NOD Maart 2009

Discussion in 'NOD forum' started by djaar77, Jan 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

Dec 8, 2008
    898
    0
    0
    haha mannen ook he ze zullen ons nooit begrijpen en wij anders om ook niet

2. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    hai, heb ook vandaag ei gehad, maar ik heb pas nod op 3 maart. Als jij ook een lf hebt van 14 dagen dan is je nod ook op de 3e. als je vandaag niet meetelt zelfs op de 4e

3. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    ow, zie net dat je jezelf hebt verbeterd hihi

4. misstiana

misstiana Fanatiek lid

Mar 13, 2008
    1,565
    0
    0
    het is niet voor niets

vrouwen komen van venus
    en mannen van mars

er zijn ook twee leuke boeken over geschreven
    haahahahah en dan heb je nog geen gebruiksaanwijzing voor de man

gr g

5. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

Dec 8, 2008
    898
    0
    0
    he gebke ja dat is balen maar je weet ook niet zeker he want rond je eisprong en een paar dagen erna klussen helpt ook welis

6. misstiana

misstiana Fanatiek lid

Mar 13, 2008
    1,565
    0
    0
    vanavond gelijk weer klussen, heel misschien nog een kansje

7. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

Dec 8, 2008
    898
    0
    0
    ja dat is waar haha hij zal ook strax weer na me toe komen en vragen heb je nou tijd voor me zie em al staan en vragen :oops:

8. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

Dec 8, 2008
    898
    0
    0
    hoe meer je klust hoe meer kansen we doen het echt ook om de ene dag soms kunnen we niet van elkaar blijven dan gebeurt het welis vaker maar jha moet wel leuk blijven lukt aardig als ik aan een kindje denk

9. Princi

Princi Fanatiek lid

Dec 30, 2008
    2,377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hee,

Ik zat net ons mooie roze villa lijstje te bekijken en zag veel blauw. Wat vervelend dat zoveel cyclussen van slag zijn zeg. t moest niet mogen...

Masseur en schoonheidsbehandeling......lijkt me heerlijk...hmmmmm... :eek:

balen zeg Mermaid....ja een baan zoeken en net een nieuwe baan hebben...tis maar een stress vind ik. En ja tuurlijk gewoon doorgaan met proberen zwanger te worden. Niet je eigen leven op pauze zetten om een baan. Tja tenzij je natuurlijk anders financiele stress gaat krijgen want dat is natuurlijk ook kei vervelend.

Zo ik ga badderen en lekker kezen in mijn spannende boek van Karin Slaughter.

Tot morgen!

10. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    avond...hoe ist hier meiden?

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hé Miranda! Volgens mij is t hier rustig op t moment :(

12. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    ik zie het ja.....

13. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    4,106
    624
    113
    groningen
    Heey Hoi,

ik dacht nog even gluren. Ben niet zo heel actief. Maar ik vind alles wat er geschreven wordt over het algemeen zo herkenbaar.
    Ik zag ook een paar die vandaag hun ei hebben. Als het klopt heb ik vandaag ook mijn ei. Behalve het slijm verneem ik er eigenlijk nooit wat van. Geen lichamelijke klachten verder.
    Weten iemand van jullie of rontgenstraling van een ct scan of foto bij de tandarts van invloed kan zijn op het kwaliteit van het zaad en evt hoelang en ook tijdens de eisprong. We zijn namelijk beide aan straling blootgesteld. Vroeg mij dit zo af.

Groetjes Maris

14. Miracle89

Miracle89 Actief lid

Feb 15, 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hey Hey dames !

Ik heb denk ik al eerder me ei gehad maar de ovutest gaf negatief aan was wel een streep duidelijk te zien .. maar cleablue digital gaf negatief aan maar ja ... 2 dagen geleden is het alweer hoor wel geklust ! want misschien had ik het net gehad .. of moest nog komen het was 2 dagen geleden voelde ik wat steekjes links onder in me buik dat door ging naar me rug heel vervelend gevoel ! ..

En gisteren had ik het ook .. maar het was niet de hele dag even een half uurtje en het was weer weg en vandaag heb ik helemaal last meer gehad van niks maar ja wie weet er is geklust dus haha :D

15. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

Dec 8, 2008
    898
    0
    0
    He meiden heb even mijn profielplaatje gewijzigd hihi

16. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

Dec 8, 2008
    898
    0
    0
    Mariska ik zou het niet weten weet wel wanneer je zwanger bent dat je geen foto maken

He Miracle het is altijd goed toch als je klust hahha je weet maar nooit he

17. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

Dec 8, 2008
    898
    0
    0
    Nou meiden spreek jullie morgen wel ga nu lekker slapen

ieder geval Tot morgen

18. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    4,106
    624
    113
    groningen
    @ Babylove1: dank je voor je reactie, ik weet idd ook dat als je zwanger bent je dat moet melden. Nou ben ik dat niet. Maar ik vroeg me met name af of het van invloed is op de zaadkwaliteit. Raar he dat je daar dan bij stil gaat staan :oops:

19. Miracle89

Miracle89 Actief lid

Feb 15, 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    @ Babylove ; Ooooh het is ook helemaal niet erg dat er geklust is hahha :D Klussen kan hier nooit geen kwaad :D

20. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

Feb 3, 2009
    3,538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    hey meiden,

Wat een gezelligheid vandaag weer op t forum. Heerlijk net alles even terug gelezen.
    @ mermaid: Balen meid van je werk ik hoop dat je snel wat nieuws hebt.
    @MAriska: goede vraag zeg heb dr zelf ook nooit helemaal bij stil gestaan.

Ga zo lekker Gordon Ramsey kijken. En hoop dat me mannetje zich zo bij me voegt die is nu nog erg druk boven op t computertje aan t werk... Zit zelf lekker met de laptop op schoot.

Morgen lekker shoppen in Amsterdam met mijn schoonzusje. Heb dr helemaal zin in. Alleen daarvoor nog ff naar de tandarts das wat minder.

Share This Page