Je laatste ovu-test kan je duidelijk een streep zien! Vind je het trouwens niet wat vroeg om meteen al bij de 2e ronde ovulatietesten te gebruiken? Ik snap wel waarom je het doet hoor maar ik vind het best snel.. Nog ff ruim een uur.. Pff ik ben echt kapot! Volgens mij ga ik vanavond heel erg lekker slapen
Het is inderdaad wel vroeg om ze al te gebruiken. Maar weet je wat het is? Op deze site word je niet alleen gerustgesteld over dingen, soms hoor je ook nare verhalen en werd daar best onzeker van. Ik heb dus 5 ovu-testen gekocht om te kijken of ik een eisprong heb en of dus alles (voor zover ik het kan zien) goed zit bij mij binnen. Ik heb ook een tijd lang zware medicijnen gebruikt (morfine-opiaten) en daar werd ik ook niet zekerder van. Vandaar dat ik dus deze maand wilde kijken of ik een eitje heb...Ik laat het hier ook voorlopig bij
Succes trouwens met je laatste uurtje werken! En Yvy: ohh heerlijk ff lekker ontspannen daar! Veel plezier!
ben nog steeds misselijk nog steeds niet over kan ik kan het nu niet zijn want heb gister men ei gehad daar voel ik ook niks van begin nu heel erg te twijfelen
Waar twijfel je aan dan? En hoe weet je dat je ei is geweest al je hem niet voelt? Misschien een griepje?
zou best kunnen volgens de banner heb ik hem gister gehad had paar dagen daarvoor ook cervixslijm gehad ik weet et ook niet normaal heb je toch meestal gelijk last van allerlei kwalen nadat je gesprongen is of hoef dat niet altijd
Je hoeft niet altijd ergens last van te hebben hoor. Sommigen voelen helemaal niks en blijken een paar weken gewoon zwanger te zijn! Ik heb nu al een paar dagen steken linksonder bij mn lies. Vandaag pas een positieve ovu-test gehad dus mijn banner klopt als het goed is wel. Het verschilt bij iedereen...misschien is bij jou dan wel een symptoom van je ei dat je even misselijk bent?
wie weet zou best kunnen dan zal dit wel de eerste keer zijn wacht het wel gewoon af kan er nu toch niet veel mee maar jah et knaagt altijd ik zoek er altijd te veel achter en dat moet ik niet doen but ja makkelijk gezegd dan gedaan
Je zal niet de enige zijn hoor die zich alles afvraagt en voor klachten een reden wil hebben haha, dat doen we zowat allemaal hier!
ik heb meestal ook steken in men onderbuik vlak voor men eisprong maar jij gebruikt ook de ovu-test hoe gaat dat eigenlijk ter werk ik heb het nooit gebruikt
@ Joyce & Zethu: ik werk als juridisch secretaresse in het notariaat. En het notariaat heeft t niet makkelijk op dit moment, dus.....helaas pindakaas voor mij. @ heitje: Ja het is idd extra zuur omdat we aan t proberen zijn zwanger te worden. Ik dacht al dat ik weer aan de pil moest gaan, maar mijn man vindt dat nergens voor nodig. Hij zegt als je wat leuks vindt en vlak daarna ben je zwanger, jammer voor je nieuwe werkgever dan maar hoor. Dat weten ze nou eenmaal als ze jonge vrouwen van jou leeftijd aannemen. En eigenlijk vind ik dat ie wel gelijk heeft. Zelf dacht ik er ook altijd zo over, maar als t over jezelf gaat is t toch makkelijker gezegd dan gedaan.
hoi hoi even ego Ben al gewoon bijna niet meer ongi. Tis een wonder alleen gister even heftig en nu al weer op z'n eind gewoon raar einde ego Mermaid balen meid hoop dat je snel wat anders hebt.
Ik heb 2 weken geleden een vacature hier in de buurt gezien voor juridisch secretaresse. Heb helaas de mail weggegooid. Anders had ik je dat nu in een pb-tje kunnen zetten.
@ Babylove: heb net 2 ovu-testen gedaan. Gewoon om te kijken of ik een eisprong heb. Werkt bijna hetzelfde als een zw-test alleen mag het niet met ochtendurine en moet je elke dag op hetzelfde tijdstip zo'n testje doen. Een lichte streep betekent bij deze test niets, alleen een streep even donker als de teststreep of nog donkerder betekent dat je ei eraan komt. En dan weet je dus wanneer je écht aan de klus moet! Maar ik doe het alleen deze maand omdat ik nieuwsgierig was en wilde kijken of alles werkt bij mij, ook na lang zware medicijnen gebruikt te hebben... @Mermaid: Ik vind ook dat je man groot gelijk heeft hoor! Maar snap wel wat jij erbij kan voelen. Je wordt er onzeker van en in je hoofd krijg meteen allerlei scenario's van: hoe moet het nou? Financieel enz.. Maar je moet niet de hoop opgeven en gewoon lekker gaan solliciteren! Er is vast wel een leuke nieuwe baan voor je weggelegd! Een nieuwe uitdaging kan ook verfrissend zijn! En je hebt nog 2 maanden om je daarin te oriënteren, das ook fijn
Heitje weet ik dat ook ja was nieuwsgierig hoor het zo vaak maar dat is zeker iets als je zeker wil weten wanneer je ei eraan komt. dat wordt voor jou ook weer heel gauw klussen
Nou wat lief van je, maar bedoel je met "hier in de buurt" in de buurt van Sittard? Ik woon namelijk bij Utrecht, dus da's een btje uit de richting, hahaha.
Ja, ik heb al allerlei doemscenario's in mijn hoofd. Maar.....ik heb net ca. 20 min geleden mijn cv op internet gezet en werd direct al gebeld door een werving & selectie bureau die graag een gesprek met me wilde. Dus da's iig positief.