NOD Maart 2009

Discussion in 'NOD forum' started by djaar77, Jan 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

Nov 7, 2008
    857
    0
    0
    @ Saz: Eet smakelijk! En ja, heerlijk als we van die opgezwolle voeten hebben en er dan ook nog es niet bij kunnen door onze bolle buik, haha! Dan inderdaad lekker op slippers rondlopen en in een luchtig jurkje, heeeeerlijk! Heb er zin in! *Positief hè? Net alsof we wal zwanger zijn, gheghe*

@ Yvy: Sportze! En wel vaag, van je testen... Hopelijk heb je wel flink geklust op die dagen... dan zit er een kans in dat je ook met een bolle buik op slippers mag...

2. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

Dec 8, 2008
    898
    0
    0
    hier ben ik weer kids lekker al op bed gelegd en nu heb ik tijd voor me zelf heerlijk nou laten we het hopen dat we zeker en record gaan verbreken deze maand

3. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

Feb 3, 2009
    3,538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    zo ben dr even een dagje niet en wat een pagina's moet ik bij lezen zeg.....wel gezellig geweest zie ik zo.

@wie weten het...best veel bij ons eigenlijk hahahaha maar dat komt door mij ben gewoon een flapuit en kan niet liegen dus tja....als mensen dan vragen gaan stellen. Nu is het juist wel grappig dat bijna niemand erover durft te beginnen als ik er niet over praat. Alsof ze bang voor mijn reactie zijn of zo. Praat er verder niet zoveel over behalve met mijn twee beste vriendinnetjes en mijn mams. En als we zwanger zijn krijgen mijn en zijn ouders en mijn vriendinnetjes het te horen. Van mijn mannetje moet ik voor de rest toch echt mijn mond houden tot na de eerst echo! Dat lijkt me zo moeilijk. Volgens hem gaat me dat ook niet lukken ahhahahah hij zegt altijd dat ik het er gewoon uit ga flappen strakjes hahahhaha maar ja ga t natuurlijk wel proberen voor me te houden.

4. Wat goed zeg, gefeliciteerd :D

5. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

Dec 8, 2008
    898
    0
    0
    haha ken dat ja dan ben je gewoon harstikke blij en dan wil je ook dat heel de wereld het weet

6. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

Nov 7, 2008
    857
    0
    0
    @ Charmedknorrie: Nou, ik zou het ook echt niet voor me kunnen houden, aar een vriendin zei; Als het zover is, dat je zwanger bent, is het voor jou genoeg om te weten en is het niet zo moeilijk om het voor je te houden.
    Eeeuhm..... Ik denk dat ik het aan iedereen wil vertellen dan juist! Gheghe...

@ Jada: Thnx, ben er ook echt superblij mee! Ook omdat mijn werkgeefster weet dat ik een heeeeele grote kinderwens heb. Blijkbaar gaat ze hier dus mee accoord ;)

7. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Hoi Dames.

Even een geheel ego bericht van mij deze keer.

Ik zat te wachten voor mijn afspraak. Vriendlief vond het te lang duren (werden al na een kwartier wachten binnen geroepen). De arts die ons naar binnen riep was dezelfde arts als die van 3,5 jaar geleden. Zegt ie gelijk, als je voor hulp met zwanger worden komt moet je niet bij mij zijn, ik ben alleen voor de bevallingen. Dus ik moest een afspraak gaan maken bij de fertiliteitsarts. Ik heb wel een bloedprikbriefje meegekregen en moest gelijk gaan prikken omdat ik op CD3 zit.
    Nu heb ik pas 10 maart een afspraak :(

Einde ego-bericht.

8. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

Nov 7, 2008
    857
    0
    0
    @ Zethu: Tssss... Wát belachelijk! Ten eerste omdat die arts dat meteen zo zei en ten tweede dat je pas 10 maart weer kan! Owww.... Ellende!

