Iza88 - 20 jaar - 1e kindje - 2e ronde (2 mrt. jarig) Jada1984 - 24 jaar - 1e kindje - 3e ronde - Gelderland (13 mei jarig) Joyce81 - 27 jaar - 1e kindje - 2e ronde (23 mei jarig) Janis - 31 jaar - 1e kindje - 2e ronde ( 27 april jarig) Lydia2906 - 29 jaar - 1e kindje - 10e ronde - Friesland (29 juni jarig) Majella - 26 jaar - 1e kindje - 2e ronde-Zeeland ( 6 mei jarig) Mercedes - 30 jaar - 2e kindje - ronde 100 ofzo (9 aug. jarig) Mermaid - 27 jaar - 1e kindje - 3e ronde (2 sept. jarig) Miranda - 26 jaar - 1e kindje - 1ste ronde (25 apr. jarig) Mgwc - 28 jaar - 2e kindje - 5e ronde - Noord-Brabant (8 nov. jarig) MoederK - 24 jaar - 1e kindje - 3e ronde (.........) Moosje25 - 26 jaar - 1e kindje - 7e ronde - (....) Mosie - 27 jaar - 1e kindje - 2e ronde (nov. jarig) Nana33 - 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde- Noord-Holland (20 juni jarig) Nonja - 27 jaar - 1e kindje - 6e ronde (13 jan. jarig) Pearl29 - 30 jaar - 1e kindje - 22e ronde (28 feb. jarig) Pebbels - 32 jaar 2e kindje - 2e ronde Princi - 32 jaar - 1e kindje - 6e ronde (10 november) Saz667 - 23 jaar - 1e kindje- 6e ronde - Drenthe (14 september jarig) Suuskebab - 26 jaar - 1e kindje - 4e ronde - Noord-Brabant (geheimpje) TJB - 24 jaar - 2e kindje - 1e ronde (april jarig) Yihaaa - 33 jaar - 2e kindje - 4e ronde (30 april jarig) Yvy30 - 30 jaar - 1e kindje - 2e ronde (27 september jarig) Zethu - 32 jaar - 1e kindje - 3e ronde - Limburg (31 augustus jarig)[/quote] Heb mezelf ook even toegevoegd.
Overzichtje! Anne19791980 - 29 jaar - 1e kindje - 4e ronde (...) Babylove1 - 28 jaar - 3e kindje - 4e ronde (13 nov. jarig) Bapsie - 22 jaar - 1e kindje - 4e ronde (ergens in de zomer) Berenbotje - 30 jaar - 2e kindje - 1ste ronde na miskraam (jarig in februari) Bloempje83 - 25 jaar - 1e kindje - geen officiele telling we doen het rustig aan (ergens in de zomer) Bloempjuh - 24 jaar - 1e kindje - 5e ronde - Noord-Holland (6 jan. jarig) Charmedknorrie - 27 jaar - 1e kindje - 6e ronde (27 jan. jarig) Dani11 - 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde (28 nov. jarig) Djaar77 - 31 jaar - 1e kindje - 6e ronde -Limburg (geheimpje) Eveline79 - 29 jaar - 1e kindje - 2e ronde (19 juni jarig) Florida13 - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde -Limburg (13 jan. jarig) Heitjekarweitje - 25 jaar - 1e kindje - 2e ronde - Noord-Holland (April jarig) Helma30 - 29 jaar - 1e kindje 8e ronde - Noord-Holland - 9 april jarig! Iza88 - 20 jaar - 1e kindje - 2e ronde (2 mrt. jarig) Jada1984 - 24 jaar - 1e kindje - 3e ronde - Gelderland (13 mei jarig) Joyce81 - 27 jaar - 1e kindje - 2e ronde (23 mei jarig) Janis - 31 jaar - 1e kindje - 2e ronde ( 27 april jarig) Lumea - 32 jaar - 2e kindje - Zuid Holland (.....) Lydia2906 - 29 jaar - 1e kindje - 10e ronde - Friesland (29 juni jarig) Majella - 26 jaar - 1e kindje - 2e ronde-Zeeland ( 6 mei jarig) Mercedes - 30 jaar - 2e kindje - ronde 100 ofzo (9 aug. jarig) Mermaid - 27 jaar - 1e kindje - 3e ronde (2 sept. jarig) Miranda - 26 jaar - 1e kindje - 1ste ronde (25 apr. jarig) Mgwc - 28 jaar - 2e kindje - 5e ronde - Noord-Brabant (8 nov. jarig) MoederK - 24 jaar - 1e kindje - 3e ronde (.........) Moosje25 - 26 jaar - 1e kindje - 7e ronde - (....) Mosie - 27 jaar - 1e kindje - 2e ronde (nov. jarig) Nana33 - 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde- Noord-Holland (20 juni jarig) Nonja - 27 jaar - 1e kindje - 6e ronde (13 jan. jarig) Pebbels - 32 jaar - 2e kindje- 2e ronde (.....) Pearl29 - 30 jaar - 1e kindje - 22e ronde (28 feb. jarig) Princi - 32 jaar - 1e kindje - 6e ronde (10 november) Saz667 - 23 jaar - 1e kindje- 6e ronde - Drenthe (14 september jarig) Suuskebab - 26 jaar - 1e kindje - 4e ronde - Noord-Brabant (geheimpje) TJB - 24 jaar - 2e kindje - 1e ronde (april jarig) Yihaaa - 33 jaar - 2e kindje - 4e ronde (30 april jarig) Yvy30 - 30 jaar - 1e kindje - 2e ronde (27 september jarig) Zethu - 32 jaar - 1e kindje - 3e ronde - Limburg (31 augustus jarig)
