goedemorgen iedereen! Ik heb de grootste temperatuurdip allertijden! haha! Vanochtend weer in eigen bed op dezelfde tijd getempt en hij was gewoon weer hoog! Dit heeft alleen niks met innesteling te maken... Ik ga snel even bijlezen en dan ben ik weer up to date!
Mooi! Maar het kan best wel met de innesteling te maken hebben (althans het heeft nooit echt met de innesteling te maken, maar met het niveau van oestrogeen - en een hoger niveau is gunstig voor de innesteling, zie FF), want door een koude kamer daalt je temp echt niet .6 graden (of je moet in een vrieskist hebben geslapen ). Ik heb tot nu toe 1 x een dramatische innestelingsdip gehad (op 4dpo) en die ronde was het dus wel (heel even) raak. Nooit te vroeg juichen natuurlijk, maar een innestelingsdip is volgens FF 80% kans dat het raak is (en zie ricmar de vorige ronde ).
Tja, afwachten, maar dan zou dat idd al op 4 dpo zijn, dat is toch wel vroeg! Ennuh het temp-verschil tussen slaapkamer ouders en slaapkamer thuis is wel echt enorm hoor! Hier staat de verwarming 's avonds op 21 en gaat ie terug naar 16 als we naar bed gaan... bij mijn ouders word het met een beetje geluk een graad of 10 boven (denk ik) Soms kan je echt rook blazen
Maar nana, wat balen van je onrustige nacht zeg! Zul je altijd zien dat je het krijgt in een nacht die dus helemaal NIET gunstig is! Nu net wanneer je een ei aan het spotten bent! Ik kan me helemaal voorstellen hoe dat voelt...Stel dat... je weet het niet!
Maart 2009 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 & Esther1983 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Mcellie 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee & lente1973 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Mosie & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Djaar77 & Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & Jessica26i 9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje 10: Bapsie & Susan71 & Charmedknorrie 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata 12: yvy30 & joyce81 & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Muppet80 & Wgev & 14: Nonja & 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & 16: lafje 17: Iza88 & Nienke07 18: 19: yootje & Ingrid74 20: Saz667 & Pebbels25 21: 22: Moosje25 23: Sammie88 & 24: 25: 26: Zethu & Luukske 27: 28: 29: 30: 31: Elegance TESTMARATHON 2 maart: * lisa1983 * Janis 3 maart: * Lumea 8 maart: * Djaar 77 * Bapsie .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * 87 Dames voor de Roze Villa 1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 8 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
Hoi Ingrid welkom in onze mooie roze villa...wel balen van je ongesteldheid maar tis hier heel vruchtbare grond in maart echte lentegrond!
klop klop klop...is er ook een bedje voor mij in dit mooie huisje? Elegance had gezegd dat ik hier wel thee mocht komen drinken, maar niet mocht komen wonen. Helaas is het toch niet goed gegaan bij mij en zit nu midden in een miskraam... wil iemand mij op de lijst naast elegance zetten met hetzelfde kleurtje? Heb nl geen idee hoe mijn cyclus zal verlopen...
@suus:Hahaha, ik vind het juist lekker om een beetje een koude slaapkamer te hebben - bij ons is ie een graad of 18-19 volgens mij. Als ie te warm is kan ik echt niet slapen (althans niet in de buurt van mn altijd warmte afstalende mannetje ). Tja, 4dpo lijkt vroeg, maar is vrij normaal hoor. Als je op FF kijkt zie dat er zelfs mensen zijn met een dip op 3 dpo. Het betekent ook niet dat je nu de inneseling hebt gehad, maar alleen dat je die oestrogeen piek hebt gehad. @ingrid: aahhhh balen meis . Hopelijk is deze ronde wel raak!
Jemig doortje wat een naar nieuws, heel veel sterkt toe gewenst en ik hoop voor je dat je cyclus snel weer de oude is.
