@ Bloempjuh Oja erg is dat he bloempjuh. En dan wordt je wakker op precies het verkeerde moment in je slaap. Ben je er de hele dag duf en moe van. Tenminste dat heb ik dan. Maar ach dan zul je waarschijnlijk vannacht heel fijn slapen. @Suuskebab. Oh heerlijk toch een impulsvakantie. Geniet er maar lekker van. Natuurlijk is het veel saaier hier zonder jou maar ik denk dat we er ons wel doorheen slaan . Kei veel plezier gewenst!
@ Koeky: Toen mijn moeder zwanger was van mij was ze pas op het eind van de zwangerschap misselijk. Als het nu altijd was geweest dat geen misselijkheid een foute zwangerschap zou zijn, dan zou ik er denk ik niet zijn. Met andere zwangerschappen had ze het trouwens wel. @ suuskebab: fijn dat je vakantie door gaat zeg! Geniet er van! @ nieuwe mensen: welkom in dit gezellige huis, jammer van de ongi, maar hopenlijk deze ronde meer succes. @ hier: vandaag eerste uurtje werk er weer opzitten. Het beviel me goed. Donderdag weer. Maar wat is zo'n uur snel om zeg! Ik bloed gelukkig al wat minder, maar er komt nog steeds veel uit. Gelukkig ook niet meer zo'n buikpijn als gisteren. Ik moest echt met de kruik tegen mijn buik op de bank zitten, anders hield ik het niet vol.
ken dat gevoel ook bij mijn twee eerdere zwangerschap ben ik nooit misselijk geweest het is wel vervelend want dan ben ik de hele dag beroerd
Ik heb gegoogled! En ik kom op het volgende: Hoe verandert het slijm tijdens de cyclus? Elke vrouw kan rond de eisprong een duidelijk omslagpunt van de eigenschappen en hoeveelheid van het slijm vaststellen. Het omslagpunt is op de slijmpiekdag. Het slijm kan gedurende de cyclus ongeveer zo veranderen: Droog of geen gevoel Slijm niet zichtbaar Vochtig gevoel Slijm zichtbaar (troebel, wit, gelig; niet-rekbaar en dik, romig, brokkelig, kleverig of taai-elastisch) Meer slijm Slijm zichtbaar (glashelder, doorzichtig, licht-gelig, met witte slierten; rekbaar, glad, glibberig) Soms: Nat gevoel - Slijm zo vloeibaar als water en niet zichtbaar Minder tot geen slijm Slijm zichtbaar (troebel, klonterig; niet-rekbaar) Droog gevoel Geen slijm zichtbaar Ik ben nu in het onderstreepte gedeelte dus dat klopt wel! @ Princi -> Ja, dan ben je net in een diepe slaap en dan wordt je wakker gemaakt door de wekker. Ik weet wel zeker dat ik vanavond heerlijk zal slapen! Als ik een kussen op mijn toetsenbord leg dan slaap ik vast ook lekker haha Blegh weer zo'n grijze dag! Hopelijk krijgen we snel een lekker voorjaarszonnetje! Ik heb gistermiddag een nieuwe zomerjas gekocht dus van mij mag het voorjaar beginnen
hallo nou ik kom mijn nu maar alvast hier aanmelden,wij zijn afgelopen zondag gestopt met de pil en wij gaan er weer hellemaal voor ik moet nu aankomende donderdag ongi worden,en dan kunnen we daarna oeffen hahahaha ik heb er weer echt zin in om weer lekker zwanger te worden en een kindje 9 maanden te mogen dragen.ik hoop dat het nu ook weer allmaal goed mag gaan. die geene die nu zwanger zijn van harte gefeliciflaptaart.
Hey! @ Fempje -> Van harte welkom! Helaas is er nog niemand zwanger deze maand. De eerste NOD's zijn 1 maart dus eind februari kan er al roze bijkomen!
Goeiemiddag allen! Hoe is het met jullie vandaag? Lees dat er over slijm gepraat wordt, gezellig! ik denk dat ik in de glibberige fase zit, straks ga ik weer een ovu-testje doen! Heb een slijmschemaatje gevonden en hieronder neergezet, sorry ik kreeg hem niet mooier..hoop dat ie zo beetje duidelijk is.... Cervixslijm - Omschrijving - Buitenkant vagina - Vruchtbaar (Menstruatie) - nee Niets, droog Geen cervixslijm aanwezig -Droog - nee Plakkerig Plakkerig, korrelig, kruimelig, gummieachtig, opgedroogd is het rubberachtig. Troebel. - Droog of plakkerig - nee Crèmeachtig Lotionachtig, melkachtig, troebel. Wit of geel van kleur. - Nat, koud, vochti - beetje Waterig of rauweiwit Glibberig, tussen twee vingers uit te rekken als elastiek. Doorzichtig van kleur. - Nat, glibberig, vochtig - ja Niets, droog, plakkerig Geen cervixslijm aanwezig of een beetje plakkerig, korrelig slijm - Droog of plakkerig - nee (Menstruatie) - nee
Zethu: mooi dat je eerste werkuurtje je goed is bevallen! Ben blij voor je en hoop dat je het rustig aan op kan bouwen tot je helemaal weer gelukkig bent Suus: lekker hoor zomaar een weekje weg nog! Veel plezier alvast! En er wel voor zorgen dat je niet met de gipsvlucht mee terug komt he!
Ja! gelukt! Heb ze beiden onder elkaar gezet, misschien dat dat wat helpt; dan weet je dus bij de 2de versie niet hoe en wat maar je kunt het herleiden uit de 2ste tabel, snappie?
Maart 2009 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Mcellie 3: Suuskebab & Marieken 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Mosie & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Djaar77 & Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara 9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje 10: Bapsie & Susan71 & Charmedknorrie 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & 12: yvy30 & joyce81 & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 14: Nonja & 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & 16: 17: Iza88 & 18: 19: 20: Saz667 & Pebbels25 21: 22: Moosje25 23: Sammie88 & 24: 25: 26: Zethu 27: 28: 29: 30: 31: Elegance TESTMARATHON 2 maart: * lisa1983 * Janis 3 maart: * Lumea 8 maart: * Djaar 77 * Bapsie .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * 74 Dames voor de Roze Villa 1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 5 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! @ dmoontje & Aleidä: Ik heb jullie op de lijst gezet!
@ een ego-berichtje: Nou t is dus lekker k. met peren, want ik heb vanmorgen te horen gekregen dat mijn contract op t werk niet verlengd wordt. In de branche waar ik werk gaat t momenteel niet zo goed, dus er is te weinig werk en vlieg ik er dus uit. Ik baal echt als een stekker en vind t gewoon 1 grote klote-zooi . Sorry voor mijn taalgebruik. *einde ego-bericht*