NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik zag dat er weer aardig wat nieuwe meiden bij gekomen zijn. Het wordt hier steeds gezelliger. Hopen dat t voor iedereen een vruchtbare maand wordt, met veel ROZE tot resultaat. Hier ook goed bezig geweest van t weekend :D .

Als t goed is hoor ik a.s. dinsdag of mijn contract op t werk verlengd gaat worden. Ik zou t eigenlijk afgelopen week al horen, maar toen moest ik er zelf natuurlijk weer achteraan en wist die muts van p&o me uiteindelijk te vertellen dat er nog geen besluit was genomen, GRRRR! Gezeik! Sorry hoor meiden, maar dat is echt zo super-irritant. Wat heb je nou aan een p&o-adviseur die je altijd achter haar kont aan moet lopen, omdat ze zelf nergens op terug komt?! Nou ja....wordt vervolgd.

xx

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Zo, ik heb nu eindelijk weer even tijd om lekker op t forum te zitten :)

@ Valentijnsdag, hebben we hier helemaal niks aan gedaan.. Ik had wel een kaartje gekocht, maar die ligt hier nog ergens in de kast, en vriendlief heeft ook niks voor mij gedaan ofzo, dus jah.. Vind het sowieso enorme onzin en geldklopperij, maargoed ;) Ook niet geklust hier, want ben gister ongi geworden (na 62 dagen, dus was daar best blij om) en gisteravond naar vrienden geweest die we sinds augustus niet meer hadden gezien.. En ach, gezien ik eindelijk weer ongi was, me even een keertje niet gedragen (ook sinds augustus) en ff fijn gerelaxed onder het genot van wat wiet :rolleyes: , moest gewoon ff relaxen...

Vrijdagavond met m'n vriend mee geweest naar repeteren met de band, en daar vertelde de drummer even dat ie papa wordt, en dat ze in het najaar hadden besloten er voor te gaan en dat ze 1 januari al wisten dat het raak was.. die is nu dus inmiddels al 3 maand, en wij zijn nu 6 maand bezig en nog niet raak... (was voor mij nog een reden om echt ff te moeten relaxen!)

Vanmiddag naar de oma van m'n vriend geweest, die is morgen jarig en net dus ff de hele familie ontmoet... Altijd leuk (NOT). Nouwja, dat iig ook weer gehad :)

@ 9-maanden beurs, ik wil wel graag, maar m'n vriend niet.. Dus daar wacht ik nog wel ff mee, tot ik daadwerkelijk zwanger ben. Bovendien gaan we volgende week naar Londen, en dat gaat ook wel weer genoeg kosten.. Lekker shoppen!

@ kinderkleertjeskriebels, ja, dat komt mij ook heel erg bekend voor! Moesten tijdje geleden kraamcadeautje kopen voor een collega van m'n vriend, dus toen kon ik me ff uitleven. Moeten binnenkort ook naar een vriendin van me die eind Januari is bevallen, dus moet nog een keer cadeautjes kopen! En vorige week was ik met m'n moeder aan het winkelen, en zelfs die vloog op de babykleertjes afdeling af in de V&D.. (Terwijl ze nog steeds beweert het er niet aan toe te hebben om oma te worden.. Ze weet ook niet dat we bezig zijn, maar schijnt dat moeders daar voelsprieten voor hebben ofzo :p) Ik heb me best goed in weten te houden, heb alleen laatst bij de action 2 setjes gekocht met een rompertje, mutsje en slabbetje, en zo'n setje was 3 euro ofzo.. Dus valt nog mee (A)

@ Grote schoonmaak, dat heeft hier gewoon helemaal geen nut! M'n vriend en ik zijn al een tijdje op zoek naar een plekkie voor ons 2en (en hopelijk snel ons 3tjes), maar wonen nu nog met een ander stel in een gezinswoning.. En dat andere stel zijn verschrikkelijke chaoten die alles laten slingeren en het teveel moeite vinden om even de vaatwasser uit te pakken en hun zooi er direct in te zetten, dus ik doe echt alleen onze eigen dingen. Trek wel met enige regelmaat de stofzuiger overal langs, maar ik ben er helemaal overheen dat ik hun zooi opruim. Ik laat alles lekker liggen en doe alsof het er niet meer is, ik ben verdorie niet hun huishoudster! (Ja, dat is dus ook een hele belangrijke reden waarom we zo graag een ander huisje willen, dat én hun ontzettend grote, lompe, irritante hond :p)

@ Dani86, whoa! Waarom zijn jullie nog niet eerder naar het zh gegaan? Respect dat je zo lang hebt kunnen wachten hoor!

