wat dacht je van mars en venus in de slaapkamer ook mooi boek en volgens mij is er ook 1voor relaties (beiden gekocht in mijn single tijd, snapte ik de mannen wat beter hahaha)
Maart 2009 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Mcellie 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee & lente1973 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Mosie & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Djaar77 & Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & Jessica26i 9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje 10: Bapsie & Susan71 & Charmedknorrie 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & 12: yvy30 & joyce81 & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Muppet80 & Wgev & 14: Nonja & 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & 16: lafje 17: Iza88 & Nienke07 18: 19: 20: Saz667 & Pebbels25 21: 22: Moosje25 23: Sammie88 & 24: 25: 26: Zethu 27: 28: 29: 30: 31: Elegance TESTMARATHON 2 maart: * lisa1983 * Janis 3 maart: * Lumea 8 maart: * Djaar 77 * Bapsie .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * 83 Dames voor de Roze Villa 1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 8 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! @ Bollemieke: Ik heb je op de lijst gezet!
wow wat een blauw in de lijst Vervelende zeg dat jullie cyclus zo van slag is. Hoop voor jullie dat ie snel weer normaal is.. Mijn ovu.test is redelijk donker vandaag. Nog niet helemaal positief, maar denk dus dat ik vanavond of morgen een positieve test heb. Is m'n ei weer mooi op tijd gelukkig Verder alles goed hier?
Lieve djaar: had je bij medische molen net een knuff gegeven. En dan krijg ik er hier ook nog een van jou! Tnx. Ik weet ook wel dat het goed komt, maar als ik niet weet wat ik kan verwachten wordt ik vaak nogal zenuwachtig. Ik zeg dan wel: ik laat het over me heen komen, maar toch mijn gedachten kan ik niet stoppen. Daarom ga ik mezelf nu een schop onder mijn kont geven, me aankleden en sporten. Kom strax nog wel ff kijken!
Goeiemorgen meiden! Voor iedereen die vanuit feb hierheen gekomen is: Balen meiden! Ik hoop dat dit voor iedereen een hele roze maand mag worden. Goh wat een lichtblauw op de lijst zeg . Wel raar dat iedereens cyclus ineens van slag is deze maand. Hoop dat alles gauw weer op orde komt. @Odess: Dank je voor het strooien! Gelukkig lag er nog een kein beetje in een hoekje - nu maar hopen dat het werkt. Heb vandaag gelukkig ineens weer rauw eiwit slijm, denk dat vandaag mn eitje is . Als ie nou nog even wil wachten met springen tot eind van de middag/avond, komt het helemaal goed.
Meiden ik had deze vraag verkeerd gepost, maar stel dat ik nu mijn piek heb (ovu.test was redelijk donker). Moet ik dan vandaag ook sex hebben om de meeste kansen te hebben? We hebben gisteravond sex gehad en morgen zal het ook wel weer gebeuren denk ik haha, maar is het beter om vandaag dan ook nog te klussen? Misschien gebeurt het wel spontaan hoor, maar wil mijn vriend niet teveel druk opleggen, want ben bang dat het dan niet lukt om het maar zo te zeggen.. moet wel leuk blijven allemaal
hier ben ik weer ff heel snel vanaf mijn gsm! Ik heb de afgelopen nacht bij mijn ouders geslapen en daar is het altijd erg koud boven.. Kan het zijn dat mijn temp. Daar 0,6 graden van daalt? Wil iemand even naar mijn kaartje kijken.? Ff heeft mijn ei nu verzet van dag 12 naar 11 terwijl de ovu test op dag 12 pas echt knal posi was!