ach ja bji men man kriebelde et al toen men zoontje geboren was hij wou gelijk na 4 maanden nog een kleine erbij ik zag het toen nog niet zitten maar nu kriebel et wel weer bij me wil graag nog een kind van men man zo een kleine in men armen jeetje kan niet wachten
Haha Babylove.... Misschien zijn er nog wel meer die een derde willen, maar die moeten eerst nog maar eens een eerste of tweede krijgen...
@ saz: We blijven toch dicht bij elkaar in de buurt zitten he. Jij zat ongi, ik gisteravond (kan dat alleen niet als dag 1 tellen, vandaag pas) @ pebbles: Nee nooit meegemaakt, ook niet in omgeving. @ wgev: welkom!
@ elegance: het is inderdaad zo. Je weet dat het kan gebeuren als je zwanger wil worden dat het niet (meteen) goed gaat. Ik ben er wel meer mee bezig dan bij de eerste ma, maar ook ik wil toch wel heel graag weer zwanger worden. Het is alle moeite zo enorm waard. Vrijdag dus de echo. Hoop echt dat dan blijkt dat je baarmoeder dan schoon is. Alhoewel een curettage best meevalt (vond ik) zou het toch veel fijner zijn als dat niet meer hoeft, niet waar? @ Majella: dat is al een heel traject waar je in zit. Heb je nog erg last van bijwerkingen gehad van de clomid? Of viel het wel mee? @ Koeky: ja, ik zat dichtbij de veilige grens maar bleek bij de echo dat het vruchtje maar 6 wk en 3 dagen oud was. En al die tijd weer blijven zitten. Hield wel een flinke slag om de arm hoor vanwege een aantal dingen en terecht zoals bleek. @ wgev: welkom hier en ik hoop dat je snel weer een regelmatige cyclus zult hebben. @ babylove: oh, ik wil graag nog wel een 3e hoor, maar die 2e moet eerst nog komen . [edit] Zie nu dat Lydia dat ook al iets dergelijks schreef . Hier gaat het wel goed. Maar heb nog steeds heel iets bloedverlies terwijl ik op 31 januari al ongesteld ben geworden. Ik hou het er maar op dat het lichaam nog een beetje aan het bijkomen is vd mk. Vanavond even op kraamvisite geweest. Wat een manneke...zo mooi. Het is en blijft een wonder dat nieuwe leven O
Jeetje jongens ( ), Wat een hoop gekletst vandaag zeg. Poeh h'e! Elegance, ik vind het erg knap hoe je erover praat! Ik kan zoiets wel bedenken maar dan voel ik het toch heel anders. Maar ik vind het wel een goeie. Ik ga ook van deze periode genieten. Nou ik moet wel zeggen dat steeds als ik dan weer ongesteld ben ook kan bedenken dat het ook fijn is om nog even met zijn tweetjes te zijn. Over ongeduld en bezorgd zijn: Zo ook nu...volgens mij voel ik vandaag mijn eisprong (dat zou wel heel mooi met de banner kloppen.....). Op het eind van de middag, begin van de avond een ineens een zeurend pijntje rechtsonder in mijn buik en lies. Ik heb het nog nooit eerder zo bewust gevoeld. (nee natuurlijk niet want nu ben je zo gericht op alle klachtjes eerder nam je het voor lief....) Goed....er was natuurlijk nog meer waar ik op wilde reageren wat alweer vergeten is tegen de tijd dat ik alles bij gelezen heb. Sorry daarvoor.... Zo ik duik dadelijk maar mijn bed in....mijn darmen doen weer eens geprikkeld en daar word ik maar moe van. Fijne avond allemaal nog!
