Het is natuurlijk morgelijk dat je je eisprong eerder hebt. Maar dan zou je cyclus nu rond de 24 dagen uitkomen, dat zou dan wel een grote verandering zijn. Maar ja, ik zeg niet dat het niet bestaat en niet zou kunnen.
Gewoon navragen bij de vk idd en als het onduidelijk is zullen ze toch een echo moeten maken neem ik aan. Kan me voorstellen dat je wat ongerust bent. Het is allemaal behoorlijk heftig vond ik zowel lichamelijk als emotioneel . Hebben ze trouwens bij jou bij een echo vastgesteld dat het vruchtje niet meer leefde? Als je trouwens liever niet antwoord is ook goed hoor. Het is allemaal erg persoonlijk natuurlijk.
over vakanties: zelf heb ik een tijd heel veel dingen uitgesteld met in m'n hoofd....'ja, maar dan ben ik misschien zwanger'. Werd daar een beetje ongelukkig van en heb toen besloten om weer gewoon dingen te gaan plannen en dan zien we wel als ik zwanger blijk te zijn. Als je echt ver weg wilt, lijkt me een annuleringsverzekering geen overbodige luxe. Maar keren die eigenlijk uit in geval van zwangerschap? Goed nalezen hoor die kleine lettertjes. Een last minute zoals geopperd werd is ook wel een goed idee.
Haha zo nou ik ben ook weer uit mn droom Is wel ff goed want ik merk idd aan mezelf dat ik het allemaal veeel te spannend vind! Wat stom eigenijk dat ovu-testen altijd een licht streepje kunnen aangeven? Is dat bij alle testen zo denk je? Of bepaalde merken? Hoorde wel iets over die van het kruidvat dat die steeds valse streepjes geven... Majella: fijn dat je steun vindt aan het lezen van dit forum. Je bent niet de enige hoor, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje! (figuurlijk want we zitten in een rooooze villa natuurlijk . Ben je al lang bezig? En tja, vakantie...lastig vind ik het. Mijn vriend hoeft niet zo nodig en ik moet en zal met hem weg..vorig jaar zijn we ook al niet geweest en ik vind dat we dat beiden nodig hebben. Lekker een weekje samen zijn is een goeie oppepper voor je relatie ook! Dus ik stelde voor om in mei een weekje naar Portugal te gaan. Maar mijn vriend maakt zich altijd zorgen over geld en is bang dat we anders niet genoeg overhouden voor een kindje. Maar ik ben zelf niet zo moeilijk en denk: dat redden we echt wel! Nu wordt het waarschijnlijk een kampeervakantie ergens in NL (of ik hoop België om maar een beetje vakantiegevoel te krijgen haha). Wel in de zomer dan natuurlijk maarja, dat is nog geen garantie voor mooi weer! Maar mocht ik dan met een dikke buik zitten is het niet erg want je hebt lekker je eigen spulletjes bij je en gegarandeerd een goed bed!
