Maart 2009 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 & Esther1983 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Mcellie 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee & lente1973 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Mosie & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Djaar77 & Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & Jessica26i 9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje 10: Bapsie & Susan71 & Charmedknorrie 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata 12: yvy30 & joyce81 & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Muppet80 & Wgev & 14: Nonja & 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & 16: lafje 17: Iza88 & Nienke07 18: 19: 20: Saz667 & Pebbels25 21: 22: Moosje25 23: Sammie88 & 24: 25: 26: Zethu 27: 28: 29: 30: 31: Elegance TESTMARATHON 2 maart: * lisa1983 * Janis 3 maart: * Lumea 8 maart: * Djaar 77 * Bapsie .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * 85 Dames voor de Roze Villa 1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 8 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! @ tata: ik heb je op de lijst gezet!
Maart 2009 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 & Esther1983 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Mcellie 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee & lente1973 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Mosie & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Djaar77 & Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & Jessica26i 9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje 10: Bapsie & Susan71 & Charmedknorrie 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata 12: yvy30 & joyce81 & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Muppet80 & Wgev & 14: Nonja & 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & 16: lafje 17: Iza88 & Nienke07 18: 19: 20: Saz667 & Pebbels25 21: 22: Moosje25 23: Sammie88 & 24: 25: 26: Zethu & Luukske 27: 28: 29: 30: 31: Elegance TESTMARATHON 2 maart: * lisa1983 * Janis 3 maart: * Lumea 8 maart: * Djaar 77 * Bapsie .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * 85 Dames voor de Roze Villa 1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 8 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! meiden, had gehoopt niet naar dit knusse huisje te hoeven komen, maar denk wel dat ik me er thuis ga voelen, en wil het eigenlijk ook niet meer verlaten
@ Luukske: Welkom! Jammer dat je toch naar maart moest verhuizen , maar.....t is hier hartstikke gezellig, dus klets lekker mee.
Goede morgen dames. Iedereen lekker geslapen? Ik wel, heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was! Nu hopen dat het echt zo is haha. Het valt me op dat ik in tegenstelling tot vorige maand nu niet zoveel buwust bezig ben, met mijn lichaam dat ik zwanger ben. Vorige maand werd ik gek van me zelf! En nu heb ik echt zoiets van we zien wel... heel raar. Ik zit tot heel vaak op het forum. ( wat erg gezellig is hoor) Wij hebben de namen ook al bedacht. Nou dat was hem weer even. groetjes
@ wanneer vertellen aan de rest: Mijn vriend wil geloof ik wachten tot na 12 weken, maar kan inderdaad dat we de close family wel al inlichten. Gaat het mis hebben we een vangnet.. Of na de eerste echo ofzo, zien we wel als het zo is.. Wil het dan wel leuk doen ja.. Fotoboek van vakantie laten zien met ehco erin ofzo.. of leuk shirt aan... hihi.. We'll see! eerst zwanger worden.. @ namen: we hebben het wel al over namen gehad, maar nog niks vaststaan.. @ burnout: tja.... mijn vriendje heeft het gehad en zat laatst weer op het randje.. geheugen is inderdaad niet goed meer sinds de burnout.. en probleem is dan bij hem datie zichzelf dat kwalijk neemt.. kandie niks aan doen! @ baas over tv: meestal ikke! hihi.. of hij moet PS3-en.. en laptop staat 's avonds meestal uit.. @ zethu: jeetje, heftig meis! hoop dat de artsen over hun hart strijken je vandaag bellen om alsnog langs te komen.. @ babylove : jeetje, hoor je toch niet vaak dat mensen een mongooltje hebben! (stom, maar zit denk ik stiekem nog in een verdom hoekje waar je het niet over mag hebben, terwijl dat nergens voor nodig is!) Maar als ik vragen mag, hoe ernstig? Ik bedoel, ken er wat uit mijn omgeving en je hebt toch verschillende maten erin (staat er wel heel krom, maar 't is lief bedoelt).. Beetje het zelfde als mensen zonder chromosoom afwijking: de een gaat naar het vmbo de ander naar het gymnasium. En dat heb je ook bij mensen met afwijking, is mijn ervaring dan.. Snap je wat ik bedoel? En zoals gezegd ik bedoel het lief en als je niet wilt antwoorden ook goed.. @ mermaid: kan me voorstellen dat het dubbel is.. 2 meiden wel langer contract en jij niet... komt vast goed meid! @ werk: HELP! ik ben dus de vraagbaak van de zaak.. heeft iemand een probleem komen ze naar mij.. probleem: ze kijken dan direct mee op PC... kan niet he als deze site open staat! dus meten ctrl alt del en mee naar hun pc.. pfoei!
morgen meiden..nog niet zoveel gekletst gelukkig. Alle nieuwe meiden in het roze huis, welkom...neem plaats en geniet van het mooie weer hier..overal ligt er HCG verstopt en de bloemen zijn heerlijk! Wel jammer dat Februari niet de maand voor jullie was..... Hoe is het verder hier? Groetjes, Miranda
...had heel verhaal getypt, maar was bij meeste antwoorden de hekkensluiter...... Moet ook eigenlijk druk aan de slag hier, maar heb geen zin hahaha... Waar gaan we het vandaag over hebben? Werk, namen, babyspullen, TV, vertellen, wie weet het => hebben we al gehad...