Hallo dames, Het is alweer een aardige tijd geleden dat ik actief op het forum was. Ik pak het nu toch maar weer op en zou graag op de lijst worden gezet. Ondertussen zijn we weer een aantal maanden verder zonder resultaat helaas. Mijn cyclus is behoorlijk regelmatig, dus daar kan het volgens mij niet aan liggen. Toch hebben we besloten om ovu testen te gaan gebruiken. Morgen ga ik er mee beginnen. Pffff.... Ben benieuwd. Grtjs, Aleida
volgens de banner zou ik mijn eisprong hebbe, maar denk dta het morgen is, angezien ik een ovutest heb gedaan, en die was gisteren heel wazig en nu donkerder. Zal mn banner even veranderen. Denk dat mn cyclus gemiddeld 28 dagen duurt ipv 27. Of zou dat niet uitmaken?
Je hoort het idd wel heel vaak. Ik bedoelde 't niet boos, maar omdat je 't juist niet vaak hoort wilde ik vertellen dat ik dat dus had.
Heeeyy Zooo jullie kletsen super veel haha heb gelijk een paar bladzijdes moeten lezennnn Maar goedenavondddddddddd Ik dacht vandaagdus misschien me eitje gevoeld te hebben maar ja we weten niet zeker maar er is geklust ! gisteren gelukkig vandaag hadden we er geen tijd voor maa rmorgen weer wel hooop dat de zaadjes van gisteren nog hun werk kunnen doen haha
ja dat is ook zo bedoel et niet verkeerd hoor maar zie dat op et lijst iedereen gaat voor een eerste of tweede dat bedoel ik natuurlijk willen misschien nog een paar meiden en derde erbij ben wel benieuwd hoe et met mij gaat lopen aangezien ik ook nog is een medische achtergrond heb
Zo gezellig avondje gehad met mijn beste vriendinnetje glaasje wijn en kaasje erbij...tja nu kan t nog he. Moet wel zeggen dat ik er nu extra van geniet omdat ik ervan uitga dat t binnenkort waarschijnlijk niet meer mag. Niet dat ik t erg vind heb t er super graag voor over. Maar tis toch grappig dat je er opeens bij stil gaat staan he. Hebben jullie dat nou ook? Ik zie een aantal nieuwe namen (voor mij dan) Nog even welkom in onze geweldige roze villa! Tis hier geweldig geniet er maar van en ik hoop voor jullie allemaal (en voor mezelf natuurlijk ook) dat we elkaar volgende maand in een ander villaatje zien!
hey dag meiden wat een ongelooflijk mooi prentje voor de NOD van maart, ik kom waarschijnlijk voor mijn NOD in maart uit maar gezien mijn onregelmatige cyclus weet ik nog niet wanneer ben sinds begin juni 08 gestopt met de pil en zit inmiddels "pas" in de 5e ronde... voor een eerste wondertje...
het viel mij erg tegen, heb er veel last van gehad. nu gaat het weer goed met me het heeft een plekje gekregen maar vergeten zal ik het nooit onregelmatige cyclus had ik altijd al dus ben wat gewend
goedemorgen meiden! Sorry dat ik even ego typ! De impulsieve wintersport gaat door! YES! Dus ik ga as. vrijdag op zaterdag nacht weg en kom volgend weekend terug... vlak voor mijn nod dus! Aangezien de komende dagen even chaotisch zullen zijn en ik veel moet regelen, zal ik hier wat minder zijn, maar ik spreek jullie nog wel! Iedereen in ieder geval: heel veel succes (in welk deel van de cyclus je ook zit) en ik ben net terug voordat de eerste testers zich aanmelden: SPANNEND! liefs suus