Overzichtje! Babylove1 - 28 jaar - 3e kindje - 4e ronde (13 nov. jarig) Bapsie - 22 jaar - 1e kindje - 4e ronde (ergens in de zomer) Bloempje83 - 25 jaar - 1e kindje - geen officiele telling we doen het rustig aan (ergens in de zomer) Bloempjuh - 24 jaar - 1e kindje - 5e ronde - Noord-Holland (6 jan. jarig) Charmedknorrie - 27 jaar - 1e kindje - 6e ronde (27 jan. jarig) Dani11 - 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde (28 nov. jarig) Djaar77 - 31 jaar - 1e kindje - 6e ronde -Limburg (geheimpje) Eveline79 - 29 jaar - 1e kindje - 2e ronde (19 juni jarig) Florida13 - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde -Limburg (13 jan. jarig) Heitjekarweitje - 25 jaar - 1e kindje - 2e ronde - Noord-Holland (April jarig) Iza88 - 20 jaar - 1e kindje - 2e ronde (2 mrt. jarig) Jada1984 - 24 jaar - 1e kindje - 3e ronde - Gelderland (13 mei jarig) Joyce81 - 27 jaar - 1e kindje - 2e ronde (23 mei jarig) Janis - 31 jaar - 1e kindje - 2e ronde ( 27 april jarig) Lumea - 32 jaar - 2e kindje - Zuid Holland Lydia2906 - 29 jaar - 1e kindje - 10e ronde (29 jun. jarig) Majella - 26 jaar - 1e kindje - 2e ronde ( 6 mei jarig) Mercedes - 30 jaar - 2e kindje - ronde 100 ofzo (9 aug. jarig) Mermaid - 27 jaar - 1e kindje - 3e ronde (2 sept. jarig) Miranda - 26 jaar - 1e kindje - 1ste ronde (25 apr. jarig) Mgwc - 28 jaar - 2e kindje - 5e ronde - Noord-Brabant (8 nov. jarig) MoederK - 24 jaar - 1e kindje - 3e ronde (.........) Mosie - 27 jaar - 1e kindje - 2e ronde (nov. jarig) Nana33 - 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde- Noord-Holland (20 juni jarig) Nonja - 27 jaar - 1e kindje - 6e ronde (13 jan. jarig) Pearl29 - 30 jaar - 1e kindje - 22e ronde (28 feb. jarig) Princi - 32 jaar - 1e kindje - 6e ronde (10 november) Saz667 - 23 jaar - 1e kindje- 6e ronde (14 september jarig) Suuskebab - 26 jaar - 1e kindje - 4e ronde - Noord-Brabant (geheimpje) TJB - 24 jaar - 2e kindje - 1e ronde (april jarig) Yihaaa - 33 jaar - 2e kindje - 4e ronde (30 april jarig) Yvy30 - 30 jaar - 1e kindje - 2e ronde (27 september jarig) Zethu - 32 jaar - 1e kindje - 2e ronde - Limburg (31 augustus jarig) Heb mezelf ook even toegevoegd. Ik heb er geen rondes bij gezet omdat ik een mk heb gehad begin vh jaar. En nu weet ik niet goed meer wat ik moet tellen. Sommigen doen incl aantal rondes voor de mk, maar daar voel ik me niet helemaal gelukkig bij. Vandaar dus gewoon even geen rondes.
Ah het gaat over vakanties, altijd een goed onderwerp . Wij hebben eind juni/begin juli vakantie, maar hebben nog niets geboekt. Stel dat ik deze ronde zwanger ben dan weet ik niet of ik wel zin heb om nog te vliegen. Mocht ik toch niet zwanger zijn dan boeken we gewoon een last-minute en anders blijven we hoogst waarschijnlijk lekker thuis. Dus.....we hebben alle opties nog open.
Ik krijg as vijdag gelukkig een echo, want ik blijf erbij dat het niet goed voelt :S ik heb op 18 januari positief getest, dat zou inhouden dat ik sowieso 6 weken zwanger zou moeten zijn.. En het vruchtje zag eruit alsof ik net bevrucht was.. nog zo klein.. Maar afgelopen 2 dagen veel bloedverlies gehad en de eerste dag ook wat krampen.. niet veel dus.. En natuurlijk antwoord ik, ik ben wel hel blij dat ik hier mijn verhaal kan doen.. Terwijl het me op zich minder raakt dan ik van te voren gedacht had, Ik wil eerder positief naar een nieuwe ronde dan blijven hangen in wat gebeurd is.. Ik denk zo, als je in een auto rijdt kun je pech hebben, of je moet niet in een auto rijden.. als je zwanger wil worden, kun je pech hebben, of je moet niet zwanger worden... Het hoort gewoon bij het leven.. En verdriet en blijdschap liggen nu eenmaal dicht bijelkaar. Ik moe ook eerlijk zeggen, ik heb meer rust alstoen ik zwanger was en wist dat het niet goed zat en niemand mijn verhaal wilde horden.. Ik moest immers blij zijn dat ik niet misselijk was en ik moest blij zijn dat ik me zo goed voelde... en het enige wat ik wilde was gehoord worden, ik riep echt dat ik wist dat het vruchtje niet meer leefde... maar dat kan ik nu ook achter me laten, de enige zorg nu is dat alles uit mijn lijf moet, hopelijk uitizchzelf en dan weer aan de klus laten we eerlijk zijn, je moet toch genieten in deze fase van je leven? voor je het weet zijn je kinderen alweer groot en heb je het zwangerworden proces helemaal niet leuk gevonden... Ne ik wil echt kunnen genieten ervan en dat gaat me zeker weten lukken
