suuskebab lekker zeg even er tussen uit! heel veel plezier met de voorbereidingen en de wintersport zelf!
he meiden wat wordt er hier lekker doorgekletst! Nieuwe meiden in de villa WELKOM ! Ik kan gewoon niet meer bijhouden wie er allemaal zijn komen wonen hier maar ik geef jullie gewoon allemaal een stevige knuffel! Ego-berichtje; Ik ben inmiddels lichtelijk misselijk en heb bij vlagen wat steken in mijn onderbuik. Nog drie pilletjes en hopelijk snel een ongi waarna ik doorkan met de clomid! Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan. Ik houd jullie op de hoogte.
Goedemorgen iedereen, sommige zijn wel leet doorgegaan gister zeg. Hier is alles goed, gisteravond gesport en nu de spierpijn En zo weer druk aan het werk, heb ik eigenlijk niet zo veel zin in, want dan moet ik hier weer zoveel doorlezen. Nou dames goed dag. Groetjes
Goeiemorgen! Jeetje ik hou het niet bij hier hoor, jullie gaan zo hard! Maar welkom allemaal en ik hoop op veel zwangeren in maart! Ik zal mezelf ook even in het overzichtje zetten.
Overzichtje! Anne19791980 - 29 jaar - 1e kindje - 4e ronde (...) Babylove1 - 28 jaar - 3e kindje - 4e ronde (13 nov. jarig) Bapsie - 22 jaar - 1e kindje - 4e ronde (ergens in de zomer) Berenbotje - 30 jaar - 2e kindje - 1ste ronde na miskraam (jarig in februari) Bloempje83 - 25 jaar - 1e kindje - geen officiele telling we doen het rustig aan (ergens in de zomer) Bloempjuh - 24 jaar - 1e kindje - 5e ronde - Noord-Holland (6 jan. jarig) Charmedknorrie - 27 jaar - 1e kindje - 6e ronde (27 jan. jarig) Dani11 - 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde (28 nov. jarig) Djaar77 - 31 jaar - 1e kindje - 6e ronde -Limburg (geheimpje) Eveline79 - 29 jaar - 1e kindje - 2e ronde (19 juni jarig) Florida13 - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde -Limburg (13 jan. jarig) Heitjekarweitje - 25 jaar - 1e kindje - 2e ronde - Noord-Holland (April jarig) Helma30 - 29 jaar - 1e kindje 8e ronde - Noord-Holland - 9 april jarig! Iza88 - 20 jaar - 1e kindje - 2e ronde (2 mrt. jarig) Jada1984 - 24 jaar - 1e kindje - 3e ronde - Gelderland (13 mei jarig) Joyce81 - 27 jaar - 1e kindje - 2e ronde (23 mei jarig) Janis - 31 jaar - 1e kindje - 2e ronde ( 27 april jarig) Lumea - 32 jaar - 2e kindje - Zuid Holland (.....) Lydia2906 - 29 jaar - 1e kindje - 10e ronde - Friesland (29 juni jarig) Majella - 26 jaar - 1e kindje - 2e ronde-Zeeland ( 6 mei jarig) Mercedes - 30 jaar - 2e kindje - ronde 100 ofzo (9 aug. jarig) Mermaid - 27 jaar - 1e kindje - 3e ronde (2 sept. jarig) Miranda - 26 jaar - 1e kindje - 1ste ronde (25 apr. jarig) Mgwc - 28 jaar - 2e kindje - 5e ronde - Noord-Brabant (8 nov. jarig) MoederK - 24 jaar - 1e kindje - 3e ronde (.........) Moosje25 - 26 jaar - 1e kindje - 7e ronde - (....) Mosie - 27 jaar - 1e kindje - 2e ronde (nov. jarig) Nana33 - 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde- Noord-Holland (20 juni jarig) Nonja - 27 jaar - 1e kindje - 6e ronde (13 jan. jarig) Pebbels - 32 jaar - 2e kindje- 2e ronde (.....) Pearl29 - 30 jaar - 1e kindje - 22e ronde (28 feb. jarig) Princi - 32 jaar - 1e kindje - 6e ronde (10 november) Rosa84 - 25 jaar - 1e kindje - 1e ronde (7 februari jarig) Saz667 - 23 jaar - 1e kindje- 6e ronde - Drenthe (14 september jarig) Suuskebab - 26 jaar - 1e kindje - 4e ronde - Noord-Brabant (geheimpje) TJB - 24 jaar - 2e kindje - 1e ronde (april jarig) Yihaaa - 33 jaar - 2e kindje - 4e ronde (30 april jarig) Yvy30 - 30 jaar - 1e kindje - 2e ronde (27 september jarig) Zethu - 32 jaar - 1e kindje - 3e ronde - Limburg (31 augustus jarig)
Hoi allemaal, Ik kom net van het Februari NOD forum, maar ben vanochtend ongi geworden (2e keer na stoppen met de pil), en weet nu wel wat beter wat m'n LF is (14 dagen) en cyclus tot nu toe (ongeveer 26 dagen). Na rekenen kom ik uit op 15 maart NOD. Ik heb alle maart pagina's nog niet gelezen, dat ga ik vanavond even op m'n gemakje doen, nu even verder met werken. Gr!