@ Zethu, hoop dat je je snel weer beter voelt!

Ik ga nu maar eens even mijn bedje opzoeken, nog ff tv kijken en dan lekker slapen.. Weltrusten meiden!

Knuff

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hee Saz!
    Gezelllig dat je ook hier zit :)
    Ik had ze ook gezien die pakjes bij de Action, enorm schattig maar niet gekocht! Mag niet van mezelf...
    Klinkt vervelend de situatie bij jou thuis, maar wel een leuk vooruitzicht: lekker wat voor jullie DRIETJES straks ;)

Spannend Mermaid..hoop voor je dat je contract lekker verlengd wordt dinsdag! Heb je ook weer een zorg minder ;) Wel vervelend idd dat je zo achter mensen aan moet zitten, hoort eigenlijk niet zo he...:(

Ik denk dat ik morgen mijn allereerste ovu-test ga uitproberen! Ben er helemaal zenuwachtig van hahaha, lijkt bijna de spanning van een zwangerschapstest! 8-[

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Rustig hier, iedereen al op 1 oor?
    Ik ga ook richting bed..morgen weer vroeg op!
    Sweet dreams iedereen! Dat we maar lekker mogen dromen over baby's maken, baby's in je buik laten groeien en baby's vasthouden en opvoeden...
    En dat nou juist dié droom uit gaat komen! :D:D:D

5. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Goedemorgen allemaal :)

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hé mosie, goeiemorgen!

Ik zit alweer op mijn werk en moet eigenlijk aan de slag. Maar....t is rustig en heb alleen maar rot-werk liggen om te doen. BAH!

7. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Goedemorgen mede-bewoonsters van t roze huis!
    Mooie dromen gehad allemaal? Hier alleen maar vage dromen, heb ik de laatste tijd wel vaker last van heel vreemd.

Gisteravond nog ff geklust...misschien wel wat vroeg maar ja je weet nooit hoe zo'n ei zich gaat gedragen he.....

Zit nu lekker op de bank met mijn laptoppie en een koppie thee. Mannetje is aan t werk en ik geniet heerlijk van mijn weekje voorjaarsvakantie! Heerlijk zo'n weekje voor jezelf hoor!
    Denk dat ik vandaag de keuken maar eens ga aanpakken die kan ook wel weer een goede schoonmaakbeurt gebruiken.

Nu eerst ff genieten van de rust om me heen.

8. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ow wat heerlijk een weekje vrij, geniet er maar lekker van!

9. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @Dani Dank je ga ik zeker doen!

Even een vraagje ik hoor veel verhalen over ovu testen, maar welke gebruiken jullie dan? Ik weet dat er een apart forum gedeelte is maar daar kom ik geen wijs uit ik blijf lezen hahaha....dus hoop ik ook hier aan een antwoord te komen

10. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    he ladies,

even een vraagje, misschien stom, maar ja. Is het mogelijk dat ik om de twee maanden mijn eisprong voel? de ene maand wel en de andere maand niet. Het is toch zo dat de eisprong de ene maand uit de linker eierstok komt en de andere maand uit de rechter? wat als ik er 1 niet voel, kan dat betekenen dat er 1 niet werkt? heeft iemandhier ervaring mee?

en nog een ander stom vraagje. Ik heb na het vrijen dat ik graag naar de wc wil omdat het zo nat is. door het sperma etc. is het erg om te plassen na het sexen? bij het plassen komt dan veel sperma mee. of is het "goede/ sterke" zaad dan toch al in je lichaam.

11. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    Hoi Hansje123 dat is een goeie vraag ik weet et zelf ook niet misschien weten de andere meiden het

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Goodmorning ladies!
    Ik heb zeker lekker gedroomd, weet er weinig meer van maar het was zeker ROZE!

Heerlijk charmed, een weekje vrij, geniet er lekker van en je zult zien dat zelfs een schoonmaakbeurtje leuk kan zijn hihi ;)

Hoi Hansje, welkom!
    Ik heb ook wel eens iets gelezen over dat je ei idd om en om springt maar weet er verder weinig van.
    Wat betreft naar de wc gaan na de sex. Doe ik ook gewoon hoor. Ik blijf wel ff liggen daarna maar ga dan wel gewoon naar de wc. De sterkste zwemmers zijn dan idd allang ver genoeg. Zo lang je het niet helemaal uit gaat spoelen met water is het goed (dit kun je de volgende ochtend wel gewoon doen hoor!) Maar lees veel over dat je na de daad beter ff kan blijven liggen (kwartiertje ofzo moet genoeg zijn).
    Succes!

