jaah hier ook hoor...2 tv's..2 computers...2 spelcomputers hahaha...maar als de een iets wil kijken wat de ander niet kijkt gaat die iets anders doen of idd gewoon lekker erbij zitten/liggen we zijn wel bij elkaar doen alleen vaak allebei iets anders...behalve als we filmavondje hebben dan kijken we saampjes! En dan doen we niks anders...dat is onze tijd samen..
over klussen gesproken deze week wat te veel mannetje is weer weg komt zo over een uur hoop dat ie moe is want ik ben wel moe hihi erg he
@ heitjekarweitje: Mijn vriend snurkt de laatste tijd altijd, ongeacht hoe hij ligt. Als hij eerder slaapt als ik moet ik oordopjes indoen om te kunnen slapen. @ babynamen: wij hebben ze ook al een tijd geleden uitgekozen. Ik zou het erg leuk vinden om alles op alfabetische volgorde te houden. Mijn voornaam begint met een D, die van mijn vriend met een E. Alleen vindt ik geen leuke jongensnaam met een F. Voor een meisje hebben we er al wel een die we allebij leuk vinden. @ tv: wij hebben ook in woonkamer en slaapkamer een tv. Mijn vriend kijkt niet graag naar die in de slaapkamer (is klein) Maar als er iets via de digitale kanalen op komt wat ik graag wil zien zal hij toch een keuze moeten maken. We hebben nu een film op staan van Film1, Nu ik de film aan het kijken ben heb ik zoiets van: ik heb deze al gezien en zo geweldig was de film niet.
mmm....verveel me vanaaf best wel ben blij dat er hier nog beetje wat te doen is.....heb verder ook echt weinig zin........na t voetbal maar is kijken of ik manlief nog zo ver krijg om te gaan klussen hihihihi
brrr...wil ook klussen....maar ben nog steeds ongesteld...laatste maanden klussen we hooguit 3 keer in de 4 weken ofzo...en dat dan in 1 week...soms ook maar 1 keer! echt kom wat te kort door die stomme cyclus van me.. (vriend wil wel...maar ik vind dat vies)
Jemig meiden, ben even weg en ik moet 5 pagina's inhalen om te lezen. Wat ben ik blij dat mijn vriend niet van voetbal houd en wat betreft de baas in huis dat ben ik natuurlijk hihi. Zethu, is er niet een andere ziekenhuis biij jullie in de biirt waar je eventueel heen kan? misschien hebben die eerder plek voor je. Het is iig mooi Kl*te dat het zo is gegaan, ook erg stom van die assistente, die had jou gelijk moeten inplannen bij de andere arts, voorla omdat je gezegt hebt wat het probleem is! Soms arggg je zou ze wat . Nou meiden ik ga zo lekker slapen, lees de berichten morgen weer. Welke voor straks
Jee wat is er weer veel geschreven,heb veel gewerkt en niet veel op het internet gezeten, dus ook niet op zp. Even een egoberichtje Gisteren is mijn contract is verlengd met een jaar! Ik durfde er niet op te hopen,maar gelukkig toch gebeurd. Nog een paar dagen en dan beginnen mijn vruchtbare dagen,kan niet wachten om te beginnen met klussen.Mijn man zei vandaag dat ie deze maand extra z'n best doet. Hoop op een zeer rozige MAART.
O wat fijn voor je Mercedes dat je contract verlengd is! Lekker die zekerheid Goed teken dat je man extra zn best gaat doen, wie weet geeft dat extraatje nét genoeg!
Mercedes gefeliciteerd met je contract. Nou ik ga t hier even voor gezien houden. Duik met een goed boek even het bad in heb t koud daarna lekker me bedje in met me mannetje! Tot morgen en voor zo Slaap lekker!