Maart 2009 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Mcellie 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee & lente1973 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Mosie & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Djaar77 & Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & Jessica26i 9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje 10: Bapsie & Susan71 & Charmedknorrie 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & 12: yvy30 & joyce81 & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Muppet80 & Wgev & 14: Nonja & 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & 16: lafje 17: Iza88 & Nienke07 18: 19: 20: Saz667 & Pebbels25 21: 22: Moosje25 23: Sammie88 & 24: 25: 26: Zethu 27: 28: 29: 30: 31: Elegance TESTMARATHON 2 maart: * lisa1983 * Janis 3 maart: * Lumea 8 maart: * Djaar 77 * Bapsie .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * 84 Dames voor de Roze Villa 1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 8 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Ben even tijdje uit de running geweest, maar heb mezelf er weer op gezet
@Mosie: als je je mannetje zover krijgt zou ik vandaag ook klussen. Het is misschien niet per se nodig, maar verhoogt je kansen eventueel een klein beetje en kan ook geen kwaad (als je vriend tenminste geen problemen met zn zwemmertjes heeft). En het is natuurlijk ook nog es gewoon leuk @Suus: je temp kan zeker iets zakken door een koude kamer, ik heb het ook wel eens gehad. Ik denk echter niet dat ie .6 graden kan zakken - dat is wel heeeel erg veel- maar wie weet heb je wel een innestelingsdipje. Ik zou het nog even afwcahten, het kan zijn dat FF je kruis later alsnog verzet, mocht je temp vanaf morgen ineens veel hoger zijn. FF kijkt namelijk naar de gemiddelden en je gemiddelde na je ei is door je temp van gister ernom gezakt, als die weer omhoog gaat, kan je coverlijn ook omhog gaan en kan FF het kruis dus naar rechts verplaatsen. Als je test pas op dag 12 echt posi was, zou ik zelf van dag 12 uitgaan.
hey suus, ja dat kan! een verandering van slaap patroon kan voor een daling in je temperatuur zorgen....dus ook een andere slaapplek... Ik zou de ovutesten aanhouden meis! FF corrigeert hem later misschien nog...En dag 11 of 12...wie weet heb je hem wel in de nacht tussen 11 en 12 gehad! zethu...zeef...ja je heb ook iets anders aan je hoofd vandaag he! succes meis! Oh en weet je al wat je wou zeggen vandaag? PCO is idd k*t..... Alle anderen die hier bij zijn gekomen..welkom in maart....hopelijk is deze maand rozer dan februari! Verder gewoon iedereen een grote halllloooooooo en hoe gaat het? Groetjes, Miranda
nu heb ik de posi ovu test van dag 11 even weg gehaald, wat ook beter klopt eigenlijk en nu geeft ff helemaal geen kruis meer! Ik snap het niet meer, help! Ik hoop wel dat ik toch een ei heb...
jahaaa suus je hebt een ei! anders kan je ovutest niet positief zijn.....en zoals al gezegd...ff neemt gemiddelden...en jouw gemiddelde is nu veranderd door je lage temp vanmorgen.
Maak je geen zorgen Suus! Als ik naar je kaartje kijk weet ik 99% zeker dat je wel een ei hebt gehad, FF wil gewoon even afwachten wat je temp gaat doen, voordat ie beslist wanneer - doet ie bij mij ook heel vaak. Waarschijnlijk wordt het alsnog dag 12. No worries
snap het wel hoor suus.....nu nog 2 weken wachten en dan weet je het zeker...door ongi of een positieve test! (dat laatste het liefste)
Jullie vergeten wat: Uit de FF met temp en de ovu-test lijkt het erop dat je een ei hebt! Zeker weten kunnen we het niet.. Het betekend dat je lichaam een cyclus heeft en hormonen aanmaakt. En die hormonen zorgen volgens mij voor de temp wijziging. Maar het kan zijn en dan wil ik Suus niet bang maken ofzo, dat er geen ei is.. Als het goed is wel! En is de kans nu inderdaad het grootst! Gewoon doen als je zin hebt! Is niet perse beter of slechter, Om de dag schijnt beter maar met name als je vriend niet goed zaad heeft.. Morgen kan ook nog als je sterk eitje hebt.. En in het geval van goede zwemmers was gister goed genoeg dus! Ofzoiets!
ja joyce je hebt gelijk....ik word ook ongi en ondanks mijn goeie moed hierover zegt mijn HA dat ik geen ei heb....
Hoe kan je meerdere berichtjes quoten in 1 nieuw bericht (zie bericht van Joyce)? Snappen jullie wat ik bedoel?
Als je een ovutest doet, ik ben gister begonnen... En er verschijnen hele lichte streepjes, betekent het dan dat het eraan komt? En als ze donker zijn, binnen hoeveel tijd komt je ei dan ongeveer? Ik vind ze nog niet echt duidelijk... En ik heb een cyclus van 28 dagen, wat is dan een beetje gangbare eisprong? Ik begin te twijfelen of het wel zo makkelijk gaat... HELP