Zag het liggen bij de V&D tijdje terug. Een doosje gekocht, maar ze waren niet vers :x Echt zo'n oude olie lucht
iih klinkt niet goed, maar zulke dingen haal ik ook liever bij de turkse bakker weg, die hebben er wat meer verstand van.
hihi nee ik ben met eten vaak ook zo erg. dan zie ik iets en dan moet ik het eten. en als ik ƩƩn keer ergens zin in heb wil ik ook niets anders meer eten. op het moment ben ik zo chago dat mijn man maar gewoon gaat halen wat ik wil *schaam*
Hihi, daarom ben ik ook degen die 9 vd 10 keer kookt. En meestal ook het restaurant uitkiest waar we gaan eten enzo. Soms maakt hij iets te eten, en dan heb ik daar echt geen trek in enzo hihi. Maar ja als ik kook, dan moet hij eten wat de pot schaft. Ook erg zielig voor mijn man eigenlijk hihi. Nou is hij binnenkort jarig, dus ik vroeg wat hij dan wilde eten of waar. Kiest hij mijn lievelingseten, sushi. Terwijl hij dat vroeger echt niets aan vond. De schat!
wat zijn mannen toch soms geweldig! Ik zou echt niet met mij samen moeten leven, maar zij houden het allemaal vol en houden ook nog eens van ons! super toch?
Ja ok, die van mij heeft ook zo zijn gebruiksaanwijzing. Maar hij probeert al meer verschillende dingen te eten. Want in het begin at hij alleen kipfilet of rundergehakt. En nu eet hij ook regelmatig vis en varkensvlees. De ene keer maak ik iets waar hij alleen een hapje van eet. Andere keer is het weer iets wat hij dan toch wel lust.
hm mijn man lust echt alles maar ik dus niet. lust maar heel weinig en ben ook nog eens vegetariƫr. ik maak het mijn mannetje dus echt niet makkelijk.
Ik heb hem gelukkig ook al meer leren eten. Maar sommige dingen weigert hij gewoon te eten. Heb wel het "geluk" dat hij 1 maal in de 3 weken middagdienst heeft en ik in die week kan eten wat ik wil!
Maar is je schoonfamilie ook zo kieskeurig Zethu? Want zijn ouders, die zijn nog lastiger met eten. Heb ook al keer gehad, dat ik wat gemaakt had. En dat lustten ze niet. Echt leken net van die kleine kindjes! Dus meestal gaan we dan maar uit eten. En als ik een keer wil koken, dan vraag ik het na, of ik maak iets waarvan ik het zeker weet dat ze het lusten.
Van zijn vader weet ik het niet. Hij is 5 jaar gelden overleden en ik ken hem pas 3.5 jaar. Zijn moeder lust bijna alles, maar is wel de oorzaak dat hij niet veel eet. Als hij zei dat hij iets niet lustte (ook al had hij het nooit geprobeerd) wat zijn vader gekookt had, dan maakte zijn moeder iets anders voor hem. En op oudere leeftijd ging hij gewoon naar de frituur als hem het eten niet aanstond.
Ik plaag mijn man door regelmatig te zeggen, dat ik hoop dat ons kindje later niet zo kieskeurig wordt als hem.
Hihi die van mij lust alles en houdt ook nog eens van koken, wat een luxe he :blush: Door de week kook ik meestal omdat ik toch thuis ben, maar in het weekend neemt hij het altijd over en dan eten we de lekkerste dingen!
hihi. doe ik ook altijd. Maar ik hoop ook dat ons kindje zo'n lastige eter wordt. Kennen jullie het boek met alle antwoorden?
Heb dat boek hier thuis liggen. Alleen zit het ergens in een verhuisdoos al ingepakt. Had er toch al de pest in toen ik vroeg of ik zwanger was, en Nee als antwoord kreeg... hihi