Maart 2009 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 & Esther1983 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Mcellie 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee & lente1973 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Mosie & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Djaar77 & Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & Jessica26i 9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje 10: Bapsie & Susan71 & Charmedknorrie 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata 12: yvy30 & joyce81 & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Muppet80 & Wgev & 14: Nonja & 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & 16: lafje 17: Iza88 & Nienke07 18: 19: yootje & Ingrid74 20: Saz667 & Pebbels25 21: 22: Moosje25 23: Sammie88 & 24: 25: 26: Zethu & Luukske 27: 28: 29: 30: 31: Elegance & Doortje79 TESTMARATHON 2 maart: * lisa1983 * Janis 3 maart: * Lumea 8 maart: * Djaar 77 * Bapsie .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * 88 Dames voor de Roze Villa 1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 8 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
Owwwww doortje meid wat een ontzettend slechts nieuws . Ik wens je heeeeeel veel strekte *Hele dikke knuffel*
@doortje: wat vervelend meid! Ik wens je heel veel sterkte en veel geluk in ons prachtige maart-huisje! @nana: mijn slaapkamer is redelijk warm door vriendlief hoor, die is (zoals mijn moeder dat zegt) niks gewend! haha! Maarja, wel een enorm temp-verschil dus! Ach, laten we maar uitgaan van een oestrogeenpiek (al denk ik toch meer aan een vriesdip haha)
@Doortje...heel erg balen meis. Heel veel sterkte de aankomende dagen en dat je cyclus maar snel weer de oude mag zijn! *knuffel knuffel knuffel*
lieve allemaal, Ik ga heel snel heel veel doen, koffer pakken, boodschappen doen, naar dierenarts, schoonmoeder inlichten over huisdieraanpak, etc! Ik ben er vanavond nog wel even, maar jullie kletsen toch niet AL teveel he! Tot strax!
Maart 2009 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 & Esther1983 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Mcellie 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee & lente1973 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Mosie & Goedleven & Demisem & Aleida 8: Djaar77 & Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & Jessica26i 9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje 10: Bapsie & Susan71 & Charmedknorrie 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata 12: yvy30 & joyce81 & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Muppet80 & Wgev & 14: Nonja & 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & 16: lafje 17: Iza88 & Nienke07 18: 19: yootje & Ingrid74 20: Saz667 & Pebbels25 21: 22: Moosje25 23: Sammie88 & 24: 25: 26: Zethu & Luukske 27: 28: 29: 30: 31: Elegance & Doortje79 TESTMARATHON 2 maart: * lisa1983 * Janis 3 maart: * Lumea 8 maart: * Djaar 77 * Bapsie .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * 89 Dames voor de Roze Villa 1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 8 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Heb even het aantal dames aangepast. Er stond er 1 te weinig.
@ Suuskebab: ik heb je een PB gestuurd met de uitleg. @ mgwc: de jongste van mijn oudste zus (snap je hem nog?) heet ook Aaron. @ heitjekarweitje: leuk gedicht! @ elegance: ik vond het niet te positief klinken hoor. Strax toen ik begon met werken werd me gevraagd of ik er zin in had. Zei ik ja. Ik had er ook echt zin in. Heb genoeg van het thuiszitten. Al is zo'n uurtje werken echt niet veel. @ mermaid: als ik te horen krijg dat mijn contract niet verlengd wordt zou ik ook geen zin meer hebben hoor (helaas loopt mijn contract ook niet zo heel lang meer) @ nieuwe mensen: welkom! Helaas van de ongi! Deze ronden hoop ik meer kansen voor jullie. @ Joyce, ik denk echt niet dat ze me gaan bellen om vandaag nog langs te komen. @ moederK: beterschap @ bloempje: ik wil graag gaan, maar heb geen zin om alleen te gaan. Vriend wil niet omdat hij zijn auto moet laten maken (hij zegt dat we er geen geld voor hebben, maar ik heb iedere maand geld over, hij niet) . Mss met mama @ djaar: hoop voor je dat je ongi snel komt, kun je weer verder! @ doortje: wat erg voor je! hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt over je cyclus!
Zoo he, kletskousjes zijn we ook he...hihi weer 5 pagina's erbij. Net bij de ha geweest om te melden dat ik al 2mnd gestopt ben met mn medicijnen . Ik wist dat t kon en heb met t ene middel ook afgebouwd. Ik heb meteen ff gebruik gemaakt van de situatie en wat vragen gesteld. Hij zei dat een man zn vruchtbaarheid kan verbeteren als hij foliumzuur en zink gebruikt, dus ga m maar aan de vitamines zetten denk ik haha. Hij vond mn cyclussen regelmatig en hij zei dat je per maand 15-20% kans hebt om zwanger te raken. Nu afwachten en hopen dat t deze maand raak is!