NOD Maart 2009

Discussion in 'NOD forum' started by djaar77, Jan 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Princi

Princi Fanatiek lid

Dec 30, 2008
    2,377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Naja Zethu...tsssss...ik heb er geen woorden voor....
    Ik wilde nog iets tegen je zeggen maar wat....o ja.....hahahahaha...ik heb dat ook meer zeef sinds mijn burn-out. Het is dus na mijn burn-out niet meer helemaal weggegaan. Maar ik denk maar zo....ik zal voor mijn burn-out wel veel te veel voor iedereen onthouden hebben en dat was vast een van de redenen waarom ik zo moe werd....

Tante worden: is super!

Wie het weten: mijn pap, mam en zussen en twee vriendinnen. Er zijn wel mensen die het aan het raden zijn denk ik, dat we bezig zijn. Ik ben nogal een open boek naar het schijnt. Ik denk dus ook dat als ik zwanger ben mensen het gewoon weten of zo... :(

Ik vind het wel grappig dat ik mijn cyclus steeds meer ga herkennen en dat ik ook aan mijn gevoel kan merken waar ik in de cyclus zit. Nu zit ik op het wachtbankje en ga ik dus weer meer erover dromen merk ik....

Verder ben ik moe....ik heb gewoon ook lente nodig. Heerlijk vandaag die zon zo af en toe! Dus ik ga nu nog even lekker mijn boek uitlezen, beetje klussen misschien en dan duik ik er lekker in!

Trusten allemaal.......*deelt hier en daar virtuele nachtkusjes uit*

2. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

Dec 8, 2008
    898
    0
    0
    hahah gekkies ja men man ziet ook vol met namen en ik wil nog effe wachten wil me pas erop focussen als et zover is heb ik 9 maanden de tijd om er een paar leuke namen te zoeken

3. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ saz: Ik heb bij het maken van de afspraak aangegeven dat ik hulp nodig heb om zwanger te worden omdat ik pco heb. Maar die trut heeft toch deze afspraak gemaakt.

@ all: tnx dat jullie zo meeleven. Ik heb idd het gevoel dat er nu weer 1 of mss zelfs weer 2 maanden weggegooid gaan worden. Wie weet wanneer ik nu weer mijn ongi ga krijgen. Ik had zo gehoopt nu er echt in te rollen. Moet ik nog 3 weken wachten. Het was nu idd een mannelijke arts. Hij heeft wel een aantal dingen genoteerd. Dat ik 2 nov gestopt ben. Dat ik in dezelfde week mijn bloeding heb gehad. Na 39 dagen volgende ongi en nu na 63 dagen.
    Ik was met mijn stomme kop ook vanalles vergeten: verwijsbrief van de huisarts, mijn boekje met vragen (die ik hem waarschijnlijk toch niet had kunnen stellen)

Ik word momenteel ook knetter van mijn vriend. Hij heeft ochtenddienst en dan slaapt hij altijd wel al vrij slecht. Maar hij heeft nu 2 nachten bijna niet geslapen en licht me hier een portie bomen (een heel groot bos volgens mij) om te zagen! Ik hoor de tv af en toe zelfs bijna niet.

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    @ Zethu: het is misschien al vaak genoeg hier gezegd maar inderdaad: te dom voor woorden die arts waar je was. Echt lullig vind ik het voor je. Je kijkt er naar uit en hoopt dat er wat gaat gebeuren en dan kapt ie het zo af :( Echt een rotstreek vind ik het. En dan moet je nu weer zo lang wachten ook nog... :)

@ Babynamen: pff ik kan er soms niet eens van slapen want in bed passeren dan alle namen de revue! :oops:
    Soms denk ik dan: ja dat is een mooie naam en die stel ik dan voor aan mn vriend, meestal zegt hij: grumph die vind ik niks. Hij heeft namelijk zelf al een tijd een meisjesnaam in zn hoofd die ik juist weer helemaal niks vind! Maar goed, tijd genoeg inderdaad om daar samen uit te komen! :)

@ slippers met een dikke buik: daar had ik nog niet eens bij nagedacht! Is idd praktischer in de zomer met een dikke buik. Veters strikken is anders ook geen pretje natuurlijk! ;)

@ Lydia: gefeliciteerd met je contractverlenging! Heerlijk die zekerheid :)

@ all: zitten jullie mooi te koekeloeren hier? hihi. Er is ook niks leuks op tv! En vriendjelief zit boven een enge film te kijken :confused: , moet ik niks van hebben hahaha :)

5. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Hopelijk gaan ze je snel verder helpen!