Ik ga er ff vandoor!

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    mermaid geniet van je weekje vrij meid, ik zou er ook wel aantoe zijn :)

Charmed, ik gebruikte een tijdje die van de ktuidvat ik meen 5 voor 10 euro.. Dit om de eerste ronde alleen t ekijken of ik wel een ei had :D

hansje, hierover zijn de meningen verdeeld.. De een zegt het "sterke" zaad is toch al onderweg aangezien je in een vruchtbare periode minder sperma verlies,.. je houdt dan vanzelf meer binnen.. de ander zegt je kunt het bevorderen door nog even op je rug te liggen met het liefst een kussen onder je kont :)
    Zelf ben ik afgelopen keer nog in bad geweest en was het dik voor de eisprong dat we geklust hadden en was het van die ene keer raak....

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oja hier wou ik ook nog ff op reageren.
    Ik heb ovu-testen van Matcare gekocht (via internet) en zometeen als ik thuis ben ga ik de eerste test doen! Heb wel goede verhalen gehoord over deze testen en best veel hier gebruiken ze. (Herken ze aan de plaatjes in de albums). Ben benieuwd of ik 2 strepen zie, voel wel al 2 dagen onderin steeds van die steken linksonder :( We zullen zien dus!

Good luck en sop ze! (haha ik bedoel de schoonmaak)

15. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Goedenmorgennnn damess !
    Heeft iedereen lekker geslapen?

@ Charmed ; en ben je nog een beetje verwend ? want je heb het zeker wel verdiend :D maar ja nu loop je lekker door een schoon huis is ook altijd heerlikj toch :D

16. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Hallo allemaal,

Ben afgelopen zaterdag ongi geworden, dus ik kom jullie vergezellen.
    Op naar ronde 3!

17. Dani11

Dani11 Niet meer actief

@Pooh82

Balen he...ik zit nu ook in ronde 3, wens je heel veel succes en hopelijk is het snel raak!

18. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @heitje laat maar weten of ze beetje handig waren die testen want als t deze maand niet lukt wil ik ze ook gaan halen...hopelijk niet dus!

@miracle ben zeker verwend hahahah......en idd een schoon huis op zich is al een kadootje

19. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    @ Charmed ; ja daarom dan voel je je ook weer lekker in je vel :D, beter dat je mannetje je verwend heeft haha :D

@ pooh; Jammer :( ... maar op naar de volgende ronde en klussen maar toch meid ik duim voor je :D

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Ja het kan dat je ene kant wel en ene kant niet voelt. kan zelfs zijn dat je linker rechts voelt en andersom heb ik gelezen. En het kan dat de ene dan minder is, maar doet hoeft niet! Kan zijn dat die ene gewoon dichter bij je buikwand ligt en de ander dieper ofzo.. snappie?
    En Als je ff blijft liggen en knuffelen (neem ik aan dat je dat doet) en dan gaat plassen is er geen probleem. De sterkste zijn al binnen en je plast via een andere gang he, dus het spoelt er niet langs.. kan zijn dat er een aantal last hebben van de zwaartekracht maar er komen er ZOVEEEL vrij bij een lozing! (in feb heb ik dat een keer opgezocht dus ;), kun je daar wel ergens vinden!).. geloof 100 miljoen ofzo.. dus zelfs al blijft maar 5% zitten dan nog zijn het er kei veel en je hebt er maar 1 nodig dus...

Overigens.. ik heb vaak als ik meteen erna naar de wc ga, dus zonder knuffelen, dat ik dan niet kan plassen... is nog te opgezwollen allemaal zeg maar.. hebben jullie daar geen last van?

Mijn vriendje is wel grappig overigens.. ene moment maaktie zelf grapje over kindjes en volgende moment als ik grapje maak weetie niet hoe die moet reageren.. hij wil natuurlijk dat ik relaxt blijf en denkt dat ik anders iets te ga doen, snappie? hehe..
    Had overigens dus kado voor valentijn voor hem, vondie kei leuk! en hij deed offie niks had, kwamie ineens met een rode roos binnen.. schatje is het he!

Deel Deze Pagina