Zooo, geweldig hoe jij dat kunt verwoorden! Echt, ik vind het fantastisch dat je het zo bekijkt, het is echt een eye-opener! Wat je zegt over dat je moet genieten deze fase...groot gelijk meid! De tijd gaat veel te hard en juist daarom moeten we bij elk moment even stilstaan en bewust zijn van wat er op dit moment eigenlijk allemaal gebeurt in je leven. En waar wij mee bezig zijn is iets kleins maar tegelijkertijd zo iets groots! En dat het bij jou mis is gegaan is natuurlijk heel verdrietig en dat gun je niemand...en dan niet de hoop opgeven en de neus helemaal in de goede richting. Top! Heel veel succes en ook sterkte voor aanstaande vrijdag! Ik hoop dat het vruchtje uit zichzelf al loslaat zodat je niet nog een curretage nodig hebt.
Gewoon zeggen dat je ff wil kijken of de fontein er nog staat en dan stiekum gewoon kijken en zeggen das ook een gave wagen Mijn mam weet dat weer voor een 2e gaan.
Elegance: ik heb je stukje 2 keer moeten lezen, maar ben het wel eens met je opmerking hoor. Wat goed dat je er zo over kunt praten zeg! En je hebt gelijk, als het niet goed voelt dan en je gevoel is juist dan is het maar beter dat het op deze manier gebeurt. En met dat misselijk zijn, ik heb ergens gelezen dat het vaak geen goed teken is als je niet misselijk bent. Het hoeft natuurlijk niet, maar je hoort wel vaak dat vrouwen niet misselijk zijn en dat er dan iets mis is met het vruchtje. Heel veel sterkte vrijdag!
i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg Maart 2009 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Mcellie 3: Suuskebab & Marieken 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Mosie & Goedleven & Demisem 8: Djaar77 & Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara 9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje 10: Bapsie & Susan71 & Charmedknorrie 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & 12: yvy30 & joyce81 & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 14: Nonja & 15: Margriet80 & Bink & JvS & 16: 17: Iza88 & 18: 19: 20: Saz667 & Pebbels25 21: 22: 23: Sammie88 & 24: 25: 26: Zethu 27: 28: 29: 30: 31: Elegance TESTMARATHON 2 maart: * lisa1983 * Janis 3 maart: * Lumea 8 maart: * Djaar 77 * Bapsie .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * 70 Dames voor de Roze Villa 1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 4 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Het roze huis wil er niet meer op
@Majella: Zo, dat is inderdaad een heel verhaal. Je hebt een hele voorgeschiedenis dus voordat je hier lid werd... Begrijp ik nu dat je laatst voor het eerst weer een eisprong gehad hebt? Of alleen ongesteld geweest weer? Wat fijn dat je nu echt van start kunt gaan. Jammer dat je soms zo door moet drammen bij dokters maar heel goed dat je je niet naar huis hebt laten sturen! Heel veel succes en ik hoop voor je dat het heel gauw raak is!
Maart 2009 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Mcellie 3: Suuskebab & Marieken 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Mosie & Goedleven & Demisem 8: Djaar77 & Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara 9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje 10: Bapsie & Susan71 & Charmedknorrie 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & 12: yvy30 & joyce81 & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 14: Nonja & 15: Margriet80 & Bink & JvS & 16: 17: Iza88 & 18: 19: 20: Saz667 & Pebbels25 21: 22: 23: Sammie88 & 24: 25: 26: Zethu 27: 28: 29: 30: 31: Elegance TESTMARATHON 2 maart: * lisa1983 * Janis 3 maart: * Lumea 8 maart: * Djaar 77 * Bapsie .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * 70 Dames voor de Roze Villa 1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 4 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Tadaa