He Joyce, ondanks dat ie niet op je plaatjes voorkomt bestaat de optie waterig , maar niet draderig slijm ook gewoon hoor . Bij FF noemen ze het gewoon "waterig" en FF beschouwd het als vruchtbaarslijm (vrijwel net vruchtbaar als draderig slijm). De ene maand is je slijm echt draderig, de andere alleen maar waterig (met name naarmate je ouder wordt). Dus het zou wel degelijk kunnen dat je ineens wat vroeger in je vruchtbare periode zit. Maar het is ook mogelijk om vruchtbaarslijm te hebben dat weer weggaat en dan pas als het weer terugkomt echt duidt op je eisprong. Dus je weet het niet zeker, maar het kan betekenen dat je eitje eraan zit te komen. Met andere woorden gewoon lekker blijven klussen en dan merk je het vanzelf .
Hey ladies, Het is hier een snelle kwebbel-express! Heb eerst flink wat pagina's moeten bijlezen. Ik vind trouwens die "ego" berichtjes best grappig. Toen ik een paar maanden geleden nog actief was op het forum, bestond dat fenomeen nog niet. Erg leuk! Wie zijn er eigenlijk nog meer bezig met ovu testen? Ik gebruik ze nu voor het eerst. Ik heb nog geen positieve ovu test gehad, maar daarvoor is het ook nog iets te vroeg denk ik. (Ik heb trouwens die van de babyboomshop.) Grtjs en een fijne dag allemaal! Aleida
Hai, ja idd een kwebbel-express! Misschien een idee voor de volgende maand, een roze trein! Ik heb een paar ovu-testen gedaan, gewoon uit nieuwsgierigheid. Ben tenslotte net 'begonnen' en wilde weten wanneer ik mijn ei ongeveer heb. Fotootjes staan in mn album. Zometeen ga ik er nog eentje doen om te kijken of ie nog positiever is dan gisteren, zit dus alweer aardig te friemelen op de bank want moet naar de wc maar mag nog niet, hahaha
@ mgwc: ik heb altijd zo'n zeef. Tenminste sinds mijn burnout. Ik weet nog altijd wat ik je nog meer wilde zeggen, zal denk ik ook niet meer terugkomen. Ik denk trouwens ook dat wij vrouwen dit forum nodig hebben. We moeten toch ons "ei" kwijt! Die mannen snappen het vaak niet omdat ze niet hetzelfde meemaken. @ nieuwe meiden: balen van degenen die ongi zijn geworden. Welkom in dit gezellige huis. Hopenlijk deze ronde meer succes! @ mermaid: ik doe het dmv knippen en plakken als ik meerdere quotes plaats. @ Lydia: Bij mij werd het vorige cyclus langzaam aan donkerder. @ Joyce, ik doe dat gewoon gelijk in het antwoordvak, is iets minder werk @ heitjekarweitje: Niet iedereen wil stoppen met roken als ze zwanger worden. Mijn schoonzus is bijvoorbeeld gewoon door blijven roken. Ik ben echter een maand nadat mijn vriend dat hij een half jaar daarna er voor wilde gaan gestopt (inmiddels dus bijna 8 mnd gestopt) @ hier. Over een uurtje ben ik weg Heb net wel heerlijk gesport. Heerlijk mijn gedachten ergens anders op gehad.
Ja tante worden lijkt me ook wel wat. Ik heb een oudere zus en een jonger zusje maar heb zo'n vermoeden dat mijn oudere zus ook voor een kindje bezig is. Maar ja om dat nou zo 'out of the blue' te vragen vind ik ook weer zoiets.. Weten jullie ouders het wel dat jullie bezig zijn :
mijn mams weet het niet als het weet wordt ze helemaal gek ga je er nog een bij nemen je hebt er al twee hoor haar al zeggen als ik het eenmaal ben is ze wel blij maar vertel haar niet van te voren weet hoe zij soms reageerd
Hahahaha, als je moet, dan moet je! Ik heb je testen bekeken in je album. Bij die van mij zie ik alleen die test streep. Ik test trouwens 's ochtends met ochtend urine. Ik heb straks een avonddienst, dus ik kijk morgen wel weer. Voor de zekerheid klussen we nu wel iedere dag Voorheen deden we dat niet. Gewoon wanneer we zin hadden en volgens mijn berekeningen op de vruchtbare dagen. Deze x proberen we het eens anders + ovu testen. Als het deze x weer niet raak is, dan moeten we toch maar een afspraak maken met de huisarts. Grtjs, Aleida
Zelfs mijn ouders weten niet dat we bezig zijn, echt helemaal niemand! Vind het best knap dat ik het tot nu toe nog voor me kan houden! Maar heb duidelijke afspraak met mn vriend dat we het echt voor onszelf willen houden, vind het ook best spannend zo en lijkt me geweldig als je dan ineens die verrassing voor iedereen hebt
@ Aleida: je mag niet met ochtendurine testen he! Staat duidelijk aangegeven in de gebruiksaanwijzing. Anders dus dan met zwangerschapstesten waarbij het juist wél aangeraden wordt. Dus probeer het eens rond 12 uur smiddags zou ik zeggen...