@ Suuskebab... Fijne vakantie meid! Goedemorrege allen! Ik heb ff vraagje: Waar kan ik het beste mijn ovutesten halen, wanneer begin ik hiermee en zijn ze duur? Ik heb ze nog nooit gebruikt, maar wil ermee beginnen eigenlijk...
Goedemorgen! Jeetje wat een pagina's erbij geschreven! Gezellig Even vraagje voor de slijmdeskundigen -> Had vanochtend echt witte afscheiding. Echt wit-wit zeg maar.. Iemand idee wat dit is? Iemand had een keer zo'n schema neergezet over de kleur van je afscheiding in combinatie met het verloop van je cyclus. Weten jullie daar wat vanaf? Ik voel me echt een wrak. Heb vannacht wel elk uur op de wekker gezien en viel pas rond 6 uur echt diep in slaap.. En dan gaat de wekker weer om 7 uur :S Liefs, Bloempjuh
@ suuskebab: lekker man ik ben jaloers! Ik ben aan het wachten op mijn vruchtbare dagen. Word een leuk klusweekje voor mij
Maart 2009 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Mcellie 3: Suuskebab & Marieken 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Mosie & Goedleven & Demisem 8: Djaar77 & Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara 9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje 10: Bapsie & Susan71 & Charmedknorrie 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & 12: yvy30 & joyce81 & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 14: Nonja & 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & 16: 17: Iza88 & 18: 19: 20: Saz667 & Pebbels25 21: 22: Moosje25 23: Sammie88 & 24: 25: 26: Zethu 27: 28: 29: 30: 31: Elegance TESTMARATHON 2 maart: * lisa1983 * Janis 3 maart: * Lumea 8 maart: * Djaar 77 * Bapsie .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * 72 Dames voor de Roze Villa 1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 5 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! @ ijsvogeltje: Ik heb je op de lijst gezet op 15 maart!
@ suus: have fun op vakantie! @ bloempjuh: wellicht staat op www.motheraffairs.nl iets? Gister nog met mijn vriendje geoefend, aangezien we nog niet in de klusweek zitten.. aan andere kant: voor hetzelfde geld heb ik vroeg ei wat ik niet voel en zijn we op tijd hehe.. ach ja! In ieder geval.. zegtie daarna: ik snap eigenlijk niet dat je bijna meteen naar de wc gaat, wil je niet zwanger worden? je moet blijven liggen met je benen omhoog! Heb hem maar even uitgelegd dat dat pas over 7 dagen telt Alleen was toen de reactie dat het niet mocht van de pendels! heb namelijk ook laten pendelen voor de verkoop van zijn huis en die was drie keer hetzelfde en voor kids maar 2 keer dus die 2 keer geld volgens hem dus moeten we niet teveel ons best doen anders tarten we het lot en geld de verkoop datum misschien niet meer wahaha LOL wat een grapjas he
@ Princi: wat betreft dat ongeduld en op alles letten. Ik probeer het niet te doen maar betrapte me er gisteren toch ook weer op. @ Aleida: welkom terug en succes met de ovutesten. Kan me voorstellen dat je daar even een 'pfffffff' van hebt. Wij gebruiken ze nog niet, maar zit er wel steeds meer over na te denken. @ Eveline: laatst nog ergens gelezen dat bij een langere cyclus de ovulatie dag ook steeds een dag verder naar achter schuift. Dus bij een cyclus van 27 dagen op dag 13, bij 28 dagen op dag 14, bij 29 dagen (zoals ik) op dag 15. Hmm ff checken in het boek of ik geen onzin verkondig. Ja 't klopt. @ charmedknorrie: ja ik heb dat ook hoor vh