@ babylove1 ; Je heb gelijk hoor .. zou ook het zeker voor het onzekere nemen ... heb k ook gedaan want ik dachtvandaag me eisprong gevoelt te hebben en we hebben ook lkkr geklust En ja klussen moet geen kwaad kunnen toch
tuurlijk kan et geen kwaad haha moest wel lachen dacht dat ik alleen zo erg was maar mijn hubb is net zo erg het is ook wat iedere maand afwachten en hopen dat et raak is
@ mgwc: omdat het een beetje een dooie boel is op het pco-topic heb ik vanmorgen maar wat gezegd daar. Over hele gesprekken met weinig woorden gesproken: Ik heb eens iets meegemaakt, 2 vrouwen komen elkaar op straat tegen en hebben elkaar schijnbaar een tijdje niet meer gezien. het ging zo: "enne?" "ja ook enne he." "eennnee?" "ja 4 maanden""ohoh" Dat was dus het hele gesprek. @ chaoten: Ben ook zo'n chaoot hoor. Zo was ik vanaf oktober niet tevreden met hoe de kamer ingericht was. Helaas zat ik zelf toen nog niet zo zeer goed in mijn vel, maar sinds de kerst heb ik het toch anders staan. Best kans dat ik het binnenkort weer op mijn heupen krijg en dan moet ik gewoon weer veranderen. @ dani: Ronde 33 alweer! dat schiet ook niet op meid! @ princi: ja dat gevoel van: ik wil OOK! Ken ik maar al te goed. Als je al 7 jaar wil, en 10 maanden geleden pas voor het eerst gehoord hebt van vriendlief dat hij ook wel heb je het liefst dat het gelijk raak is. @ klussen: klussen moet zeker niet kwaad kunnen. De rug van mijn vriend is ook weer genoeg hersteld
@babylove1 ; Nou alleen maar ghoed ... jaa voor ons word het echte de eerste ronde en ja hopen dat het raak is .. zal niet voorkomen dat het de 1e ronde glijk raak is maar ja wie weet Trouwens zijn er ook dames die stiekem wel eens iets willen kopen terwijl ze nog niet eens zwanger zijn ? Ik voel zo alsof ik de enige ben die dat doet ! Soms ben ik aan het shoppen en dan moet ik langs h&m baby afdeling of prenatal en dan wil ik ook echt wat kopen soms weet ik mezelf in te houdennn om tegen mezelf te zeggen hou toch op je bent nog niet eens zwanger en soms helpt het niet en doe ik het tochhh !
haha dat shoppen herken ik wel hoor. als ik voor een van mn collegas weer eens een cadeautje moet halen omdat ze bevallen zijn (nogal vruchtbaar kantoor bij mij) dan loop ik ook te dromen bij al die leuke kleertjes. hoop zo dat ik binnenkort voor mn eigen kruimel mag gaan shoppen.
Hahahaha oke gelukkig maar.. Ik zit niet alleen te dromen daar maar ik koop ze ook echt hahaha.. ik heb hier een doos met al heel wat kleertjes niet normaal gewoon. Maar ik heb er nu echt een streep achter gezet wnt het werd heel veel en ik ben nog niet eens zwanger is pas de eerste ronde ! maar kon er echt niets aan doen .. hahaha maar gelukkig is het me geluk om er nu dus ook echt een streep achter de zetten ! Me vriend heeft me erook bij geholpen moet eerlijk zeggen hoor haha beetje streng
denk dat we deze ronde verder gaan en eens onderzoeken laten doen in het ziekenhuis! weet iemand hoe het zit met ivf enz met overgewicht?
@dani; vindt het wel knap van je dat je het zo lang heb volgehouden zonder naar het ziekenhuis enzo te gaan ! Ik hoop dat het niet hoef en dat het gewoon deze ronde raak mag zijn xxxx
Hey Hey Nou de kamer die ik aan t opruimen was is zo goed als af...pfffffffff...gelukkig maar... staat nu nog een klein plukje maar daarvoor heb ik wat nieuwe mappen nodig en die zijn nu nog niet in huis. Staat wel veel beter en mijn mannetje is er ook wel blij mee...(nadat ie zich eerst rot geschrokken had hahahah). Ik ken die koopdrang ook wel! Maar daar heb ik tegenwoordig een trucje hiervoor. Ga gewoon met mijn beste vriendinnetje shoppen ze is 6 maanden zwanger dus moet spulletjes kopen. En het fijne aan het feit dat t me beste vriendinnetje is is dat ik tegen haar ook gewoon kan zeggen dat ik ook een babietje wil! En dan laat ze me lekker spuwen....ook al zeg ik onaardige dingen dat ik haar babietje wil afpakken enzo (wel met een knipoog natuurlijk) Donderdag gaan we samen naar de negen maanden beurs en zitten al heerlijk samen te broeden op ideetjes om daar te doen. Dus geniet gewoon alvast beetje mee met haar zwangerschap.
