NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    heb je trouwens de foto's bekeken? :p

2. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    haha is goed hoor...slaapt je ventje al?

3. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    vannacht bruinverlies gehad 2 drups, of het wil niet goed doorkomen, of me lichaam doet weer es gek.
    Me bmm ligt wel vrij hoog.

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen allemaal!

jajaja, hier eindelijk roze afgeveegt, het komt er eindelijk aan! heeft mn ongiedans gisteren toch geholpen!
    even kijken wanneer dan mn volgende nod is... ga maar uit van 32 dagen, beetje ertussenin tenslotte...
    dan kom ik dus uit in mei, helaas april sla ik dan over... ga ook nog wel wat meelezen in april en ook hier blijf ik hangen tot ie wordt gesloten hoor! wil namelijk zaterdag zowiezo nog goed nieuws horen.
    maar ik mag in ieder geval op ROOD, kan iemand van jullie dat doen, mij lukt dat nooit...

5. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    mag er ook aan geloven, het is weer nie raak, wordt er nu toch wel zat van. vanaf okt 2007 bezig en nog niks

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oooow alecia, wat erg voor je! echt balen! hoe lang was deze cyclus nou uiteindelijk? hopelijk mag jullie wens in april dan eindelijk uitkomen! succes!

7. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    32 dagen, snap alleen niet, vraag me soms af of ik ooit wel normaal kids kan krijgen.
    hoe stom het ook klinkt zit gewoon een potje te janken.

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    dat is toch niet zo gek! het is weer een enorme tegenvaller! en jullie willen het toch graag! dan is het logisch dat je daar af en toe om moet huilen, maar dat mag heus wel hoor, laat maar lekker lopen die tranen, dat lucht vaak ook wel op...

beetje stom mssn, maar haal altijd iedereen door elkaar... was jij er al mee naar de dokter geweest?

9. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    nee heb toen wel me vriends huisarts gebeld omdat mijn eigen huisarts me afwimpeld, die zij dat ik gewoon nog even moest wachten en even weer testen

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou ik zou toch dan proberen een afspraak te maken, bij je HA of anders bij die van je vriend. Want jullie zijn nu toch ook al lang bezig....
    Sterkte!

mn kleine man huilt, ga m uit bedje halen..

11. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    hmm het is roze verlies nog iet eens fatsoenlijk ook nog :s

12. P26

P26 Niet meer actief

aangezien het nu april is ga ik verder op de april nod.
    misschien helpt het en wordt ik dan ongi, of een posistieve test.
    ik heb net gebeld met de huisarts, morgenochtend 8.10 uur heb ik een afspraak staan. Spannend hoor.

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zeker spannend, ik hoop dat april geluk brengt!
    succes morgen bij de HA!

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hmm, das ook vreemd, zet het ook nog eens niet door... das helemaal verwarrend!
    het zou gewoon duidelijk moeten zijn, wel ongie, niet ongie, maar niet dat vage tussen gedoe, beetje roze, beetje bruin... zoooo irritant, worden we alleen maar weer onzeker van! :x
    Hopelijk krijg je snel duidelijkheid alecia *duimduimduim*

15. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    en het is volgens mij alweer opgehouden ( was waterig en wat bruinig erbij) , mensen wat moet ik doen? wordt echt gek op deze manier, maken we nog een kans op een wondertje?
    Voel me best goed, geen ongikrampen, hooguit wat misselijkheid, net als de rest van de afgelopen 10 dagen.

Sorry voor mijn euhmm reactie terug enne smakelijke woorden.

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ surf hoe gaat het met tv?

esmay heeft nu al 2 dagen flinke diaree luiers en wel 5x per dag ofzo :(

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    o o, mssn krijgt ze wel hetzelfde als thijmen... ik belde gister de opvang af en die zei ook al dat het heerst...
    op zich gaat het wel goed met m, maar hij heeft vanaf gisteren allemaal weer rode vlekjes? snap er niets van. het ziet er anders uit dan de waterpokken, het worden eerst grote vlekken, van zo'n 3 cm en dan trekt het langzaam weg en blijven er kleine vlekjes over. OP zn benen, armen, voetjes, nek, maar nog niet op zn buik of rug...
    mn moeder gaat vanmiddag even met m naar de HA om er naar te laten kijken (heb inmiddels een abonnement op de HA), moet zelf namelijk weer werken :(

dus dat is weer afwachten...

ik ben trouwens weer ongie, eindelijk, mn volgende nod is pas weer 4 mei... hoopte zo dat het eerder zou zijn, dan konden we eerder beginnen, maar nu toch nog echt wachten... MAAR het komt in de buurt!

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

wat gek van die rode vlekjes zeg
    wat goed dat je eindleijk ongi bent zeg! dat duurde lang.

@ hier val steeds bijna fllauw :cry: durf essie nie eens naar bed te brengen

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

ze ligt in bed hoopdat ze gaat slapen nu ga ik zelf ook ff ligge

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    heb je wel gegeten? of je moet even jus d'orange drinken, krijg je koolhydraten binnen...
    als je het niet aandurft moet je het ook nie doen hoor, dan laat je r toch in de maxicosi slapen ofzo, voor een keertje kan dat geen kwaad hoor.

ja die vlekjes zijn echt raar, ben benieuwd of het er straks weer meer zijn als ie uit bed komt. gelukkig heeft ie geen koorts meer enzo...

ik laat je wel weten wat de dokter zei...

ben idd echt blij dat ik ongie ben, snel deze maand nog even door en dan joehoe, klussen maar! haha

Deel Deze Pagina