CD3 = Cyclus Dag?

9. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

Dec 8, 2008
    898
    0
    0
    jeetje Zethu dat is niet leuk zit je al vol met spanning voor die afspraak krijg je zo wat te horen hielden ze dan geen rekening met jou situatie.
    zo iets vindt ik gewoon niet kunnen is gewoon niet leuk

10. wgev

wgev Fanatiek lid

Feb 15, 2009
    1,620
    0
    0
    jeetje zeg,
    mag een arts dat zomaar zeggen,
    en al helemaal op z'n manier? :O

11. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    @ Zethu, tsss... echt belachelijk! Heb je al zo'n tijd in spanning gezeten, moet je nu nóg 3 weken wachten! Waarom hebben ze je niet direct doorgestuurd naar de fertiliteitsarts vraag ik me dan af? Erg weird hoor!

@ "Nu-al-doen-of-we-zwanger-zijn" :), maar zijn er ook meiden hier die de namen al weten voor de mogelijke kindjes? Of zijn m'n vriend en ik daarin een beetje aan het doordraven.. Want wij hebben al 2 namen voor meisjes vast staan, voor jongens nog helemaal niks waar we het over eens zijn ;)

Net ff lekker gegeten, weer een probeersel (met behulp van m'n kookboek): gevulde koolrolletjes :) En natuurlijk weer veel te veel gemaakt... As usual :p Nu lekker achter m'n laptop met een kan zoethoutthee 8) *edit* die nu al leeg is... :S

12. charmedknorrie

Feb 3, 2009
    3,538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @Zethu Belachelijk gewoon! Ik vind dat die arts op zijn minst even naar je verhaal had kunnen luisteren. Tssssssss.............toch fijn he die artsen die zo fijngevoelig zijn

13. charmedknorrie

Feb 3, 2009
    3,538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @Saz
    Hahhaha nou ik ben al steeds met namen aan t polsen bij manlief....Heb al jaren een aantal namen hoog op t lijstje....hij doet af en toe mee maar vind meestal dat ik niet zo hard van stapel moet lopen. Wij krijgen hier ook vaak foldertjes van nieuwe kdv's die moet ik dan altijd inkijken en vorm mijn mening meteen en mijn mannetje moet al die verhalen aanhoren. Of ik ons toekomstige kindje daar wel of niet heen wil brengen

14. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

Dec 8, 2008
    898
    0
    0
    ik begrijp dat ook soms niet die artsen ze moeten toch welis oppassen met wat ze zeggen vraag me gelijk af da was zeker een mannelijk arts krijg zou een woede over me heen geloof dit gewoon niet je zit al in een situatie waarvan je niet veel weet je wilt je laten na checken en weten wat er aan de hand is komt hij of zij met zn verhaal ik ga alleen over bevallingen jeetje wat een *******

15. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    hmm babylove....een vrouwelijke gynae kan nog harder zijn hoor...geloof me!

En zethu heb op het pco topic al gereageerd....sterkte meis...tis een ...puntje puntje.. van een dokter...

16. majella

majella Actief lid

Feb 4, 2009
    155
    0
    0
    Bediende
    Zeeland
    zethu: wat erg voor je. Sommige dokters denken echt dat ze alles kunnen he! Hoppelijk gaat het op de volgende afspraak wat vriendelijker aan toe.

17. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

Dec 8, 2008
    898
    0
    0
    ik kan er gewoon zo slecht tegen en ja weet ook dat sommige vrouwelijke dokters ook zo kunnen zijn die zullen dan vast geen kinderen hebben heb et tijdens men bevalling van zoon meegemaakt

18. wgev

wgev Fanatiek lid

Feb 15, 2009
    1,620
    0
    0
    hahaha,
    ja hoor, wij hebben ook al namen,
    al een poosje eigenlijk.
    voor een jongen en een meisje.
    hahaha, nu nog zwanger worden....

xx