Hey charmed Nou dat was idd een grote schoonmaak .. je heb goed je best gedaan dus haha je mannetje mag wel trots op je zijn en je zeker verwennen haha Okee ja dat is wel leukk ja dat je mee kan genieten ..... Ja ik zou ook naar de 9 maanden beurs willen gaan maar heb nog geen vrijwilliger maar die ga ik zeker wel vinden haha lijkt me te gek om daar te zijn
@ miracle: ik heb al vaak op het punt gestaan om iets te halen, maar weet me gelukkig iedere keer nog in te houden. Je weet gewoon niet of het voor je weggelegd is he. Ik ga eerst eens afwachten tot het eindelijk raak is voor ik iets ga kopen. @ dani: ik weet er (nog) niet zo heel veel vanaf, maar heb wel al op internet gelezen dat het per ziekenhuis verschilt.
@ Zethu ; Ja kon ik me maar zo inhouden anders had ik dat zeker gedaan maar ja soms lukt het niet maar zoo erg vindt ik het nu niet meer ooit mag het wel gedragen worden
haha, die koopdrang ken ik! Ik heb nog geen babyspullen gekocht, daar begin ik nog maar niet aan dan ben ik bang dat ik helemaal los ga..... Maar.... ik al wel vorige week twee zwangerschapsbroeken gekocht. Wij hebben hier zo'n outletshop van miss e.t.a.m. en daar hingen toevallig twee spijkerbroeken in mijn maat voor 15,= per stuk! Aangezien ik een maatje meer heb, kon ik het niet laten om ze mee te nemen! Acht, je kan maar voorbereid zijn......
hahaha ik ben donderdag ook op de 9 maandenbeurs te vinden met me nicht die al 32 weken zwanger is Ben ongi dus heb een beetje buikie doe gewoon een zwangerschapsjurk aan valt 't iig nie op dat ik sta te snaaien bij de chocofontein
Hahaha dat shoppen he. Nee dat mag ik niet van mezelf. We hebben wel al een zak kleertjes en een box van mijn zusje hier staan. Zij wilde er vanaf en belde toch even mij voordat ze het een en ander naar de kringloop deed. Mijn familie (pap, mam en zussen) weten dat we bezig zijn. Mijn moeder heeft nu meer koopdrang dan ik. Haha. Ze heeft al een paar keer gezegd dat ze als ik zwanger ben, daar en daar nar toegaat. Lief toch. Ze heeft er ook bijna meer last van als ik ongesteld wordt dan ikzelf. Dat is wel handig want dan hoef ik minder last van te hebben lijkt wel. Ik heb meer last zo als ik moet wachten na de eisprong. Nog een weekje en dan hebben we hier vakantie. Zucht. Ik ben er wel aan toe zeg! Alvast trusten allemaal en dan gaan wij hier eens lekker vroeg naar bed ! Tot morgen....
@ Koeky Hahaha das ook een goeie ja zo'n zwangerschapsjurk....ik ga in elk geval heerlijk genieten donderdag en hopen dat de hcg'tjes daar beetje door de lucht zweven...hahahah wie weet helpt t. @ miracle...ja was zeker grote schoonmaak hahaha...maar heb t aan mijn mannetje doorgegeven hoor dat ie me moet verwennen en hij ging zijn best doen zei die hahahahha...... nu ff lekker genieten van een warm bad en daarna me bedje in.
Morrie allemaal! Lekker valentijnsweekend gehad? Er is in ieder geval een bom aan klussen geklaard lees ik al, haha hier ook hoor! Gisteren eerst valentijnskaartjes uitgewisseld, de nodige ahhhs en ohhs gezegd en toen naar de film geweest: The Curious case of Benjamin Button. Woow wat een mooie film! Duurde alleen wel 3 uur... Veel nieuwe meiden erbij zeg! Welkom nieuwe leden! En meiden die ongi zijn geworden en van februari: jammer dat het niet gelukt is, op naar een nieuwe ronde vol goede kansen en een heerlijk verblijf in onze 5 (roze) sterren villa! In plaats van paaseitjes zoeken straks kunnen we wel zoeken naar de HCG-envellopjes die Elegance heeft verstopt! Zitten ze ook in de tuin Elegance? Ik weet wel dat er ook wat in de bloemetjes zit daar! Over de kriebels om spulletjes te kopen...* zucht* komt me bekend voor. Ik heb het alleen nog niet gedaan..ja een rompertje voor mn kat maar dat moest omdat ie gesteriliseerd was en jeuk had aan de wond... :-# Zethu: je hebt bijna je afspraak! Woensdag is het zover... Wat leuk dat sommigen van jullie naar de 9 maanden beurs gaan! Lijkt mij ook errug leuk maar heb niemand om daarheen te gaan, aangezien ook helemaal niemand weet van onze stiekeme plannetjes Zo, ik ga lekker baby te huur kijken.... Klus ze! Zie dat veel meiden in hun vruchtbare periode weer zitten, spannunnd!
Ik zou dolgraag naar de 9-maanden beurs willen. Maar ben bang dat ik nog te veel teleurgesteld wordt omdat het nog niet zo ver is. Over klussen gesproken. Ik heb helaas toch buikpijn gekregen. Het is niet lekker meer, bah. Zo maar laptop uit zetten en naar bedje met een kruik er tegen. Hoop dat het werkt.
Ik denk precies hetzelfde. Je ziet er vanalles en het is toch nog niet zover. Dus heb er nog niets te zoeken. Sterkte met je buikpijn.
Ohh hopen dat je ongi komt dan toch!? Snapt dat het niet leuk meer is, pijn is nou eenmaal vervelend... Sterkte hoor! En hoop dat je lekker slaapt evengoed..Welterusten! *knuf*