Oh en wie vertellen...tsjah..bijna iedereen hier weet hoe het met mijn eerste ging...en waarom...dus ze zullen wel raden na mijn commentaren dat ik er nog een wil en dat ik er snel voor wil gaan...dat we er dus misschien al mee bezig zijn...maar gelukkig vragen ze er niet naar...das wel weer lief...komt omdat ze weten dat het misschien wel niet kan lukken...

En namen...heb er nog een paar van de vorige keer staan.....die blijven staan..Alyssa was favoriet...Daarna Yasmina...en Ilyana... Jongens namen nog niet bedacht hahaha...we wisten dat het een meid werd dus daar zullen we eens het zo ver is aan moeten gaan denken...

Groetjes,
    Miranda

6. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

Feb 3, 2009
    3,538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    bij ons staat er natuurlijk weer voetbal op dus tja tis of een koude slaapkamer of de laptop hahahha

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Dat is inderdaad iets om zelf moe van te worden! Vind het vreselijk irritant als mijn vriend snurkt. Gelukkig doet ie het alleen als ie op zn rug ligt maar hij krijgt gelijk een por van mij hoor als ie dat doet [-X

8. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    hahah hier ook..hubbie wou op de laptop..totdat hij telefoon kreeg of die ook voetbal aan het kijken was...en hup..mijn proggie werd eraf gegooid en ik mocht op de laptop.......toch wel handig....hihi...want ik vind het hier zooo gezellig!!

9. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

Dec 8, 2008
    898
    0
    0
    he meiden en vraag weet dat ik dit eerder heb gevraagd normaal heb ik last van men borsten na men eisprong nu ben ik al men eisprong voorbij al 4 dagen en heb nog steeds geen last kan dat wel :(

10. charmedknorrie

Feb 3, 2009
    3,538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @babylove een vrouwenlichaam is gewoon lastig je kan er eigenlijk nooit wat van zeggen dus dat je nu geen last hebt kan heel veel zeggen, maar ook eigenlijk niks.....irritant he

11. charmedknorrie

Feb 3, 2009
    3,538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Ja ikke ook! :D

12. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

Dec 8, 2008
    898
    0
    0
    ja he echt vervelend is dat ook dan ga je ook nog twijfelen als je wel je ei heb gehad

13. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    hihi...ei or not to ei...

14. charmedknorrie

Feb 3, 2009
    3,538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    hihihi that's the question :p

15. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Is bij jullie manlief de baas over de tv dan? Die van mij houdt niet van voetbal dus dat scheelt al een hele hoop! En meestal heb ik het ook voor het zeggen en gaat mn hunk lekker meekijken of leptoppe :)

@Babylove: idd wat charmedknorrie zegt...er is geen peil op te trekken ben ik bang. Zit niets anders op dan afwachten!

@buik: heb al een paar dagen af en toe steekjes linksonder bij mn lies dat met vlagen komt en gaat. Maar nu al sinds vanmiddag last. Als ik hoest knapt mn buik uit elkaar! :confused: En als ik loopt moet ik erop drukken, heel vervelend gevoel. Heb dit ook nog nooit gevoeld maar hoop dat het mn eisprong is! [-o< Dan hebben we in ieder geval goed optijd geklust! (gisteren nog) :p

16. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

Dec 8, 2008
    898
    0
    0
  17. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    nou de baas....nee! dat ben ik hahaha...maar als hij zegt wil je laptoppen....als het eigenlijk zijn avondje is..zeg ik geen nee en doe ik ook niet moeilijk als de tv zomaar ineens over floept op een andere zender...

18. charmedknorrie

Feb 3, 2009
    3,538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Mijn mannetje is ook niet de baas hoor, niemand eigenlijk, maar ja hij is gek op voetbal en dan ga ik niet zeggen je mag niet kijken

19. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

Dec 8, 2008
    898
    0
    0
    bij mij ook niet ik ben meestal de controlfreak hahaha we hebben ook twee tv een in de woonkamer en in de slaapkamer dus keuze zat maar als ik een filmpe kijkt komt ie gezellig bij me liggen en dan kijken we samen

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Haha ja de 'baas' is eigenlijk ook een te groot woord daarvoor...
    Het lijkt rustig hier verder!?

Share This Page