Hier sluit ik me bij aan. Dames ik ga ff afleiding zoeken in de vorm van was vouwen. Over een half uurtje moet ik weg. Vriendje komt zo thuis (hoeft zijn collega niet eerst weg te brengen)
Wat jammer dat ze dan zo reageert zeg... Is jouw keuze toch en ze hoort (vind ik) meteen al blij voor je te zijn!
ja wij ook wil ook niet dat iedereen et weet want dan zul je dat krijgen en wanneer is het zover wil zowiezo dat niemand et weet want als ik ook zwanger raak moet ik zoveel dingen ondergaan het is voor mij zowiezo weer een hele reis wanneer ik weer zwanger ben aangezien mijn eerdere zwangerschap. als alles goed is wil ik ervoor naar buiten komen een niet eerder
@ Zethu: Veel succes en sterkte straks meid! We denken hier allemaal aan je hoor! Fijn dat je vriend met je meegaat Wat een weertje hier opeens, de lucht is strakblauw! Ik wil lenteeeeee
ja is ook zo maar denk dat ze bang is aangezien ze in et verleden zoveel met me heeft meegemaakt vooral bij mijn dochter het is voor mij soms ook moeilijk te vertellen mijn dochter heeft namelijk syndroom van down en heeft in haar jonge jaartjes veel meegemaakt wat medische en familie betreft maar ik hou van men kleine meid en kan geen leven zonder haar meer bedenken
Met mijn ouders heb ik geen contact, dus die vallen af. Mijn zus weet het, zij heeft al twee kids. Meisje van 4 en een zoontje van net 1. Verder weet mijn beste vriendin het en ons "meiden groepje". Oh ja, mijn schoonmams en schoonzussen weten het ook. Best veel weten het dus. We vinden het wel prettig. Het zal ook wel komen omdat we al ruim een jaar bezig zijn. De eerste maanden wist alleen mijn beste vriendin het. Grtjs, Aleida
Bij mij weet alleen mijn beste vriendin het, die is namelijk zelf ook weer bezig voor een tweede. Ik wil het verder ook niet vertellen, want dan krijg je de opmerkingen van is het al zo ver, en stel dat het niet wil. Ze krijgen het wel te horen dat het zo ver is. Dan is ze verassing extra groot, want niemand verwacht het van mij dat ik een kindje wil, heb altijd stellig volgehouden dat ik geen kinderen wilde. Soms best wel rottig om voor je te houden vandaar dat ik hier veel te vinden ben, want nu kan je je entousiasme in ieder geval van je afschrijven
Ja dat is ook onze insteek. En ik denk dat mijn moeder veelste nieuwsgierig is en elke keer gaat vragen hoe en wat. Ze merkt het vanzelf wel Mijn tekens kloppen niet meer van mijn toetsenbord. Heel irritant Weet iemand hoe je dat kan oplossen : babylove1 dat lijkt me echt heel erg wat je allemaal hebt meegemaakt maar dan is het nog steeds jullie eigen keus of jullie nog kinderen willen
ja dat is ook zo maar het is ook mijn keuze ik wil graag nog een kleine erbij en et maakt me echt niet uit hoor hoe mensen reageren weet dat me mams het goed bedoelt maar soms kunnen je dingen beter voor je houden hoe wel mijn zusje nog heel graag een kleine bij willen ze vinden dat geweldig ben er ook blij als ze zo reageren ze weten ook allebei niet dat ik bezig ben dus is ook een verassing voor hun
Muts dat ik ben! Ik weet niet welke jij gebruikt, maar die van de babyboomshop heeft een gebruiksaanwijzing met hele piepkleine lettertjes... Ik heb het dus lekker verkeerd gelezen. Bedankt voor je oplettendheid! Ik ga nu maar ff de hond uitlaten, testje doen en naar mijn werk. Tot morgen! Aleida