Goedemorgen dames ! .. Heeft iedereen als een roos kunnen slapen ? Zijn er al een paar roze bij gekomen ?
Ziek thuis.. Nou, dat wordt weer spannend de komende (2) weken.... Heb mn zus dr eerste echo gezien....helemaal geweldig!
he, 19 maart, uit ik uitga van mijn laatste cyclus. dit was ook de langste tot nu toe. fijn dat je mij op de lijst wilt zetten, ben er zelf namelijk niet zo handig in. thnx x
Maart 2009 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 & Esther1983 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Mcellie 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee & lente1973 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Mosie & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Djaar77 & Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & Jessica26i 9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje 10: Bapsie & Susan71 & Charmedknorrie 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata 12: yvy30 & joyce81 & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Muppet80 & Wgev & 14: Nonja & 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & 16: lafje 17: Iza88 & Nienke07 18: 19: yootje 20: Saz667 & Pebbels25 21: 22: Moosje25 23: Sammie88 & 24: 25: 26: Zethu & Luukske 27: 28: 29: 30: 31: Elegance TESTMARATHON 2 maart: * lisa1983 * Janis 3 maart: * Lumea 8 maart: * Djaar 77 * Bapsie .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * 87 Dames voor de Roze Villa 1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 8 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
Goedemorgen dames, voor de nieuwkomers welkom in onze mooie roze huisje, jammer dat jullie hierheen moesten verhuizen maar we hebben besloten dat maart onze maand gaat worden! @slapen: ik heb heerlijk geslapen kon me bedje gewoon niet uit komen! @dingen doen: moet hier echt opruimen maar heb zo geen zin, maar t moet wel want er komt zo een vriend op visite. En dan moet t forum ook dicht zijn, want hij weet van nks... Ben benieuwd waar we t vandaag weer allemaal over gaan hebben... Ik ben wel benieuwd of jullie al bedacht hebben hoe je t je ouders enzo gaat vertellen. Wij zitten iig te denken aan kleine opa en oma kadootjes lijkt me geweldig om die gezichten dan te zien.
Hey Hey, Ja dat is idd wel een leuke oplossing .. ik weet nog helemaal niet hoe ik het moet overbrengen wil natuurlijk wel iets leuks hebben maar ja .. heb nog wel tijd om te bedenken want kan nou een beetje nergens op komen hahaha
Pff ik moest bijna 10 pagina's bijlezen haha Ja waar zullen we het eens over hebben vandaag.. Over hoe te vertellen.. Heb ik eigenlijk nog niet over nagedacht.. Misschien dan een fotolijstje met de echo ofzoiets. Echt geen flauw idee! Onze babynamen. Die van ons staan al jaren vast. Een jongensnaam en een meisjesnaam. Vandaag lekker laatste dagje werken Morgen naar de HHB en 9MB. Het schijnt dit dat jaar een record mensen al zijn geweest. Ik ben benieuwd! Zijn er hier al meiden heengeweest?
hallo meiden, Vandaag de laatste provera geslikt en nu maar hopen dat de ong snel komt. Vanmorgen nog met de kat bij de dierenarts geweest en nu krijgt hij medicijnen. Ik ga er maar vanuit dat het allemaal goed komt met hem (hij kon even niet meer plassen)
Goeiemorgen meiden! Zo wat zijn er al veel bewoners in ons mooie huisje. Ik ga zo maar even weer wat bedden en banken erbij bestellen denk ik . Nog andere wensen? Wel jammer dat er toch weer zoveel ongi zijn geworden, maar ja maart wordt onze maand he ! Wat leuk dat zoveel al namen hebben. Wij hebben ook al een jongens en meisjes naam - eigenlijk hadden we die al ver voor dat we het uberhaupt serieus over kinderen hadden verzonnen - gewoon voor de leuk. @charemedknorrie: ik heb nog geen flauw idee hoe ik het zou gaan vertellen. Ik heb er eerder al wel over nagedacht, maar toen werd ik steeds ongi en heb nu maar besloten om dit soort gedachten maar even uit te bannen. Het is natuurlijk super leuk om over na te denken als je net bezig bent, maar nu bij mij de twijfels toch een beetje beginnen te komen over of alles wel goed zit, denk ik er liever maar even niet aan. Eerst maar eens zwanger worden en blijven - dan zien we wel verder . @all: Heb vannacht weer eens lekker slechts geslapen- werd echt elk uur wakker van de hoofdpijn. Nu was vanmorgen mn temp hoog, maar dat kan goed komen omdat ik gewoon niet lang genoeg achter elkaar kon slapen. Ik weet dus nog steeds niet of ik mn eitje gehad heb of niet (heb wel wat steken gevoeld, maar niet zo heftig als ik vaka heb bij mn ei). Tja, maar even kijken wat mn temp morgen doet dan maar...
@Djaar: Hoop ook voor je dat je snel ongi wordt (lijkt wel een omgekeerde wereld ) en dan de volgende ronde hopelijk met behulp van medicijnen meteen zwanger . Zou helemaal goed zijn natuurlijk, ik duim voor je! Wat zielig van je kat . T is altijd zo sneu als er wat is met die beestjes, omdat je het ze niet kunt uitleggen - mijn kat is altijd zooo bang bij de dierenarts, ik wordt er dna helemaal naar van. Hopelijk helpen die medicijnen snel!