NOD Maart 2009

Discussion in 'NOD forum' started by djaar77, Jan 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Haha heb mn vriend al opgetrommeld dat ik NU wil hahha :oops:

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Hee wat fijn! En dat is zeeeeer snel al! Misschien kunnen ze wat voor je betekenen :thumup:

3. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

Dec 8, 2008
    898
    0
    0
    hahah jah dat moet ook gebeuren zodra k men man zeg het is zover hoor je ook zo een zucht van oke kom maar op hahah

4. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ mermaid: Ik weet niet precies. Kan ook ook in Eindhoven zijn geweest. Wel positief dat je gelijk gebeld werd zeg.

@ hier: ik ga eten en me daarna klaar maken voor het darten van mijn vriend van vanavond. Kom morgen weer ff kijkje nemen voor ik ga.

5. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

Dec 8, 2008
    898
    0
    0
    nou Zethu veel sterkte morgen heb je je afspraak hoop dat alles goed gaat

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    4,372
    0
    0
    Eindhoven
    Ja maar mermaid: ik heb nog een huis in de aanbieding! dus als je dan regio sittard en mijn huis in venlo: tada! ;)

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Haha, grapjas! Nee hoor, ik blijf lekker in mijn eigen huisje wonen.

8. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

Nov 7, 2008
    857
    0
    0
    @ Mermaid: Balen zeg, van je contract. Hopelijk heb je snel wat nieuws.

@ Zethu: Have fun tonight! Mijn mannetje dartte ook elke dinsdag in de competitie, maar is ermee gestopt. Nu pokert hij elke maandag... Das nu lekker mijn avondje, hihi. En veel succes morgen hoor!

Heb vanmiddag voor het eerst ovulatietest gehaald, wat is dat duur! € 19,95
    Pff... Maarja, was wel es benieuwd hoe dat gaat.
    Vaag streepje, hoop morgen op een donkerdere en dan aan de klus...

9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    4,372
    0
    0
    Eindhoven
    Kon het proberen toch? ;)
    Wel fijn dat je meteen zo snel al word gebeld ! Komt vast goed! enne: je vriend heeft gelijk!
    Ze weten dat.. en is wel even lastig, maar ja.. je bent nu nog niet eens zwanger. Als ze je aannemen is dat omdat je de beste bent.. En als je dan zwanger bent, kunnen ze je niet buiten gooien!

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou inderdaad, ik ga mijn eigen geluk niet in de koelkast zetten voor een werkgever heb ik besloten.

11. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    4,372
    0
    0
    Eindhoven
    Helaas je gaat niet door voor de koelkast!
    De test geeft aan of je een bepaald hormoon aanmaakt. Het kan dus zijn dat hij positief is, maar er geen eitje springt.. Volgens mij kan het zelfs ook andersom, dat je eitjes al springen bij een lage hoeveelheid.. Maar da week nie precies! Heb zelfs gelezen dat de slijm methode beter is.. Die veranderd blijkbaar echt alleen als het goed zit..
    Zelf zit ik ook pas in de 2de ronde en ga voorlopig nog niet aan de ovutesten of tempen, hoeveel verhalen ik ook hoor!
    Iemand gaf tip: aantal jaar aan de pil is aantal maand dat je er misschien over doet.. En dat zou in mijn geval 11 maand zijn. Lukt het dan nog neit bel ik HA en die zal me dan vertellen of ik moet tempen of niet...

12. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

Dec 8, 2008
    898
    0
    0
    zou ik ook niet doen hoor mermaid gewoon lekker je gang gaan en ja een werkgever kan je niet zomaar op straat zetten alleen omdat je zwanger ben

13. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

Nov 7, 2008
    857
    0
    0
    Jeetje! Dan moet ik dus 14 maanden wachten als dat zo is... :confused:
    Ben onderhand al een heel eind trouwens...
    Kan ik die laatste maanden ook nog wel erbij hebben (liever niet)

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou meiden, nogmaals thanx voor alle jullie lieve woorden e.d. Ik ga nu ff mijn man ophalen en dan na t eten ben ik weer gewoon hier aanwezig. Haha, hoezo verslaafd?

15. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

Dec 8, 2008
    898
    0
    0
    ja he mermaid ik zeg dat ook tegen mezelf wordt dag bij dag erger bij mij zit ik effe denk laat me even kijken hoe et op de forum gaat blijf maar kijken hahah :D

16. yvy30

yvy30 Bekend lid

Oct 2, 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Zo, weer terug en heerlijk relaxed, was inderdaad even heerlijk zo'n behandeling. Kunnen we dat in de roze villa niet ook invoeren? :D

@ mermaid: dat is dan in elk geval weer positief, die snelle reactie van dat bureau, ik hoop dat ze een mooie baan voor je hebben.

17. yvy30

yvy30 Bekend lid

Oct 2, 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Wij verslaafd, hoe kom je erbij? :rolleyes:

18. Janis

Janis Bekend lid

Jan 26, 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Dat is een goed idee :) maar dan wel met groepskorting :)
    En een masseur inhuren ahhh geniet nu al ;)

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Haha, daar ben ik alweer. Kan je nagaan ik redt t nieteens tot na t eten ;)

@ yvy: ik hoop idd dat ze wat leuks voor me hebben bij dat werving & selectie bureau. T zal vast wel.

20. yvy30

yvy30 Bekend lid

Oct 2, 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    @ janis: dat moet toch zeker kunnen, met zo veel dames hier moet er toch wat korting in zitten, lijkt me zo? En dan nog een massage er bij als de pre-test-, pre-ei- of wat voor spanning dan ook, iets te hoog oploopt... Count me in!

Share This Page