Hihihih, tenminste weer iets om te lachen! (gek mens) Dacht dat mijn katten er mee aan de haale waren gegaan, maar lijkt me stug aangezien die nog niet eens 1 poot op kunnen tillen van luiheid...... (was ik maar een kat)
nou misschien liggen ze er wel bovenop....luie poezen..hmm heb hier uitzicht op nog een luiaard hahaha...die was vannacht aan het spelen met de adapter van mijn telefoon die ik even snel naast me bed had laten liggen....gek beest... En ik ben niet gek! ik ben prettig gestoord
Ja zker vandaag word het een daggie thuis voor mij mag ook wel voor een keer ben altijd zo druk bezig en op zondag dus ook terwijl het eigenlijk wel is een keer een rust dag moet zijn voor jezelf
hihi janis, we maken het gewoon gezellig hier in dit huis..maareuhm er was toch een garantie dat hier altijd de zon scheen??? pfft als ik hier maar uit het raam kijk ziet het er ook lekker triestig uit..het regent gelukkig niet meer!! En vanavond klussen....lekker toch..je mannetje zal er heus wel voor in zijn hihi
jaaa idd...hier ook even rustig...kleine meis ligt op bed....en vent is naar voetbal toe....dus de laptop voor mij alleen!!
Nou meid een lekkere dag kan je niet hebben Moet wel eens kunnen tochhh! Morgen zijn het weer werkdagen schooldagen misschien dingen die gregeld moeten worden dan houd het rusten dus weer even op
Vanavond, straks zul je bedoelen Dan schijnt de zon, goed blijven opletten dan zie je de zonnestralen
Nah jah dat zou me dan nog niet uitmaken, als ze het dan maar voor zich houden dat we het aan het proberen zijn
nouw...dat wou ik nog aanpassen hahaha ben verhuisd.... zal het zo even aanpassen...maar nu even een bah bah meisje uit bed halen hihi via de babyfoon...bah bah bah...ze zal wel gepoept hebben of een vieze neus hihi... tot laters misschien!
*er hangt een briefje op de koelkast......eitje heeft trein gemist, maar is onderweg! Geef het door!*
hey meiden Toch maar even langs gekomen hahahha...Zit hier nu midden in een ravage...had de geest gekregen om onze studeerkamer eventjes <ahum> opnieuw in te delen en op te ruimen, maar ik zie nu door de bomen het bos niet meer. Mijn mannetje zal zo weer vast heel blij met me zijn hahaha...heb wel vaker dit soort acties en halverwege wil ik dan dat ik er nooit aan begonnen ben....kennen jullie dat of ben ik hier de enige impulsieve chaoot!
Hahaha nee hoor hier nog eentje ! Soms wil ik ook wel eens een grote schoonmaak doen uit het niets komt die actie naar boven en dan wil ik echt HEEEEL ME HUIS in1x doen maar mijn huis is b est groot voor in 1x hahaha ! En dan ben ik nog niet eens halverwege en dan denk ik waar ben ik nou in hemelsnaam mee begonnen ! ... maar ja ik moet en zou he toch afkrijgen uiteindelijk afgekregen ben ik HELEMAAAAAAAL KAPOT