morgenvroeg is het zover... ben nu een week overtijd en ga nu maar eens testen... Ik voel me verder niet echt zwanger mar hoop het natuurlijk wel. Super spannend! Ik houd jullie op de hoogte
Hallo allemaal, hier helaas geen goed nieuws. Ik heb gisteren een echo gehad, waaruit gebleken is dat ik inderdaad (zoals ik al dacht) PCO heb. Ik zal me dan ook voorlopig niet melden in andere NOD-forums, tot ik bij de fertiliteitsarts ben geweest en enige duidelijkheid heb wat er verder gaat gebeuren. P26, ik kan me dus goed voorstellen hoe je je voelt, helaas! Ik zal wel nog even blijven meelezen tot dit forum op slot gaat, want ik wil wel weten of de laatste testers op roze mogen!
DAAAAAAG lieverds! @kluszusje! whiii jij een week overtijd... ohhh oh oh! ik hoop het zo meid , heb je gemist en vond het echt leuk je smsje te krijgen! thx XXX Ik ben terug thuis....*zucht, puf...héérlijk!* Amai, het was me het weekje wel. Eerst en vooral: kei-lief dat jullie naar me vroegen (heb ff teruggelezen ) *knuf!* ten tweede... nog steeds geen rood of bruin of roze! JUIJ! heheh... euh ten derde; ik ben ZOOOO moe maar dat is volkomen normaal, alle begeleiders waren echt OP. Zo'n schoolreis is echt slopend hoor, je hebt geen minuutje vrije tijd, van 's ochtends 7u tot 's avonds 12u in de weer met die leerlingen (pubertjes van 13 à 14jaar ). Dus niet: zetel zitten, tv kijken, chillen, ff alleen zijn, ff gewoon doen waar je zin in hebt, ff gewoon jezelf zijn.. neen, dat gaat echt niet! Was wel echt een verrijkende ervaring hoor... en de groep is ook heel snel hecht geworden: samen voor één doel ! Sfeer was leuk, vaste leerkrachten waren héél tevreden over de stagiaires.. (we hebben als beloning wat geld gekregen en dat doen ze normaal NOOIT hier in belgie, waren echt geschrokken! wel leuk natuurlijk) Het grootste nadeel was het tekort aan slaap en de kwaliteit van de slaap... pfffieuw... ik heb echt niet genoeg aan 6uurtjes per nacht (in een klein bedje met een raar hoofdkussen) haha! Nouja... was al bij al een positieve ervaring. --> weet niet of jullie weten wat ik bedoel maar; Als je dag en nacht in de weer bent met andere mensen let je veel minder op jezelf (ook omdat het gewoon niet kon). Dus heb zo goed als geen aandacht kunnen besteden aan mezelf; In die drukte vallen eventuele kwaaltjes niet snel op. Ben nu ff tot rust aan het komen en alles wat op een rijtje aan het zetten. Heb nog steeds onpasselijke vlagen, pijn aan (.)(.), redelijk veel witte afscheiding en wat last aan mijn ogen (?) en wat krampjes. Nog ff een klein probleempje : heb vandaag geen test kunnen kopen; hoop er morgenvoormiddag aan te geraken, ga m'n best doen, maar wil wel ff lekker lang slapen maar dat gunnen jullie me vast wel... enneuh... als ik een 9maandenvirusje heb zal het wel niet ZO'n ramp zijn als ik pas zondag kan testen he. Ergens ben ik nog steeds bang voor de ... euh... sorry als ik ff veel over mezelf praat... het werkt therapeutisch en anders lees je't maar niet he Hoop dat alles hier ok is met jullie?! Heb aan jullie gedacht hoor... was best raar om een week helemaal afgesloten te zijn van alles en iedereen zo... euh... en nu gaat zwangerschapspagina een heel weekend op slot? NOOOO wat erg! Besef nu ineens dat we dan ook niet kunnen posten hoe het met de testen zit... Nuja... we moeten ff tandenbijten dan he? Liefs! ik ga genieten van een heerlijk (schone) douche XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Dikke kus voor iedereen
leuk dat je weer terug bent iedereen hier heeft je gemist.. ik snap best dat het erg vermoeiend was maar t was vast ook wel leuk ik hoop dat je toch het 9maandenvirus hebt dat heb je wel verdient haha.. nou douche ze en lekker slapen jij... xxx
Hey Lady! Waarschijnlijk slaap je al...haha. Balen meid dat ik het nu pas na het weekend weet. Had zo gehoopt dat je vandaag ging testen. Had echt zoiets van als ik uit mijn werk kom, dan ga ik eten, tukken en daarna kijken of thelady al getest heeft. Snik, niet dus. Succes meid en weltrusten.