letten op eten. En kan dan ook enorm genieten van wijn of een palmpje in het eerste deel vd cyclus. @ calani: ook welkom! @ bapsi: het is en blijft gewoon heel verdrietig een miskraam. Je vergeet 't nooit meer nee. @ suus: lekker hoor zo'n spontane wintersportvakantie @ Djaar: hoop ook dat de ongie snel komt zodat je weer verder kunt. @ ijsvogeltje: welkom. En succces met het hele verhaal doorlezen @ Lydia: sorry kan je niet helpen, heb nog niet met ovutesten gewerkt. Ik lees dus even mee. Nu moet ik toch echt maar snel aan de slag hier. Later
goeiemorgen allemaal! Heb dit keer alleen de laatste pag bijgelezen, want het is weer eens best druk hier en jullie kletsen ook zoveel @Suus: lekker dat je op vakantie gaat . dan is dat wachten meteen een heeeel stuk minder erg. @Bloempjuh: wit betekent volgens mij niet zo heel veel (althans kan zoveel dingen betekenen) . Doorzichtig slijm, wordt ook wel vruchtbaar slijm genoemd en kan een teken van je eisprong zijn. @Joyce: wat leuk dat je vriend zo meedenkt! En inderdaad je kunt nooit te vroeg beginnen, want je kunt echt zomaar ineens een vroeg eitje hebben. @all: ik had gehoopt vandaag mn ei te hebben, maar denk dat ik toch nog even moet wachten. Nog geen spoortje van vruchtbaar slijm te bekennen en ook nog geen steekjes. Mocht ie er donderdag nog niet zijn, dan pas ik mn nod wel even aan.
Ja, dat doorzichtige slijm heb ik vorige week al gehad. Op die site die net werd doorgegeven stond ook een stukje over dat doorzichtige slijm maar niets over het slijm na je eisprong. Ik denk dat ik gewoon te ongeduldig ben Mijn NOD is 26 februari volgens mijn slijm is dat precies met een cyclus van 28 dagen. Ik hou gewoon 2 maart aan als NOD met een cyclus van 34 dagen dan heb ik altijd meer kans op 2 dikke roze strepen! We zullen het gaan zien Spannend Nana33 wanneer je ei is! Hopelijk komt hij gauw!
Misschien ff googlen: wit slijm + cyclus? @ nana: ja goed he! hahaha.. Wel grappig, want eigenlijk wil hij niet dat ik er veel mee bezig ben, maar zelf is hij het ook met vlagen.. hehe
@ bloempjuh: haha, ja dat ongeduld ken ik maar al te goed helaas. Maar goed,je zit gelukkig al op de wachtbank dus nog "even" wachten en wie weet... Spannend! Ik denk dat je echt nod wel iets eerder zal zijn dan 2 maart, maar het kan natuurlijk nooit kwaad om van een langere cyclus uit te gaan, zeker niet ivm vroeg testen. Tja, ik weet niet wanneer mn eitje komt. Meestal op dag 12 of 13, vandaag is dag 12. Mn slijm wordt al wel iets doorzichtiger, dus misschien toch morgen. Jammere is alleen dat ik vanavond niet kan klussen (mannetje is er niet) en morgenavond pas weer heel laat - dus misschien wel te laat. Ik hoopte daarom stiekum dat ie gister of vanochtend al was. Maar ja, ik ga er maar heel optimistisch vanuit dat mn mannetje sterke zwemmertjes heeft die het wel even overleven .
, de mijne heeft dat ook hoor. als ik het weer heb over mn eispong enzo dan hoor ik soms een diepe zucht. Maar ondertussen krijg ik - wanneer we maar weinig fruit in huis hebben- wel het laatste fruit, onder het mom van je hebt het strask nodig. Zo lief !
Goedemorgen dames heb heerlijk geslapen werd wel kots misselijk wakker en het is nog steeds niet voor bij weet niet wat dit is maar hoop dat et wel snel overgaat.
Hey Girlzzz, mag ik erbij op 4 maart? heb vandaag een posi ovutest gehad en geklust haha. pink is my favorite collor