hmm engelse jongens namen.... Fabian boon Fabion afgeleid van de Romeinse familienaa... Faegan met vreugde Faer reiziger Faerrleah van de stier zijn weide Faerwald machtig reiziger Fagan met vreugde Fain met vreugde Faine goed van nature. Fairfax eerlijk gehaard Fairlie van de stier zijn weide Falkner valk Trainer Fane met vreugde Farleigh van de stier zijn weide Farley apart Farly van de stier zijn weide Farmer landwerker Farnall van de varen helling Farnell van de varen helling Farnham van het varen veld Farnley van de varen Vlakte Farnly van de varen Vlakte Farold machtig reiziger Faron gereed reiziger Farr reiziger Farran gereed reiziger Farrel Man van dapperheid Farrell Man van dapperheid Farris ijzersterk. Farrs zoon van Farr Fars zoon van Farr Farson zoon van Farr Favio afgeleid van de Romeinse familienaa... Fayne met vreugde Fearnhamm van het varen veld Fearnhealh van de varen helling Fearnleah van de varen Vlakte Felabeorbt briljant Felabeorht briljant Felamaere beroemd Felding woont in het veld Feldon van het veld verblijf Feldtun van het veld verblijf Feldun van het veld verblijf Fell veld Felton van het veld verblijf Fenton van de boerderij op de fens Ferdie gereed reiziger Ferdy gereed reiziger Fernald van de varen helling Ferrex mythologische naam Ferrol ijzer Ferron ijzerwerker Field veld Fielding woont in het veld Filbert briljant Filbuk briljant Filburt briljant Filmarr beroemd Filmer beroemd Filmore beroemd Findley witte, eerlijk Finn blond Finnagan eerlijk gehaarde Finnegan witte, eerlijk Firman eerlijk Fiske vis Fitch hermelijn Fitche hermelijn Fitz zoon Fitzadam zoon van Adam Fitzgerald zoon van Gerald Fitzgibbon zoon van Gilbert Fitzgilbert zoon van Gilbert Fitzhugh zoon van Hugh Fitzjames zoon van James Fitzpatrick zoon van Patrick Fitzroy zoon van de koning Fitzsimmons zoon van Simon Fitzsimon zoon van Simon Fitzsimons zoon van Simon Fitzwalter zoon van Walter Fitzwater zoon van Walter Fleming Hollander Flint stroom Flip houdt van paarden Floyd grijs Flynt stroom Ford rivier Kruising Fordon vernielend Forest bewaakt het bos Forrest bos, bossen Forrester bewaakt het bos Forster bos, bossen Foster Nurture Fountaine fontein Fowler spel leerling Fox vos Fraine buitenlander Fraley kloosterbroeder Francys uit Frankrijk Frank speer Frankeleyn vrij Frankey vrij Franklen vrij Franklin vrij Franklyn vrij Franky speer Frantz Frankrijk Frayne essenboom Frazer aardbei Frazier aardbei Fread vredig, machtig heerser Freca onverschrokken Fred vredig, machtig heerser Fredda vrede, vreugde Fredderick vredig, machtig heerser Freddy vredig, machtig heerser Fredeick vredig, machtig heerser Frederick vredig, machtig heerser Fredie vredig, machtig heerser Fredreick vredig, machtig heerser Fredrick vredig, machtig heerser Free In vrijheid Freed vredig heerser Freedy vredig, machtig heerser Freeland van de vrij land Freeman vrij Man Freowine nobele vriend Frewen nobele vriend Frewin nobele vriend Frewyn nobele vriend Freyne buitenlander Frick onverschrokken Fridolf vredige wolf Fridolph vredige wolf Friduwulf vredige wolf Fridwolf vredige wolf Frika onverschrokken Frinces uit Frankrijk Frisa krullend - gehaard Frye zaad, kroost Fugeltun van het verblijf van de mensen Fulaton van het verblijf van de mensen Fulbright erg helder licht Fulk mensen Fulke mensen Fuller kleding droger Fullere doek verdikker Fulton van het verblijf van de mensen Fytch hermelijn F`enton van de boerderij op de fens
manlief moet nog thuis komen heeft me gebeld dat et iets later zou kunnen worden ga lekker een kop thee zetten en lekker hier kleppen met jullie wat ik heel leuk vindt vindt et gezellig met jullie
zo daar ben ik ook weer! Ik heb alleen de laatste pagina terug gelezen want dit is niet bij te houden! Nog even nav vanmiddag, mijn vraag over mijn ei etc.. Dames bedankt voor jullie antwoorden hoor, dat stelt me altijd wel weer gerust! Ik ga er gewoon vanuit dat ik een ei heb! @ zethu: ik heb niet helemaal gelezen hoe je afspraak vandaag is verlopen, maar ik krijg een beetje het idee dat het niet zo fijn was (uit wat ik lees dan)... Ik hoop dat je volgende afspraak 10 maart dan eindelijk helemaal het goede resultaat oplevert! Succes meid!