@MaNo, jaaaaaaaaa succes morgenochtend! Laat je nog weten wat de uitslag is? Of betekent je laatste berichtje dat je al getest hebt en dat hij nega is? @yvy30, jeetje, toch PCO. Hopelijk kunnen ze daar wat aan doen en maak je tenminste meer kans op een zwangerschap! Sterkte met de mallemolen. Gelukkig weet je al gelijk wat eraan scheelt. @nadine29, jammer van je nega test meid. Misschien over een paar dagen nog eens testen als je nog niet ongi bent? @naliey, morgen gewoon even over je test plassen en je mannetje laten kijken Dan heb je wat meer duidelijkheid meid. Dit is ook niks zo. @senna, mooi je temp gaat nu tenminste weer omhoog. Hopelijk eindelijk een normale cyclus dit keer en geen ongi aan het eind! @surf, jeetje meid wat sneu voor je kleine mannetje. Overal ontstekingen, niet gek dat hij zo ziek ervan was. @Lady, joepieeeeeeee daar ben je weer, ik heb je zo gemist! En ongi vrij! Volgens mij gaat niet de hele zwpagina op slot, maar had Yvy het over dat het topic van maart wel op slot zal gaan binnenkort. Of mis ik nou iets? Moppie, morgenochtend gaan we testen he... Ik ben zooo benieuwd.
Hey daar was ik weer...ben gelukkig nog niet ongesteld...al heb ik wel zo'n gevoel..vanmiddag wel een tampon ingedaan voor de zekerheid...en daar zat alleen wat bruin aan En voor de rest nog helemaal niks...dus ben heel benieuwd @naliey Dat is wel balen dat je een kuur moet gaan nemen...en moet je die vaginaal nemen kan dat ook...wist ik niet eens Wel raar dat ze niet ff een echo/test wou doen...maar die c1000 testen kan ik niet..maar ze zullen vast wel genoeg hCG kunnen vinden bij 5 dagen overtijd Ik ga voor je duimen! @Nadine29 Balen dat je negatief test...Maar kan idd door je mk komen...dat je lichaam eerst nog ff moet herstellen...en anders misschien van de week weer een testje proberen Hoop dat ie positief is! @MaNo Hoop dat je test super psitief is! @yvy30 Oh nee nog meer slecht nieuws Hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen...en heel veel sterkte @theLady Hey leuk dat je er weer bent....Zo te lezen hebben jullie het heel gezellig gehad ..en aan je symptomen te zien + nog overtijd word het heel spannend...ga voor je duimen dat de test vet posi is Nou lekker douchen en lekker slapen in je eigen bedje @annie1979 En hoe ging het vandaag? Hoop dat het goed ging! Iedereen een dikke knuffel Wel balen trouwens dat het forum nu net gesloten word op het spannendste moment in NOD Maart
Nou meiden...hoop dat jullie allemaal psoi testen en ik hoop dat iedereen allemaal roze terug komen Dikke knuffel allemaal Doeidoei
Dames, ik wilde ff kijken hoeveel zwangeren er uiteindelijk zijn gekomen deze maand, maar vind geen lijst met het mooie huis erbij! Ik heb 20 pagina's teruggebladerd, maar vind niets. Ook wilde ik kijken of ik nog op cyclus van slag stond.
hallo allemaal, ik stond op deze lijst. Mijn miskraam bleek toch een bbz en ben afgelopen maandag met spoed geopereerd. Wilde het toch even laten weten.
NOD LIJST MAART 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & Lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & Paddy82 & 1984 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Nadine29 & Lievemama18 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & Chicken1975 & 6: Florida13 & Twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & Lente1973 & Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & Ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980& Dani11 & Krumeltje 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & MamaT & Miss Moneypenny 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & Joyce81 & 1985Breezer & Sweetest Angel & Nonja & Zonnestraaltjes & Noor1987 & 13: Koeky & Inge08 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & Amore1 14: Jazy & Krokodieltje & PSje 15: Margriet80 & Bink &ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & son78 & Diana24 16: Lafje & Snoes4rx & mommysofii & Saz667 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & Gerda72 18: Knippy & kattja & Mendie & 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 & 20:Pebbels25 & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j & Mamatje77& JvS 21: Paske & Senna04 & Spekkie26 & carien23 22: Moosje25 & ivisser16 & Lautjuh85 & Debenbas 23: Sammie88 & Mexicang & Love Child & Suzanne68 & Desmo & Happy79 & Ricmar & Nadeke & Dingetje 24: Lieselke & Luukske & Maartje84 & Vandergijs & Fempje & Springmuis 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh & theLady & Bloempje83 & Angelea & smile17 & Chiaraa 26: Zethu & Rapoenzel & PamPapilio & 27: Lumea & Lama & Manoe & klusser1980 28: Surf & Jada1984 & Einneh & 29: Janis & bollemieke & Dejide & Suuskebab 30: Naliey & Eefje09 & 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Nadine29 & Paddy82 & Dees85 & Kris34 & Noname & Desiree1986 Datumloos: Susan27 & Kris & Rosa84 & Senna04 & P26 192 Dames voor de Roze Villa 46 Zwanger , 128 Ongesteld , 2 Negatieve test , Twijfeltest , 7 Niets doorgegeven , 6 Cyclus van slag , 6 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
Dit was de laatste lijst die ik kon vinden, beetje aangepast!! @ mosie veel sterkte ermee. Hoop dat je snel zwanger mag worden van een gezond kindje.