou het ook niet erg vinden denk ik Ik probeer me er ook niet al te druk over maken hoe hun het nou zouden vinden.. als we zwanger zijn...want dat zien we dan wel
het is toch ons leven? waar bemoeien ze zich dan mee? ouders kunnen dat zo erg... ze blijven denken dat ze de baas kunnen spelen...
Ja is echt erg...maar ja wat doen we eraan Nee ik ga nog neit op bed... Ga nou de sate warm maken..had ik nog neit gedaan hiiihihih
we doen er niks aan je kunt je op gaan zitten fokken of je er niks van aantrekken...en het beste is de laatste... o nou warm ze en hoor t wel als je weer terug bent haha...bewaar je wat saté voor me
Ja ik ga ook voor de laatste optie hihihihi Als ik af en toe wat langzamer reageer...komt omdat ik de beebiesite aan opschonen ben
oke haha moet ook gebeuren heb jij trouwens hyves? zo jha je mag me wel toevoegen... www.naliey.hyves.nl alleen aub niet over beebjes praten...